ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۷ خرداد ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مدافع طرح "نور" یا "گور"

حجاب درد سعید جلیلی

و گرسنگی درد مردم است

 
 
 

 

 

سلاح ورزی که حکومت اجازه نداد رئیس منتخب اتاق بازرگانی بماند، خیلی حاضر جواب است و دست به قلم. در همین روزهای انتخاباتی و در واکنش نسبت به دعوت جلیلی از مردم برای کمک مالی - انتخاباتی به وی، در یک جمله کوتاه خطاب به او نوشت : «شما باندازه کافی هزینه روی دست مردم گذاشته اید»

اشاره سلاح ورزی به قطعنامه های شورای امنیت و رفتن پرونده اتمی ایران به این شورا، تشدید تحریم ها و قرار گرفتن ایران زیر بند ۷ بود. ماجرا باز میگردد به دورانی که جلیلی دبیر شورای امنیت ملی و رئیس تیم مذاکرات اتمی در کابینه احمدی نژاد بود و دوتائی دست به دست هم داده و باعث رفتن پرونده ایران به شورای امنیت و بهانه تشدید تحریم ها شدند.

حالا جلیلی که در کابینه ابراهیم رئیسی نقش دولت سایه را داشت، از سایه بیرون آمده و نامزد ریاست جمهوری شده است. با برنامه دفاع از طرح "نور" که همان طرح تحمیل حجاب اجباری، باز گرداندن گشت ارشاد به خیابانها و تشدید تحجر مذهبی است و مردم اسم آن را گذاشته اند طرح "گور". ایشان نور چشمی آیت الله مصباح یزدی بود که پدرخوانده جبهه پایداری است.

در مصاحبه با نامزدهای انتخاباتی که جریان دارد از او که وعده داده در صورت پیروزی طرح نور را با شدت دنبال خواهد کرد، درباره حجاب سئوال شد که می بینید و می شنوید فرار او از پاسخ مستقیم به سئوال و دفاع غیرمستقمش از تحمیل حجاب را.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۶ ژوئن  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: