ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

افسر سابق "سیا":

ارتش روسیه در اوکراین

پنجه در پنجه ناتو انداخته 
 
 

 

 

کانال تلگرام "قرن آسیا" از قول لری جانسون افسر سابق CIA نوشت که ارتش روسیه نه تنها در حال نابودی توانایی‌های دفاعی اوکراین است، بلکه در حال پنجه به پنجه شدن با ارتش‌های ناتو نیز هست که اوکراین به نیابت از آنها با روسیه می‌جنگند. او اضافه کرد: ارتش فدراسیون روسیه در عرض دو روز ۸ شهر و شهرک را از چنگ رژیم نئونازی اوکراین در آورده است.

 

درهمین ارتباط بورزیکمن نیز در کانال یوتیوب خود گفت که ارتش روسیه با موشک‌های غیرقابل شکار کینژال به مراکز تصمیم‌گیری نیروهای مسلح اوکراین در اودسا و کی‌یف حمله کرده‌ است. در پی انهدام این‌ مراکز، ده‌ها افسر عالی‌رتبه ناتو و اوکراین کشته شدند.

اسکات ریتر گفته است که روسیه و چین در حال بازطراحی نظم جهانی هستند.‌ به اعتقاد من‌ در این کارزار نه تنها ایران نیز فعال است.  آنچه ایران را از روسیه و چین متمایز می‌کند، سیاست داخلی به ویژه در حوزه اقتصادی است، زیرا چین و روسیه به سرعت در حال دلارزدایی هستند که نتیجه آن مرگ سلطه آمریکاست، اما در ایران، به رغم تاکید آیت‌الله خامنه‌ای، دولت ابراهیم رییسی همانند دولت‌های پیشین و تحت فشار مافیای اقتصادی، همچنان خود را به دلار وصل کرده است!

ابوالقاسم گلستانی

https://www.youtube.com/watch?v=1Vjovh_Wk0U


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۶ می  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: