به جرم تدارک یک اقدام انفجاری

دبیر سوم سفارت ج. اسلامی

دربلژیک‌به20سال‌زندان‌محکوم‌شد

 

باتهام دست داشتن در قاچاق 2 تن طلا

مدیرکل مکتبی و "خودی"

اطلاعات مازندران بازداشت شد

(پیک هفته ۱۰۹) 9 آذر ماه 1399  -  29 نوامبر 2020

 pyknet100@gmail.com


9-8 آذر

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


9-8 آذر

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


9-8 آذر

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


9-8 آذر

منتخب اخبار
شهرستان ها


9-8 آذر

منتخب اخبار ورزشی


9-8 آذر

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 9 آذر

سئوال روز در ایران:

اسرائیل‌تاکجای‌نظام نفوذکرده؟

پس از ترور فخری زاده نیز همان سئوالاتی مطرح شده که پس از ترور موشکی قاسم سلیمانی در بغداد با کمک پهپاد امریکائی مطرح شده بود. در مورد سلیمانی هنوز اعلام نکرده اند و یا هنوز نتوانسته اند کشف کنند که امریکا و یا اسرائیل چگونه به اطلاعات دقیق مربوط به سفر او به سوریه و بغداد و ساعت پرواز هواپیمای او و فرود آن در فرودگاه بغداد و اتومبیلی که او را از فرودگاه بغداد خارج کرده دست پیدا کرده بودند؟ جز از درون حساس ترین و محرمانه ترین نهادهای امنیتی چنین اطلاعاتی می توانست درز کند؟

در مورد فخری زاده نیز تقریبا همین سئوال مطرح است.

 فخری زاده به همراه همسر و فرزندانش برای ناهار به خانه مادر زنش در شهر "رستم کلا" میرود و ساعت 2  و نیم بعد از ظهر هنگام بازگشت و درحالیکه یک محافظ او در صندلی جلوی اتومبیل و یک محافظ دیگر در کنار او نشسته بودند و راننده نیز خود مامور امنیتی بوده در آبسرد دماوند به رگبار بسته می شود. گروه ترور 12 نفر بوده و قبل از به رگبار بستن اتومبیل فخری زاده گروه ترور یک نیسان را در همان محل منفجر می کند.

همسر و فرزندان فخری زاده در اتومبیل دیگری پشت اتومبیل فخری زاده در حرکت بوده اند. گروه ترور سوار بر دو اتومبیل بوده اند و دو موتور سوار نیز اتومبیل آنها را اسکورت  می کرده است.

سرعت عمل گروه ترور و عدم آمادگی تیم محافظ به حدی بوده که محافظان به همراه فخری زاده و راننده حتی فرصت نکرده اند دست به  اسلحه شوند. موفقیت گروه برای فرار پس از ترور حیرت آور است.

سئوال اصلی  اینست: تیم ترور از کجا می دانسته فخری زاده روز جمعه به شهر رستم کلا میرود؟  و چگونه و از چه طریق از زمان و مسیر بازگشت او از رستم کلاه اطلاع داشته است؟

هم درمورد ترور قاسم سلیمانی و هم در ترور فخری زاده تردیدی وجود ندارد که از درون خود نهادهای امنیتی و حفاظتی اطلاعات مورد نیاز برای ترور درز کرده است و این نشان میدهد که حاملین این اطلاعات بصورت شبکه ای با نهادهای جاسوسی و اطلاعاتی اسرائیل در داخل ایران تماس دارند. سایت اتمی نطنز نیز همینگونه منفجر شد و حوادث بزرگتر همینگونه بر سر ایران و مردم آوار خواهد شد.


40 سال با همین حاشیه سازی ها جاده نفوذ واقعی را هموار کردند

کیهان روز ترور فخری زاده

یک نفوذی امریکائی را کشف کرد!


عکس بایدن را آتش زدند!

عصبانی از ترور فخری زاده

یا نگران بازگشت امریکا به برجام؟

دار و دسته همیشه در صحنه و منتظر دستور، روز گذشته، پس از انتشار خبر ترور فخری زاده، در تهران و مشهد به راه افتادند. درحالیکه هنوز ترامپ رئیس جمهور امریکاست و تکلیف نهائی انتخابات ریاست جمهوری امریکا هنوز روشن نیست، آنها عکس های بایدن را که هنوز پایش به کاخ سفید نرسیده آتش زدند. آنها که دستور حرکت به آنها را دادند همانهائی  هستند که این روزها نگران لغو تحریم ها، بازگشت امریکا به برجام پس از رئیس جمهور شدن بایدن هستند. همین دار و دسته و با همین نوع دستورات و فرامین غیبی به سفارت عربستان در تهران و سپس کنسولگری آن کشور در عربستان حمله کردند و آن را آتش زدند و زمینه ساز مناسبات کنونی اسرائیل با کشورهای عرب خلیج فارس شدند. نفوذ اینجاهاست! در میان محیط زیستی ها نیست، در روزنامه ها نیست، در میان احزاب و سیاسیون و در میان  دو تابعیتی ها نیست و ... چهل سال است حکومت به بیراهه می رود.


پس از ارمنستان 5 کشور دیگر در برنامه است

قره باغ، تخته پرش ترکیه

برای کنفدراسیون اسلامی بود


مذاکرات برای خرید واکسن از روسیه

نیم قرنطینه تهران

از امروز آغاز می شود!


عنوان اول پیک نت 8 آذر

ترامپ پیش از رفتن

فرمان حمله به ایران را میدهد؟


ترور کلیدی ترین دانشمند اتمی ایران

"فخری زاده" نیز مانند سلیمانی

قربانی شبکه جاسوسی اسرائیل شد


این همه خدم و حشم

برای تحویل 10 کیلو برنج هندی!

امام جمعه، نماینده مجلس، فرمانده سپاه، فرمانده بسیج، نماینده شورای شهر، شهردار، فرماندار، رئیس پلیس به همراه شماری عکاس و خبرنگار یک کیسه 10 کیلوئی برنج هندی را تحویل یک زن سرپرست خانواده دادند و عکس و تصویرش را برای صدا و سیما فرستادند تا این خودنمائی و نمایش خجالت آور را پخش کند!


سرمقاله 764

حکومت و کشور به سمت

بن‌بست‌انفجاری هدایت‌می‌شود


اطلاعاتی که برای نخستین بار فاش می شود

چین، خود را آماده

حمله اتمی امریکا کرده است


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

عنوان اول پیک نت روز گذشته (شنبه) «ترامپ پیش از رفتن فرمان حمله به ایران را میدهد؟» با نزدیک به 7 هزار و 500 خواننده روی تلگرام این روزنت بیشترین مخاطب راداشت. اما روی فیسبوک پیک نت بیشترین خواننده خبر تفسیری ترور فخری زاده بیشترین خواننده را داشت و روی 16 فیسبوک خوانندگان آن نیز به اشتراک گذاشته شد.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران