ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۱ خرداد ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

راست افراطی اروپا

طرفدار همکاری با روسیه است

راشا تودی- ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 

 

 

روز ۷ ژوئن "تینو خروپالا"، نماینده حزب "آلترناتیو آلمان"  (رسانه های غرب اصلاح "راست افراطی" را برای این حزب و دیگر احزاب مشابه آن در اروپا اختراع کرده اند) در پارلمان این کشور در سخنرانی خود در بوندستاگ گفت: سیاست خصمانه اتحادیه اروپا، خصوصا از جانب برلین با ارسال سلاح علیه روسیه امر اشتباهی است. "اتحاد اروپایی" واقعی با مشارکت روسیه امکان پذیر است. در این صورت باید اروپا صلح را انتخاب کند. در غیر این صورت اتحادیه اروپا همچنان ابزاری برای تأمین اهداف ایالات متحده خواهد بود. سیاست‌های اتحادیه اروپا، همانند تصمیمات سیاسی در دولت فدرال آلمان، تحقق ناپذیر، پرهزینه و به ضرر منافع کل اتحادیه است. در عین حال، این اتحادیه اهداف مشترک متعددی دارد: اروپا باید خود را به عنوان یک قطب قوی در جامعه جهانی، از ولادی وستوک تا لیسبون، تثبیت کند.

اهداف اتحاد اروپا باید صلح آمیزبا فضای مشترک اقتصادی و تجارت آزاد باشد. چنین تصمیمی را می توان با مرزهای خارجی امن و مهاجرت هدفمند محدود و همچنین روابط خوب با همه کشورهای قاره اروپا تضمین کرد. ما باید نقاط قوت خود را بشناسیم و به تمایز منسوخ شده بین شرق و غرب پایان دهیم.
سرانجام این که سلاح های آلمانی باید در خدمت دفاع از کشور باشند و آنها هرگز نباید دوباره علیه سایر کشورها از آن جمله علیه روسیه به کار گرفته شوند. صلح در قاره اروپا اولویت اصلی است و تسلیحات آمریکایی برای کاهش تنش و امر حفاظتی اروپا به کار نمی روند. اتحادیه اروپا ابزار ناتو نیست و هرگز نباید به آن تبدیل شود.



https://russian.rt.com/inotv/2024-06-08/V-bundestage-prizvali-ES-i


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۰ ژوئن  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: