ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۳ خرداد ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

در امریکای لاتین و دریای سرخ

روسیه بی سر و صدا

امریکا را محاصره اتمی می کند

 
 
 

 

 

روسیه بی جنجال خبری، مشغول محاصره موشکی امریکاست. این محاصره که در دو جبهه امریکای لاتین و دریای سرخ در حال اجراست، پاسخ عملی به ارسال سلاح های دوربرد امریکائی به اوکراین و دادن اجازه شلیک آنها به سمت روسیه به افسران ناتوست که در اوکراین هستند.

نخستین نشانه این محاصره، هفته گذشته با رونمائی موشک های کروز یمن که به سمت اسرائیل شلیک شد و قادر به رسیدن به ناوگان امریکا در دریای سیاه است آغاز شد و اکنون با رسیدن ناو حامل موشک های فرا صوت "زیرکُن" و ناو آدمیرال گورشکوف به ساحل کوبا در ۱۸۰  کیلومتری ساحل  ایالات متحده آمریکا کامل شده است. حتی گفته می شود که زیردریایی اتمی "کازان" که حامل موشک های کروز و فرا صوت است به بندر هاوانا رسیده است. تحرکاتی مشابه نیز در ونزوئلا در جریان است که جزئیات آن هنوز فاش نشده است.

روسیه می خواهد به امریکا بفهماند که نمی تواند از تیررس جنگی که در اروپا برپا کرده مصمون بماند زیرا خود در اتاق شیشه ای نشسته و سنگ پرتاب می کند. از سوی دیگر، قرار است پوتین بزودی به کره شمالی و ویتنام سفر کند که اهداف این دو سفر نیز در همان چارچوب محاصره امریکاست تا از اتاق شیشه ای سنگ پرتاب نکند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۲ ژوئن  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: