ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۹ خرداد ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

برخی افراد یا خبرخواندن بلد نیستند

 و یا ریگی به کفش دارند!

 
 
 

 

 

پیرامون نامه منتسب به شفیعی کدکنی که دو روز است وسیعا در اینترنت پخش است و پیک نت نیز آن را منسوب به کدکنی اعلام کرده چند پیام دریافت کرده ایم مبنی بر این که این نامه جعلی است و چرا پیک نت منتشر کرده است؟

ما یک توضیح واضحات میدهیم:

 این افراد یا خبرخواندن بلد نیستند و یا ریگ دیگری در کفش دارند. در صدر خبر پیک نت با شک و تردید نسبت به صحت نامه، نوشته شده که این نامه منسوب به کدکنی است و ضمنا شخص کدکنی با نام خودش آن را نه تائید و نه تکذیب کرده است. بنابراین، خبری که همه جا هست را ما منتشر کرده ایم و شک و تردید خودمان را هم در صدر خبر نوشته ایم.

ما نمیدانیم دقیقا درد این افراد که از بردن نام آنها معذوریم و مرتب برای هم علیه پیک نت لقمه می گیرند چیست؟ و چرا بجای خواندن پیک نت نمی روند سایت های خبری دیگر را بخوانند و روی پیک نت پرسه می زنند و دنبال ایراد می گردند و دست از سر ما بر نمیدارند؟ و گاه نیز برای خالی نبودن عریضه نگرانی خودشان را نسبت به اعتبار خبری پیک نت بیان می کنند و یا می نویسند، که در حقیقت جدال با اعتبار پیک نت است و نه نگرانی از اعتبار روزنتی که ۲۵ سال است بصورت منظم منتشر می شود و تنها روی تلگرام نزدیک به ۱۹ هزار عضو دارد. آمار خوانندگان پیک نت روی فیسبوک و سایت پیک نت جدا از آمار اعضای تلگرام پیک نت است. مضحک است که برخی از این افراد گاه برای انتشار مطلبی که نوشته اند دست به دامن ما می شوند! این افراد اگر گوشه چشمی به جلیلی دارند، خوب، همین را جرات کنند و با صراحت بنویسند، چرا به جاده خاکی می زنند؟

دقت کنید به عنوان و مقدمه ای که بر نامه منتسب به کدکنی در پیک نت منتشر شده:

 

نامه منتسب به شفیعی کدکنی خطاب به مردم

در انتخابات شرکت کنید

و به پزشکیان رای بدهید!

در ۴۸ ساعت گذشته، متن نامه ای بنام شفیعی کدکنی مبنی بر اعلام حمایت از دکتر پزشکیان در فضای مجازی منتشر شده که بازتاب وسیعی نیز داشته است. هنوز خود شفیعی کدکنی نه این نامه را تائید و نه تکذیب کرده است. در این نامه؛ گویا شفیعی کدکنی، که معمولا در امور سیاسی کشور دخالت نمی کند، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، پیرانه سر وارد میدان شده و به مردم توصیه کرد که دکتر پزشکیان رای بدهند. در نامه منتسب به او آمده است:....

--------------------------

۲- خواننده ای که ما را در جریان این نوع "لقمه گیری" ها قرار داده، خود نیز نظرش درباره مناظره های انتخاباتی را اینگونه نوشته است:

سه سال پیش چهارنفر، نامزد ریاست جمهوری شدند و وعده بهبود اقتصاد ومعیشت به مردم را دادند. ازآن چهارنفر، یکی رییس جمهورشد، یکی معاون رییس جمهور، یکی رییس قوه مقننه ودیگری شهردارتهران

 آنها با مجاهدت تمام قیمت گوشت را از ۱۱۰ هزار به۷۰۰ هزارتومان، میانگین قیمت آپارتمان در تهران را از متری ۳۱م.ت به ۸۱ م.ت میلیون رساندند و دلار را از ۲۴ه.ت به۶۰ ه.ت. نان سنگک را از ۱۵۰۰تومان به ده هزار تومان و پراید را از۳۱  میلیون تومان به۴۰۰ م.ت افزایش دادند.

 امروز دوباره همان افراد به چشمان ملت زل زده و می گویند که به ما رای بدهید تا کشور را درست کنیم؟!

---------------------------------

۳- ضمنا، اخیرا با سوء استفاده از نام پیک نت  یک سایت خبری- تبلیغاتی در داخل کشور راه اندازی شده که هیچ ارتباطی به ما ندارد و علیه استفاده از نام پیک نت شکایتی را خطاب به شرکتی که این سایت از طریق آن راه اندازی شده تنظیم و ارسال کرده ایم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۸ ژوئن  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: