ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۰ خرداد ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت ۲۰ خرداد

اسرائیل رفت در لیست

کودک کشی سازمان ملل!

 
 
 

 

 

آنچه یهودیان جهان مدعی بودند که فاشیسم هیتلری در جنگ دوم جهانی با یهودیان جهان و بویژه یهودیان اروپا کرد، اسرائیل همان نسخه را در فلسطین و غزه پیاده کرد. در بمباران ۸ ماهه غزه نزدیک به ۴۰ هزار نفر کشته شده اند، تلی از ویرانه ها را تانک های اسرائیل در غزه از خود باقی گذاشته اند، گذرگاه رفح عملا به یکی از همان اردوگاههای مرگ آلمان هیتلری تبدیل شده است. نسل کشی از مرز کودک کشی نیز عبور کرده و روزی ۶۰ کودک فلسطینی کشته می شوند.

فاجعه در حدی است که دبیرکل سازمان ملل، روز گذشته اسرائیل را در لیست سیاه کودک کشی قرار داد و تلویزیون الجزیره اعلام کرد که "از امروز اسرائیل و داعش در کنار هم و در یک لیست قرار گرفتند".

"لیبرمن" رهبر حزب اسرائیلی "خانه ما" روز گذشته اعتراف کرد :

«پس  از ۸ ماه جنگ، به جای پیروزی آبرویمان در جهان رفت.»

رئیسجمهور روسیه در واکنش به کشتار مردم غزه توسط ارتش اسرائیل و محاصره آوارگان برای رسیدن به مرگ گفت:

«آنچه در غزه در حال وقوع است، شبیه جنگ نیست، نوعی نابودی کامل جمعیت غیرنظامی است. مسکو این وضعیت را نتیجه شکست کامل سیاست ایالات متحده در منطقه می‌داند، گرچه امید برای تشکیل کشور فلسطین وجود دارد.  باید دو کشور ایجاد شود. این تصمیمی است که سازمان ملل نیز آن را پیشنهاد کرده است. ما مدت‌هاست که از زمان اتحاد جماهیر شوروی، کشور فلسطین را به رسمیت شناخته‌ایم و رویکرد روسیه در این زمینه تغییر نکرده است.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۹ ژوئن  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: