ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت ۲۹ فروردین

به بهانه مبارزه با بی حجابی

شادی ملی ضربه به اسرائیل

در نطفه سرکوب شد! 
 
 

 

 

دست های پنهان، بار دیگر از آستین مرتجعین مذهبی در آمد و ماجرای حجاب بار دیگر به خیابانها و مراکز دانشگاهی، فروشگاهها، ادارات دولتی و رستوران ها کشیده شد.

چگونه می توان باور کرد درست در روزهائی که ضربه نظامی ایران به اسرائیل در صدر اخبار جهان قرار دارد و باید تمام توجه مردم و غرور ملی مردم در ایران متوجه این رویداد باشد، دست های پنهان، نقشی در جنجال و تشنج دوباره بر سر حجاب را ترتیب نداده اند؟

 چگونه می توان پذیرفت که دست هائی پشت این جنجال، درست در چنین روزهائی قرار ندارد. روزهائی که در ادامه غرور ملی، خطر ضربه تلافی جویانه دور از انتظار نیست و ایران بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت ملی است. اگر این جنجال برپا نشده بود، توجه اکثریت مردم جلب دستآورد نظامی و سیاسی حمله به اسرائیل نمی شد؟ خود این توجه، به نوعی زمینه ساز آشتی مردم با حکومت نمی شد؟ نزدیکی افکار عمومی با نقش ملی و حفاظتی سپاه و دیگر نیروهای نظامی برای دفاع از تمامیت ارضی کشور را فراهم نمی کرد؟ و برعکس آن، این نوع جنجال ها و فشارهای اجتماعی مردم را بیش از پیش نسبت به سرنوشت کشور بی تفاوت نمی کند؟

یعنی در راس نظام، هنوز این مسئله پذیرفته شده نیست که دست هائی پنهان در پشت حوادث ناراضی تراشی و تشنج آفرینی در جامعه و منحرف کردن افکار عمومی از مسائل و رویدادهای اصلی و مهم حکومت و جامعه است؟

مرور اخبار ۴۸ ساعت گذشته نشان میدهد که تمام تمرکز اسرائیل و حامیان آن، متوجه ضربه نظامی به ایران نیست، بلکه تمرکز روی انفجار اجتماعی در ایران و تشدید نفرت مردم نسبت به حکومت مقدم بر اقدام نظامی است. از سوی دیگر بهره گیری از امکانات پنهان و نفوذی خود برای ایجاد ترور و انفجار در مراکز شهرها، حملات تروریستی در نواحی مرزی و راه اندازی یک شورش دیگر پیش درآمد ضربه نظامی است.

ما می گوئیم شبکه های نفوذی اسرائیل و غرب، پشت این جنجال ها قرار دارند و صد البته از تحجر مذهبی نهفته در حکومت  و نهادها و  ارگان ها بهره می گیرند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۷ آوریل  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: