ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ادامه نابودی اوکراین

تصویب بودجه ۶۰ میلیارد دلاری

برای ادامه جنگ در اوکراین

 
 
 

 

 

"اسکات ریتر" بازرس سابق تسلیحاتی سازمان ملل که خود افسر اطلاعاتی سابق آمریکا بوده، در واکنش به تصویب بودجه جنگی ۶۰ میلیارد دلاری امریکا برای ادامه جنگ در اوکراین گفت:

"تجهیزاتی که با این بودجه برای اوکراین خریده می‌شود، تا ماه ژوئیه توسط روسیه منهدم خواهد شد."

وال استریت ژورنال نیز در هیمن مورد نوشت: با توجه به وضعیت دشوار اوکراین در میدان نبرد و موفقیت‌هایی که نیروهای روسیه در ماه‌های اخیر بدست آورده‌اند بعید است که کمک‌های جدید به‌طور اساسی بتواند سرنوشت کی یف را تغییر بدهد. اوکراین با کمبود شدید نیروی انسانی مواجه است. این روزنامه تخمین می‌زند که در بهترین حالت، بسته جدید کمک‌های آمریکا می‌تواند به اوکراین در جلوگیری از حملات روسیه و حفظ مناطقی که در آنجا مستقر شده کمک کند.

 

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز در این مورد گفت:

غوطه‌ور شدن عمیق‌تر واشنگتن در جنگ ترکیبی علیه روسیه، شکست تحقیرآمیز ایالات متحده را به همراه خواهد داشت. همان شکست تحقیر آمیزی که در ویتنام و افغانستان متحمل شد. تلاش های تب آلود ایالات متحده برای نجات رژیم زلنسکی محکوم به شکست است. رهبران امریکا، صرفنظر از وابستگی حزبی، رژیم کی یف را تا کشته شدن آخرین اوکرائینی با سلاح پمپاژ می کنند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز گفت: آمریکا با سرقت دارایی های روسیه کی یف را به حملات تروریستی علیه روسیه تجهیز می کند.

رئیس مجلس دومای روسیه نیز گفت: بسته کمکی جدید آمریکا به اوکراین نه تنها کمکی به کی یف نمی کند، بلکه آن را از آینده اش نیز محروم خواهد کرد. حتی پولی که می خواهند در اختیار کیف بگذارند بصورت وام است و باید بازگردانده شود. این قرضی است که از آن گریزی نیست و اقتصاد اوکراین را دفن می کند و آینده آن را نابود. با این بودجه هیچ تغییری در جبهه ایجاد نخواهد کرد و شکست نیروهای مسلح اوکراین قطعی است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۲ آوریل  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: