ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سامانه های ضد هوائی از نفس افتادند

تاکتیک سه مرحله ای

حمله ایران به اسرائیل

 
 
 

 

 

ایران برای خنثی کردن سامانه های ضد  هوائی اسرائیل ، هنگام حمله به اهداف نظامی این کشور، از تاکتیک اخیر روسیه در جنگ اوکراین استفاده کرد. یعنی فرستادن پهپادها و فعال شدن ضد هوائی ها و خالی شدن انبار این سامانه ها و سپس رسیدن موشک ها برای زدن اهداف.

این حمله بموجب گزارش شبکه خبری الجزیره در سه مرحله انجام شد:

۱- پخش غیر مستقیم و غیر رسمی خبر حمله و ایجاد تشنج و تشتت در اسرائیل تا حد انتشار پیام ویدئوئی نتانیاهو و اعلام آمادگی ارتش اسرائیل برای دفع حمله ایران.

۲- پس از چند روز پخش خبر حمله می شود و حمله نمی شود، بتدریج اسرائیل به این نتیجه رسید که حمله ای صورت نخواهد گرفت و به همین دلیل انبوه پهپادهای ایران وقتی به سمت اسرائیل پرتاب شدند، اسرائیل دست و پای خود را گمُ کرد. در همین مرحله از لبنان و یمن نیز پهپادهای  انتحاری به سوی اسرائیل به پرواز در آمدند. حتی از بلندی های جولان نیز راکت به سوی اسرائیل شلیک شد.

۳- پس از ظاهر شدن انبوه پهپادها در آسمان اسرائیل و فعال شدن سامانه های ضد هوائی اسرائیل علیه پهپادها، ساعت ۱ بامداد بوقت ایران و درحالیکه سامانه های اسرائیل از نفس افتاده بودند حملات موشکی به سوی اهداف نظامی آغاز شد که اکثر آنها به هدف برخورد کردند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۵ آوریل  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: