ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۲ خرداد ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت ۱۲ خرداد

جرقه ویرانگر جنگ اتمی

همه را غافلگیر خواهد کرد 
 
 

 

 

جنگ اوکراین می رود تا به جنگی اروپائی تبدیل شود که البته پای  امریکا نیز در آن گیر است. حتی با فاصله ای که از اروپا دارد و تصور می کند مانند همه جنگ های گذشته در امان است و دست هیچ کشوری به آن نمی رسد.

پاسخ این خوش خیالی را "مدودف" نخست وزیر سابق و معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی روسیه، روز گذشته و در گرما گرم اخبار متناقضی داد که درباره مجاز دانستن اوکراین به حمله موشکی به داخل خاک روسیه با سلاح های دوربرُد امریکاست. او گفت که پاسخ روسیه به استفاده از موشک های دوبُرد (پاترود) ویرانگر خواهد بود. طبیعی است که این ویرانی در داخل خاک اوکراین نخواهد بود و شامل حال کشورهائی می شود که سلاح های دوربرُد در اختیار اوکراین گذاشته اند. حتی اگر واسطه انتقال این موشک  ها شده باشند. مانند پرتغال، آلمان، سوئد و... که فرمان امریکا را برای انتقال موشک های دوربرُد به اوکراین قبول کرده و حالا اجازه شلیک آن به داخل روسیه را به اوکراین داده اند.

هنوز خطر جنگ ویرانگر را مردم جهان باور نکرده اند، همچنان که مردم ایران و از آن غم انگیزتر اپوزیسیون چپ و راست جمهوری اسلامی. جنگی که از نمد آن هیچ کلاهی برای مردم جهان و بویژه مردم ایران ساخته نخواهد شد.

جهان اکنون یک نقطه انفجاری (یعنی اروپا) ندارد بلکه خطر برافروخته شدن جنگ میان دو کره، چین و تایوان، ژاپن و امریکا نیز انبار باروتی است که هر لحظه ممکن است کبریت زیر آن کشیده شود.

چین در یک فیلم فرضی کوتاه نشان داد که سرانجام مانورهای نظامی که مشغول آنست، چیست و کجاست. این فیلم را منتشر می کنیم.

کره شمالی نیز دندان موشکی و اتمی خود را روز گذشته با شلیک ۱۸ موشکی استراتژیک نشان داد که فیلم آن را هم می بینید.

روسیه و جمهوری بلاروس نیز روز گذشته یک مانور مشترک با هواپیماهای استراتژیک انجام دادند. هواپیماهائی که توان حمل موشک های اتمی را دارند. فیلم این مانور را هم منتشر کردیم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  اول ژوئن  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: