ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ایکاش یک دیکتاتور

مثل آخرین دیکتاتور اروپا

نصیب مردم ایران شود!

 
 
 
 

 

کار روسیه ستیزی در اکثر قریب به اتفاق روزنامه ها و دیگر رسانه های ایران به نوعی جنون تبدیل شده است. این دارالمجانین ضد روسیه را اتاق بازرگانی و حجتیه که نام جدیدش شده جبهه پایداری اداره می کنند. در این دارالمجانین خبرگزاری ها و روزنامه های سحام نیوز، خبرآنلاین، جمهوری اسلامی، اعتماد، دنیای اقتصاد و بقیه نگهداری می شوند. روزنامه اعتماد که هفته گذشته یک فیلم از روی گزارش اکونومیست علیه جمهوری بلاروس تهیه کرده و رئیس جمهور آن را آخرین دیکتاتور اروپا معرفی کرده بود، روز گذشته در یک دسته گل خنده دار به آب داد و نوشت: «با توجه به تنش بین ایران و اسرائیل ، روسیه تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد ایران نمی‌گذارد.»

روی دیگر این استدلال نویسنده اعتماد اینست که اگر تنش میان ایران و اسرائیل تمام شود که ظاهرا تلاش هائی در این زمینه از جانب روسیه در جریان است، روسیه تخم مرغ هایش را در سبد ایران می گذارد!

درباره گزارش آخرین دیکتاتور اروپا که به نوشته اکونومیست "لوکاشنکو" رئیس جمهور بلاروس است و اعتماد هم برای خود شیرینی یک فیلم هم در باره این دیکتاتور تهیه و منتشر کرد، ما می خواستیم یک گزارش مستند به زندگی امروز مردم بلاروس تهیه کنیم و به همین دلیل و به خواهش ما، یکی از ایرانیان مفیم مینسک عکسهائی از زندگی مردم و از شهر مینسک برای ما گرفته و ارسال کرده است. فعلا برای نمونه یک فیلم از مرکز بزرگ خرید مینسک که کشاورزان و تولید کنندگان محصولات خود را روزانه برای فروش به آنجا می آورند منتشر می کنیم تا فرصتی دیگر که گزارش مشروح را منتشر کنیم. شاید منتشر کنندگان روزنامه اعتماد اندکی خجالت بکشند. البته ما اگر بجای وزارت ارشاد بودیم یک بلیت پرواز مجانی دو سره به تهیه کننده آن فیلم آخرین دیکتاتور میدادیم و می گفتیم برو، ببین و برگرد و هرچه دیدی را صادقانه بنویس! این خود بهترین محکومیت برای یک دروغ نویس مطبوعاتی است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۷ می  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: