ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۹ خرداد ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

راه حلی که روسیه

برای مقابله با غرب دارد!

الکساندر سلادکوف- راشا تودی

ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 

 

 

آیا واقعاً ما باید همچنان صبر کنیم تا به صحت یک رویارویی جهانی پی ببرم؟

بیایید با یک مثال ساده شروع کنیم که با انتقال فرضی موشک آماده پرتاب به سمت آمریکایی ها فکر کنیم. یا شلیک موشک به سمت کشتی های جنگی ایالات متحده . چرا که نه؟

در باره وضعیت موجود لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه وضعیت اوکراین را شبیه به بحران موشکی کوبا میداند و میگوید: اوضاع کنونی اطراف اوکراین شبیه به زمان بحران موشکی کوباست، زیرا تهدیداتی برای امنیت روسیه در مرزهای آن ایجاد شده است.

چه کسی در صف اول برای دریافت موشک های روسی است؟

کافی است موشک ها را به حوثی ها بدهید تا بلافاصله به جایی که باید شلیک شوند. یعنی جایی که ناوهای هواپیمابر آمریکایی در حال پرسه زدن هستند.

چرا به حوثی ها موشک بدهیم؟ آیا لازم است این عمل را برای کسی توضیح داده و اجازه گرفت؟

این در حالی است که آمریکایی ها و اروپایی ها در ارسال سلاح به اوکراین و زدن روسیه صراحت دارند و این کار را انجام می دهند. برای آنها مهم نیست که بقیه دنیا در این باره چه فکر می کنند. بنابراین ما هم نباید نظر ناتو و به ویژه ایالات متحده را در محاسبه های خود بیاوریم.

حتی می توان برخی دزدان دریایی سومالیایی را در محاسبه گنجاند. بر اساس اصل "غارت غارت است". اینها به قایق های سریع، اژدر و سلاح های کوچک خوب نیاز دارند.

یمنی ها به داده های اطلاعاتی نیاز دارند تا بدانند کشتی ها کجا و چه زمانی زیر ستاره ها و مسیرها حرکت می کنند. همین کافی است تا شرکت های حمل و نقل اروپایی از حمل بار خود داری کنند.

کره شمالی و ایران در رتبه های بعدی قرار دارند. البته آنها تنها به موشک نیاز ندارند، بلکه به هواپیماهای جنگی نیاز دارند که همین موشک ها را با هواپیما به سمت اهداف مورنظر شلیک کنند.

کافی است آموزش خلبانان نظامی ارتش کشورهایی که از آمریکا متنفرند از سر گرفته شود و نه تنها موشک، بلکه نیازمندی آنها به هواپیما نیز تامین شود.

موضوع دیگر سلاح های قوی تر از موشک در جهان است، حتی موشک های هسته ای که دارندگان مواضع ضد آمریکایی و ضد استعماری طالب آن  هستند. توجه داشته باشید که ما در باره صدور انقلاب صحبت نمی کنیم، بلکه صحبت در باره گسترش بی رحمانه دکترین ضد آمریکایی است.

این خواست بسیاری از کشورها در یک برنامه جدی ایدئولوژیک، سیاسی، اقتصادی و نظامی است که در آن قدرت عظیمی نهفته است.

اشاعه ضدیت با آمریکا مستلزم تجدید ساختار در کل ایدئولوژی سیاست خارجی روسیه است. ما باید نظرات رئیس جمهور خود را محترم بداریم و به سخنان او جامه عمل بپوشانیم. کسانی هستند که از فکر جنگ ایدئولوژیک با غرب لرزه به اندامشان می افتد. این آقایان به روی خود نمی آورند که جنگ در حال حاضر علیه ما در جریان است. وقت آن است که بطور همه جانبه از خود دفاع کنیم.

در مورد موشک ها، امروز باید آنها را در اختیار دشمنان آمریکا، فرانسه و امثال آنها قرار داد. غیر از این راه و روشی برای ما نمانده است.

 

https://russian.rt.com/opinion/1324614-sladkov-zapad-oruzhie-postavka-ukraina-rossiya-otvet


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۸ ژوئن  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: