ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مدودیف:

نیروهای ناتو در اوکراین

یعنی اعلام جنگ با روسیه

تلویزیون حزب کمونیست روسیه

ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 

 

 

روز ۶ ماه مه دیمیتری مدودیف رئیس جمهور سابق روسیه و معاون شورای عالی امنیت ملی این کشور در صفحه تلگرامی خود نوشت: ارسال نیروهای نظامی ناتو به اوکراین، به معنی اعلام جنگ علنی علیه فدراسیون روسیه است. در این صورت، رهبران کشورهای غربی نخواهند توانست به "کاپیتول هیل" (محل کنگره آمریکا) و یا رهبران فرانسه به کاخ الیزه پناه ببرند. همینطور مقامات بریتانیا در خیابان شماره  ۱۰ داوکینگ (محل اقامت نخست وزیر بریتانیا) را برای خود پناهگاه تصور کنند.

بدون تردید در صورت آمدن نیروهای نظامی ناتو به اوکراین، روسیه به آنها جواب در خور را خواهد داد که یک فاجعه جهانی را در پی خواهد داشت. ۶۰ سال پیش کندی و خروشچف توانستند شرایط حساس را درک کرده و از جنگ جهانی جلوگیری کنند اما احمق های فعلی که در غرب قدرت را به دست گرفته اند نمی خواهند از این تجربه درس بگیرند.  

به همین دلیل ستاد کل نیروهای مسلح روسیه آماده‌ رزمایش‌ها سلاح‌های هسته‌ ای غیراستراتژیک شده است.

افراد غیرمسئول در میان مقامات سیاسی غرب خواستار اعزام نیروهای نظامی خود به اوکراین هستند. نمایندگان کنگره ایالات متحده، رهبری فرانسه و بریتانیا و افراد دیوانه ای از کشورهای بالتیک و لهستان در کوره یک ماجراجویی می دمند. آنها همچنین مصمم به قرار دادن تسلیحات موشکی خود در اختیار باندرا و نئوفاشیست های اوکراین هستند.

 

https://www.rline.tv/news/2024-05-06-infantilnye-debily-medvedev-zayavil-chto-otpravka-zapadom-voysk-na-ukrainu-privedet-k-mirovoy-katast/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۷ می  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: