ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

جواب روسیه به تخریب پل کریمه

هشدار روسیه به غرب

پاسخ حمله به کریمه سنگین خواهد بود

تلویزیون حزب کمونیست روسیه

ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 

 

 

طی روز های گذشته مقامات آمریکا، انگلستان و اتحادیه اروپا از  اجازه استفاده از سلاح های خود توسط اوکراین علیه روسیه خبر دادند. بنا بر گزارش خبرگزاری تاس ، روز 3 ماه مه، ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، با انتشار بیانیه ای خطاب به مقامات این کشورها گفت: در صورت حمله نیروهای مسلح اوکراین به پل کریمه یا شبه جزیره کریمه، آنها شکست سختی خواهند خورد و روسیه به حمله تلافی جویانه دست خواهد زد. می خواهم یک بار دیگر به واشنگتن، لندن و بروکسل هشدار بدهم که هرگونه اقدام تهاجمی علیه کریمه نه تنها محکوم به شکست است، بلکه ضربه تلافی جویانه کوبنده ای نیز دریافت خواهند کرد.

زاخارووا ادامه داد، یک ماه پیش نیروهای مسلح اوکراین چندین موشک دوربرد آمریکایی ATACMS را تحویل گرفتند و به کریمه شلیک کردند که بر اساس اعلام وزارت دفاع روسیه، تمام موشک‌های شلیک شده  به موقع در فضا منهدم شدند.

مطابق خبر های دریافتی، کیف پس از عید پاک انتظار دریافت اولین هواپیمای اف-16 آمریکایی را دارد که به گفته مقامات نظامی انگلیسی‌ می‌توانند در حمله به پل کریمه استفاده شوند.
 سازمان های مجری قانون روسیه به دقت جنایات نئونازی های اوکراینی را ثبت می‌کنند و بدون تردید هیچ یک از عوامل جنایت کار رژیم کیف، بدون تنبیه نخواهد ماند. وی اطمینان داد که افراد درگیر درعملیات جنایی شناسایی شده و به دست عدالت سپرده می شوند.
زاخاروا همچنین در مورد سخنان دیوید کامرون، وزیر امور خارجه بریتانیا در باره حق اوکراین برای استفاده از تسلیحات انگلیسی برای حمله به روسیه اظهار داشت: این اولین اظهار نظر علنی غرب درباره حمله به روسیه است.

 

https://www.rline.tv/news/2024-05-03-mid-rossii-predupredil-ssha-velikobritaniyu-i-es-ob-udare-vozmezdiya-v-sluchae-ataki-na-krymskiy-mos

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۵ می  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: