ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بده بستان ایران و دمکرات ها علیه ترامپ

لای درهای باغ سبز را

دولت بایدن برای ایران گشوده

 
 
 

 

 

معاون مشاوران امنیت "اوباما" رئیس‌جمهور اسبق آمریکا به دولت این کشور توصیه کرده در صورت پیروزی مجدد در انتخابات ریاست‌جمهوری به سرعت وارد دیپلماسی با ایران شود.

دولت بایدن که "اوباما" و "هیلاری کلینتون" آن را می گردانند، درباغ سبز به ایران نشان میدهند. آنها نیز مانند ایران، روی جلوگیری از بازگشت ترامپ به کاخ سفید متحد غیر مستقیم شده اند.

"بن رودز" مشاور اسبق امنیت ملی امریکا در نقش باز کننده یکی از درهای باغ سبز به روی ایران، طی یک سخنرانی در اندیشکده "چتم هاوو" گفت:

«اگر کاری دیگری بر سر برنامه هسته‌ای ایران انجام نمی‌دهیم، حداقل به دیپلماسی بازگردیم. نمیدانم بازگشت به گفتگو و دمکراسی چقدر جواب میدهد اما لااقل تا رسیدن انتخابات ریاست جمهوری بخشی از مسیر را می توانیم طی کنیم. این موقعیتی است که میتوانیم به آن دست یابیم بهتر از جایی است که در حال حاضر قرار داریم. باید توجه داشت که ممکن است پس از پایان جنگ غزه دولت بایدن شناسائی کشور فلسطین را اعلام کند.»

کالین کال، یکی دیگر از مقام‌های سابق آمریکایی هم گفت: چنانچه مسئله غزه حل شود مسئله برنامه هسته‌ای ایران در دولت آینده آمریکا نقش محوری‌تری خواهد داشت.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۱ می  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: