ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

فرمانده کم عقل نیروی انتظامی

سردار رادان فهمیده که دشمن

گیر داده به عفاف زنان ایران

 
 
 

 

 

نمی توان باور کرد که در میان فرماندهان سپاه و حتی نیروی انتظامی، کسانی نباشند که عقلشان مانند سردار رادان پاره سنگ برندارد و به مزخرفاتی که رادان می گوید نخندند. البته خنده دار نیست بلکه فاجعه بار است که فرمانده کل نیروی انتظامی، در شرایطی که ایران گرفتار پیچیده ترین دیپلماسی منطقه ای و جهانی است اعلام کند:

«دشمن با تمام توان درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب در جمهوری اسلامی . غربی‌ها می‌دانند وقتی حیا و عفت از بین برود، غیرت از سر مردم نابود می‌شود.»

او این کشف محیرالعقولی را در جریان سفر به اصفهان برای شرکت در مراسم "طرح نور" که مردم نام آن را "طرح زور" گذاشته اند بر زبان آورد.

بقیه حرف های او را بخوانید که واقعا خواندنی است:

« قصه پر غصه عفاف و حجاب که دشمنان برای آن برنامه‌ها ریختند، برای امروز و دیروز نیست بلکه ریشه این نقشه شوم به زمان حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) می‌رسد.»

واقعا در صدر اسلام مسئله اصلی حجاب بوده؟ اصلا در آن دوران چیزی بنام چادر مطرح بوده؟ چه از نوع سیاه و چه رنگی آن.

چرا باید یک آدم کم عقلی مانند رادان که آن فجایع را در زندان کهریزک در سال ۸۸ بوجود آورد فرمانده کل نیروی انتظامی مملکت باشد؟ لابد به همان دلیل که امام جمعه اش باید علم الهدا و صدیقی باشد!

چگونه مردم می توانند بپذیرند که رهبر جمهوری اسلامی استراتژی آینده جهان را تدوین و اعلام کند، با پیش بینی آینده مخفیانه ترین پروژه اتمی و موشکی و پهپادی را پیش ببرد و آنوقت سکان نیروی انتظامی که مستقیما با مردم در ارتباط است را بدهد بدست آدمی مثل رادان!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۵ می  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: