ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۳ خرداد ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

شعارهای آبکی نامزدهای

انتخابات ریاست جمهوری!

 
 
 

 

 

ثبت نام نامزدی انتخابات ریاست جمهوری، بیش از انتخابات گذشته تبدیل به یک مضحکه شده است. حتی آن ماهی فروش رشت که با یک آهنگ و رقص و بازداشت و آزادی به شهرت رسیده نیز خود را نامزد ریاست جمهوری کرده است. مضحک تر از این نمایش نامزدی، شعارهائی است که چهره های آشنا بعنوان برنامه کار خود ارائه می کنند که چند نمونه آن را در زیر می خوانید:

 

-  زهره الهیان نماینده ادوار مجلس: "با شعار دولت سالم،‌ اقتصاد سالم و جامعه سالم خود را نامزد ریاست جمهوری کرده. " پیدا کنید معنای دولت سالم و اقتصاد سالم را تا برسیم به جامعه ای که مردم آن را حکومت به مرز بی تفاوتی و بی اعتمادی مطلق به حکومت رسانده است.

- حجت الاسلام میرتاج الدینی که با احمد خاتمی دوتائی می توانند مسابقه زیبائی چهره بدهند ثبت نام ریاست جمهوری کرده . لابد با شعار مردم زیبا!

زاکانی شهردار تهران هم با این شعار ثبت نام کرده: "قرار نیست از درد مردم بی خبر باشیم". یعنی تا حالا بوده و اگر رئیس جمهور شود دیگر از درد مردم بی خبر نمی ماند و برایشان در پارکها مسجد می سازد.

پزشکیان نماینده مجلس که به امید رای اصلاح طلب ها ثبت نام کرده نیز تقریبا همان شعار زاکانی را داد: "سفره‌های مردم روز به روز بی‌رنگ می‌شود". ایشان از شورای نگهبان ترسیده و نگفته که مردم ایران روز به روز فقیر تر می شوند و سفره شان خالی تر. شما از بی رنگی مورد اشاره ایشان چیز دیگری می فهمید؟ کسی که بجای فقر از رنگ استفاده می کند و جسارت گفتن از فقر را ندارد، فردا که رئیس جمهور شود بجای رنگ از فقر خواهد گفت؟

مردم با این شعارها می آیند پای صندوق؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲ ژوئن  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: