ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک  

 13 مهر  1391

infos@pyknet.net

 
 
 

علیه باند احمدی نژاد
توپخانه جبهه راست
به روی جبهه راست باز شد

 
 
 
 

تهاجم لفظی به احمدی نژاد بلافاصله پس از پایان سخنرانی او شروع شد. به گزارش سایت دیگربان نادر قاضی پور٬ عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفته است احمدی‌نژاد به جای «عذرخواهی» از مردم به‌دنبال «فرافکنی» است و «دولت بی‌لیاقتی خودش را به گردن تحریم می‌اندازد» و جواد جهانگیر زاده دیگر نماینده مجلس نیز در واکنش به سخنان رئیس دولت دهم گفته است: «احمدی‌نژاد به دنبال تسویه حساب سیاسی است.»

حسین آذین عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ نیزگفته که «معنای مردم سالاری دینی این است که نقد منصفانه را بپذیریم٬ اما متاسفانه رئیس جمهور ما سالهاست که نقد پذیر نیست.» و«اینکه رئیس جمهور هیچ نقدی را نمی‌پذیرند نوعی دیکتاتوری است که با شعار عدالت محوری وی در تضاد است.»

محمد علی پور مختار دیگر نماینده مجلس درهمین رابطه گفته است: «احمدی‌نژاد به این فرافکنی‌ها عادت کرده و اینکه مشکلات کشور را به دیگران نسبت داد، جای تعجب ندارد»

همچنین گزارش «سایت محدوده» که یکی از سایت‌های پوششی متعلق به خبرگزاری فارس است خبر دستگیری یک گروه «نظر ساز» وابسته به تیم احمدی‌نژاد را اعلام کرده است. گفته شده که این تیم اقدام به تشکیل «کمیته تشویش» کرده است. هدف این کمیته «ایجاد التهاب در فضای سیاسی کشور»٬ «برجسته ساختن اعتراضات صنفی، کارگری و اقشاری» و «متوجه ساختن معضلات اقتصادی به نهادهای انقلابی» است.

«سایت محدوده» دیگر اهداف این کمیته را «بی‌اعتبارسازی و حمله به ارکان و منابع قدرت نظام» و «تخریب سپاه پاسداران» اعلام کرده است.

این سایت همچنین در خبری دیگری از تلاش تیم احمدی‌نژاد برای تشکیل «شبکه خبرنگاران» در سراسر ایران خبر داده است.

سایت محافظه‌کار« فاطر نیوز» از سر دادن شعار از سوی «مردم معترض» علیه محمود احمدی‌نژاد در نقاط مرکزی شهر تهران خبر داد.

این سایت روز چهارشنبه (۱۲ مهر) گزارش کرده که معترضان به احتکار کالاها٬ تعطیلی صرافی‌ها و مغازه‌ها علیه احمدی‌نژاد شعار سر داده‌اند.

«فاطر‌نیوز» همچنین ادعا کرده «تعدادی از اراذل و اوباش» در خیابان‌های جمهوری، چهار راه استانبول و خیابان فردوسی به مغازه‌ها حمله کرده و باعث تعطیلی آن‌ها شدند.

این سایت افزوده است: «اراذل و اوباش شیشه‌های برخی مغازه‌ها که در مقابل این خواسته مقاومت می‌کردند را شکسته‌اند

از صبح امروز (دیروز) گزارش‌هایی مبنی بر تعطیلی بخش‌هایی از بازار تهران در اعتراض به نوسانات شدید ارز منتشر شده که احمد کریمی اصفهانی٬ دبیرکل بازار و اصناف نیز این گزارش‌ها را تائید کرده است.

کریمی اصفهانی به خبرگزاری ایسنا گفته است: «با توجه به اتفاقاتی که چهارشنبه در بازار تهران رخ داد برخی از بازاریان تهران ناچار به بستن مغازه‌های خود شدند، بازاریان تمایلی به بستن بازار نداشتند، اما طرح‌ریزی‌های که از بیرون شده بود باعث که بازار امروز تعطیل شود و بازاری داد و فریاد نمی‌کشد و امنیت را برهم نمی‌زند.»

وی افزوده است:

کریمی اصفهانی همچنین با تائید بروز برخی ناآرامی‌ها در برخی مناطق مرکزی شهر تهران٬ گفته است: «یک تعداد هستند که اخلال امروز در بازار و میدان فردوسی را ترتیب دادند و این اتفاقات مربوط به آنهاست

آن‌طور که برخی رسانه‌ها گزارش کرده‌اند در پی نوسانات شدید ارز٬ گروهی از بازاریان مغازه‌های خود را بسته‌اند و در برخی مناطق مرکزی شهر تهران نیز ناآرامی‌هایی رخ داده است.

احمدی نژاد در سخنرانی روز چهارشنبه ( 12 مهر) گفته بود که یکی از نهادهای نظارتی به بانک مرکزی گفته بود چرا قیمت ارز را بالا نمی برید اما امروز که قیمت ارز بالا رفته است می گویند چرا قیمت بالاست.

احمدی نژاد در سخنرانی خود سایت فارس را به عنوان خبرگزاری امنیتی وابسته به یک نهاد نظامی اعلام کرد. 

پیک نت  13 مهر 1391

 
 

اشتراک گذاری: