دیدار غیر رسانه ای رهبر و امام جمعه ها

انتقاد رهبر از ادبیات

امام جمعهها در سخنرانی هایشان

 

کره شمالی مذاکره می کند

اما با دست پُر اتمی!

یونگه ولت ترجمه رضا نافعی

(پیک هفته ۱۰۹)  15 دی ماه 1398 -  5 ژانویه 2020

 pyknet100@gmail.com


13-14 دی

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


13-14 دی

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


13-14 دی

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


13-14 دی

منتخب اخبار
شهرستان ها


13-14 دی

منتخب اخبار ورزشی


13-14 دی

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 15 دیماه

اطلاعات سفر سلیمانی

چگونه‌به‌اسرائیل وامریکا‌ رسید؟

تب و تابی که پس از ترور موشکی سردار قاسم سلیمانی در ایران آغاز شد، چند روز با رجز خوانی های فرماندهان سپاه و امام جمعه ها با ادبیات میزنیم، به آتش می کشیم، می کشیم و نابود می کنیم و ... و انتشار بیانیه  های محکوم کردن این ترور تمام می شود. هفتم و چهلم وی هم سپری می شود و بتدریج این ترور هم به حاشیه اخبار روز کوچ خواهد کرد. همانگونه که ترور آیت الله مطهری، انفجار حزب جمهوری اسلامی و سپس دفتر نخست وزیری و دهها حادثه و ترور دیگر. خبر، خبر را می خورد و حوادث آواری است بر سر حوادث قبلی. آنچه باقی می ماند جای خالی یک نظامی آگاه و مسلط به فنون نظامی و استراتژیک و اوضاع بحرانی منطقه و آن سوراخ های امنیتی است که در جمهوری اسلامی مانند لانه زنبور شده است. از این لانه زنبور بارها مردم و حکومت گزیده شده اند و باز هم حاکمیت توان جمع و جور کردن آن را ندارد. از ترور دانشمندان اتمی و قتل های زنجیره ای تا استخر مرگ شدن هاشمی و حالا ترور موشکی قاسم سلیمانی. از همین لانه زنبور ساعت دقیق و مسیر دقیق تر بازگشت آیت الله مطهری از جلسه شورای انقلاب بیرون آمد و تبدیل به گلوله ای شد که سر او را نشانه گرفت و دهها و دهها نمونه دیگر. واقعیت اینست که بخش مهمی از فعالیت امنیتی حکومت متوجه فعالان سیاسی و مدنی و روزنامه نگاران است تا کشف شبکه های نفوذی در عمق حکومت. این شبکه ها براحتی جنگ روانی با حکومت را سازمان میدهند، برای رسانه های داخلی خبرهای انحرافی تولید می کنند، امام جمعه ها را با بولتن  های محرمانه بازی می دهند، سپاه را سر کار می گذارند، حرف های تحریک آمیز و مسئله ساز دهان فرماندهان می گذارند، روی موشک پیام به زبان عبری می نویسند، سفارت عربستان آتش می زنند. امروز ترور سلیمانی است فردا یک توطئه دیگر برای جنگ و ویرانی، تجزیه ایران، رساندن مردم به مرز تن دادن به هر رویدادی که حاصل آن رفتن حکومت باشد و ... انچه پس از ترور موشکی سلیمانی باقی می ماند همین لانه زنبوراست والا ترور سلیمانی هم پس از مدتی به حاشیه رویدادهای روز می رود. در همین 48 ساعت اخیر مرور کنید خبرهای انحرافی که ابتدا رسانه های خارجی منتشر کرده اند و سپس رسانه های داخلی مثل طوطی آنها را تکرار کرده اند. از جمله این که دو نفر از سرنشینان هواپیمای حامل سلیمانی درعراق تحت بازجوئی اند! آن رسانه ها سعی می کنند توپ را بیاندازند در زمین سوریه و سپس روسیه و سوریه را علم کنند، درحالیکه این توپ در زمین ایران است. سلیمانی بسیار حساب شده و امنیتی در منطقه رفت و آمد می کرد و در خطرناک ترین ماموریت ها درعراق و سوریه به دام اسرائیل و امریکا نیفتاد. باید در درجه نخست در داخل خود سپاه و دفتر رهبری دنبال سرنخ بود. از آنهائی که از سفر و ماموریت او با خبر بودند، تلفن ها و بی سیم  همراهش، مکالمه و پیام های محرمانه اش با این و آن. شاید از درون خود اطلاعات سپاه باید پی جوئی را آغاز کرد. او که با سازماندهی دقیق توانست بشار اسد را محرمانه به ایران بیاورد و به دمشق بازگرداند، چطور در این پرواز به دام افتاد؟ کی و کجا شنود شد؟

دهها و دهها سئوال در این ارتباط مطرح است. رجزخوانی ها خود می تواند تبدیل صحنه مانور تازه ای برای امریکا و اسرائیل بشود تا در آن بازی تازه ای را  شکل بدهند، درحالیکه مسئله مهم کشف همین لانه زنبورها و با اطلاع باقی نگذاشتن مردم است.


مصاحبه شریعتمداری با شبکه اول سیما

قاسم سلیمانی در یک سفر

رسمی وارد عراق شده بود


مرور مطبوعات 14 دیماه ایران


منتخب اخبار روزهای گذشته


تحلیل کوزاچف از حادثه فرودگاه بغداد:

ایران ممکن است، از این پس

به سمت تولید سلاح اتمی برود!


گزارش رسانه های روسیه

سلیمانی یک نظامی آگاه

و مسلط به فنون نظامی بود!


عنوان اول پیک نت 14 دیماه

سفر سلیمانی به بغداد

ازکدام سوراخ امنیتی "درز"کرد؟


توصیه آیت الله سیستانی پس از کشته شدن سلیمانی:

خویشتن دار باشید

و با خردمندی رفتار کنید


سخنان روحانی در نشست خبری

روز گذشته روحانی در یک نشست خبری گفت: ما می توانستیم امسال حداقل 60 میلیارد دلار پول نفت داشته باشیم، اگر در شرایط تحریم نمی بودیم. ما یا باید رنج و تلخی های کوتاه مدت را تحمل کنیم، یا با خوشی کوتاه مدت، تلخی بلند مدت از دست دادن استقلال کشور را تحمیل کنیم.


سیاست های دو گانه آلمان

در حوادث مرتبط با ایران و امریکا

راشا تودی ترجمه رضا نافعی


سرمقاله 722

شورش آبان نشان داد، ج. اسلامی

سنگر تهیدستان را از دست داده!


عنوان اول پیک نت 12 دیماه

آیا با زبان آقای خامنه ای
می توان مذاکرات سیاسی کرد؟


در تفسیر رویدادی اخیر حق با مقتدا صدر است

تلاش طراحان، برای مهار

جنبش اعتراضی مردم عراق


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

عنوان اول پیک نت روز گذشته که بر اساس یک گزارش دریافتی حاوی اطلاعاتی درباره سفر قاسم سلیمانی به بغداد بود با 20 هزار و 400 خواننده روی فیسبوک و کانال تلگرام پیک نت، بیشترین مخاطب را داشت. این مطلب را 23 خواننده آن روی فیسبوک های خود به اشتراک گذاشتند.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران