ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۱ خرداد ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

یاشار سلطانی، صبا آذرپیک و رائفی پور

سه افشاگر و پرسش کننده

احضار و زندانی شدند!

 
 
 

 

 

قوه قضائیه در یک خبر سانسور شده و دست و پا شکسته حکومتی اعلام کرد که علی رائفی پور به دادستانی احضار شده است. رائفی پور یک چهره تبلیغاتی است که سعی می کند به سبک علی شریعتی اما در جبهه حجتیه اندیشان در برخی مجامع دانشگاهی سخنرانی کند. او از ابتدای آغاز بحث انتخابات ریاست جمهوری کنونی پشت سعید جلیلی قرار گرفت، اما به این دلیل به دادستانی احضار نشده، بلکه اخیرا در چند سخنرانی اشاره به سقوط مشکوت هلیکوپتر رئیسی وهمراهانش کرده و خواهان اعلام نتایج بررسی "جی . پی. اس" هلیکوپتر شده بود.

قوه قضائیه هیچ اشاره به این مسائل نکرده و صرفا در اطلاعیه خود که دراختیار رسانه ها قرار داده نوشته:" رائفی پور طی روزهای اخیر مطالبی را در فضای مجازی منتشر کرد که با توجه به گزارش ضابطین پرونده‌ای با عنوان نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی برای نامبرده تشکیل شد و به همین دلیل به دادستانی احضار شد."

در یک خبر دیگر

یاشار سلطانی که معروف به روزنامه نگار افشاگری است که عمدتا درباره قالیباف دست به افشاگری های گوناگون زده، با رای نهایی و قطعی دادگاه به اتهام (منظور اطلاعیه جرم است زیرا برای اتهام کسی را  نمی توان زندانی کرد. این هم سواد اطلاعیه نویسان قوه قضائیه!) نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی به یک سال و ۲ ماه حبس تعزیری محکوم شده و به زندان منتقل شد.

و باز در یک خبر دُم بریده و بدون اعلام جزئیات، اعلام شد که صبا آذرپیک نیز به زندان منتقل شد. البته قبلا در دادگاه محکوم به زندان شده بود. آذر پیک نیز مشهور به گزارش نویس تحقیقاتی پیرامون فساد حکومتی است.

از میان این سه تن، رائفی پور به دادستانی احضار شد و به او توضیحاتی داده شد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۰ ژوئن  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: