ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بلاسوف: تا حد مرگ به وظیفه ام عمل می کنم

ارزیابی مثبت چین

از انتصاب وزیر دفاع روسیه

 
 
 

 

 

بلاسوف وزیر دفاع جدید روسیه در اولین اظهار نظر خود در شورای فدارسیون روسیه باره برنامه های خود گفت:

موضوعات اصلی در پست وزارت دفاع  روسیه تامین تسلیحات برای نیروهای مسلح روسیه در منطقه عملیات ویژه نظامی است. من تمام تلاش خود را برای حل وظایف محول شده،  و در صورت لزوم، حتی زندگی خود را حاضرم فدا کنم  تا انجام وظیفه کنم.

ولادیمیر پوتین وظیفه ادغام اقتصاد نیروهای مسلح در اقتصاد کشور را تعیین کرده است که مستلزم افزایش کارایی هزینه های نظامی است. تحت رهبری شویگو یک سیستم مدرن از نیروهای مسلح ایجاد شد. من از مسئولیت سنگین خود در رابطه با انتصاب آینده کاملا آگاه ام. شما می توانید اشتباه کنید، اما نمی توانید دروغ بگویید.

در ارتباط با انتصاب بلاسوف به سمت وزیر دفاع روسیه "ما یوجون"، متخصص امور بین‌الملل چین نیز به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: آندری بلاسوف،  یک اقتصاددان دانست و میداند که روسیه باید خسارات اقتصادی ناشی از درگیری اوکراین را از جبران کند یا حداقل کاهش دهد. بنابراین، انتصاب یک اقتصاددان به عنوان وزیر دفاع، گزینه بسیار مهمی برای ولادیمیر پوتین در پنجمین دوره ریاست جمهوری  اوست. برای رسیدن به پیروزی در آینده، باید ملاحظات پیچیده ای را در نظر گرفت که در میان آنها عامل اصلی اقتصاد است. این بدان معناست که تمرکز کار سرپرست وزارت دفاع باید بر این اساس تغییر می کرد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۵ می  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: