ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

تبریک رهبر حزب کمونیست روسیه به پوتین

حمایت قاطع

حزب کمونیست روسیه از پوتین

تلویزین حزب کمونیست روسیه

ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 

 

 

مراسم تحلیف ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه روز ۷ ماه مه در کرملین مسکو برگزار شد. در این مراسم از شخصیت‌های داخلی و خارجی دعوت شده بود که گنادی زیوگانف، رهبر حزب کمونیست روسیه نیز شرکت داشت.

پس از مراسم تحلیف، رهبر حزب کمونیست، زیوگانف در یک جلسه توجیهی در دومای دولتی در ارتباط با سخنان ولادیمیر پوتین در این مراسم به خبرنگاران گفت:

مراسم تحلیف درخشان و قابل تقدیر بود. جا دارد همگی به ولادیمیر پوتین، برای ماموریت جدید تبریک بگوییم.
کشور ما یک کشور مستقل است و در همه حال در روسیه، موارد زیادی به شخص اول بستگی دارد. توجه داشته باشید که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور ما از پنج فرد تاثیرگذار روی کره زمین است.
ما در شرایطی قرار داریم که جنگ ویرانگری علیه روسیه جریان دارد. رئیس جمهور ما از اختیارات فوق العاده بالایی برخوردار است. او فرمانده کل قوا است، استراتژی کشور را او تعیین می کند. او نماینده روسیه در تمام مجامع بین المللی است. احکامی که وی صادر می کند اسناد اصلی دولت روسیه از جمله نهادهای قانونگذاری است.

در انتخابات اخیر، رئیس جمهور از حمایت بسیار بالا و قابل توجه شهروندان کشورمان برخوردار شد. این دستاورد بزرگ به او اجازه اجرای کارهای زیادی را میدهد.

لازم به یاد آوری است که تیم ما برنامه ای برای انتخابات ریاست جمهوری آماده کرده است که از طرف رفقای ما م. خاریتونوف و یوری آفونین، به شکل درخشانی ارائه شده است. آنها برای تهیه این برنامه‌ها ۱۱۳ جلسه در ۷۲ منطقه روسیه برگزار کردند که من بعد از گزارش دولت در دومای دولتی در باره آن صحبت کردم. من به نمایندگی از طرف اتحادیه میهن پرستان مردم روسیه، در این باره با رئیس جمهور صحبت کردم.

پوتین امروز یک سخنرانی کوتاه با ماهیتی همه جانبه ایراد کرد، بدین معنا که تمام ایده های اصلی مورد نظر خود را بیان کرد:“ ایده نیاز به کشوری قوی، هوشمند و تحصیلکرده. ارزش های اصلی را که زیربنای دولت هزار ساله ماست، قدر بدانیم و حفظ کنیم. ارزش های اصلی ما عدالت، دوستی مردم، انسان گرایی و جمع گرایی است“.

طی دوران پر تلاطم تاریخی، مردم روسیه ۱۹۰ قوم و ملیت را در زیر پرچم های خود جمع و حفظ کردند، بدون اینکه حتی یک زبان یا یک دین و مذهب یک قوم را از بین ببرند. در طول تاریخ هزار ساله، تقریباً ۷۰۰ سال است که ما مجبور بوده ایم از حق خود برای زندگی در سرزمین های پهناور و وسیع دفاع کنیم و با کسانی که با آنها مناسب می دانیم دوست، آزاد و مستقل زندگی کنیم.

لذا باید به یاد داشته باشیم که در این جهان فقط افراد و کشورهایی که موفق، قوی و متحد هستند مورد احترام قرار می گیرند. همینطور در جنگ کسی پیروز می شود که بر فناوری های جدید تسلط داشته باشد و در مبارزه با دشمن از وحدت درونی برخوردار و شجاعت و استواری از خود نشان دهد.

 

https://www.rline.tv/news/2024-05-07-gennadiy-zyuganov-prokommentiroval-torzhestvennuyu-tseremoniyu-vstupleniya-v-dolzhnost-prezidenta-ro/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۸ می  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: