ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پیروزی روسیه قطعی است

ورود ناتو به اوکراین

یعنی خوردن قرص سیانور

اسپوتنیک- ترجمه ابوالقاسم گلستانی

 
 
 

 

 

اسکات ریتر افسر سابق اطلاعاتی امریکا در مصاحبه با اسپوتنیک تحلیلی از جنگ اوکراین ارائه داد که پیش بینی شکست قطعی ناتو در جنگ با روسیه است.

او در باره پایان جنگ اوکراین گفت:

اوکراینی‌ها ناگزیرند نیروهای خود را از دیگر جبهه‌های جنگ بیرون ببرند و به خطوطی اعزام کنند که ذخایرشان به اتمام‌ رسیده و جایگزینی نیز برای آنها متصور نیست. در آنصورت اوکراین به ناگزیر ذخایر نیروی خود را از کی‌یف یا اودسا خارج و به خارکوف اعزام می‌کند تا این شکاف پر شود. همزمان با این اقدام، روس‌ها دومین حمله بزرگ را در منطقه زاپروژیه آغاز خواهند کرد که در آن صورت اوکراینی‌ها در سه جبهه‌ی شمال، جنوب و میانه شکست می‌خورند. عقب نشینی سریع آنها از رودخانه دنیپر برای تقویت خط دفاعی جدید صورت می گیرد اما تقویت خط دفاعی جدید هم بسیار نامحتمل است‌. در نهایت ژنرال‌های اوکراینی که با کشتار اجتناب ناپذیر نیروهای خود روبه‌رو می‌شوند، به صلح تن خواهند داد. به همین دلیل و نشانه ها من با ارزیابی روسیه که ظرفیت اوکراین برای مقاومت در تابستان امسال پایان می‌يابد، موافقم.

پیروزی روسیه در اوکراین یعنی شکست قطعی ناتو، اتحادیه اروپا و آمریکا. اگر ناتو بخواند دخالت مستقیم در جنگ اوکراین بکند نیز معنای آن خوردن قرص سیانور است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۴ می  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: