سارا واگن کنشت:

آلمان جنگ اقتصادی را

عملا به روسیه باخته است!

 

مدودف:

پس از انگلستان، منتظر

زلزله سیاسی در آلمان هستیم

(پیک هفته ۱۰۹)  ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۱ - ۹ ژوییه ۲۰۲۲

 pyknet100@gmail.com


۱۵-۱۸ تیر ماه

خبرهای
 سیاسی - اجتماعی


۱۵-۱۸ تیر ماه

رویدادهای منطقه

 و جهان


۱۵-۱۸ تیر ماه

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


۱۵-۱۸ تیر ماه

منتخب اخبار
شهرستان ها


۱۵-۱۸ تیر ماه

منتخب اخبار ورزشی


۱۵-۱۸ تیر ماه

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت ۱۸ تیر

درد مردم و نیاز حکومت

باحجابی و بی‌حجابی است؟

در ایران، دستهای نفوذی و پنهان، به بهانه حجاب سرگرم نفت ریختن به حریق نارضائی مردم از گرانی و بیکاری است. رئیس جمهور، عملا با صدور بخشنامه ای در ارتباط با حجاب، خود نیز به برپا کنندگان پشت صحنه این حریق پیوست و در برخی شهرها، امام جمعه ها نیز آتش بیار معرکه شدند. این درحالی است که هیچیک از جنبش های اعتراضی اعم از کارگران، معلمان، بازنشستگان و دیگر اقشار اجتماعی به اهداف و خواسته های خود نرسیده اند و علیرغم همه تدابیر امنیتی و دستگیری ها و تهدیدها، باز هم به خیابانها خواهند آمد. ماجرای حجاب این جنبش های اقتصادی را گسترده تر خواهد کرد و آن دست های پنهان و نفوذی بدنبال همین هستند. همین رویدادها نشان میدهد که سیاست داخلی بکلی نا همخوان با سیاست خارجی است و بجای آن که وحدتی را در داخل کشور برای حمایت از سیاست خارجی فراهم کند، عملا مردم را حداقل بی تفاوت و حداکثر مخالف سیاست خارجی می کند و آنها را به سمت شعار علیه سیاست خارجی هدایت می کند. نمی توان در داخل کشور نیروهای یگان ویژه و گشت ارشاد را با باتوم و تفنگ مسئول پاسخ به زنان و کارگران و دیگر معترضان کرد و درخارج کشور در تلاش پیوستن به جبهه شرق بود و در کنار چین و روسیه و هند و کشورهای مستقل امریکا لاتین قرار گرفت. این تضاد دیر یا زود به غلبه یکی بر دیگری خواهد انجامید. آنها که این روزها حجاب را علم کرده اند، اگر مامور و نفوذی هم نباشند، در عمل آب به آسیاب حل این تضاد علیه سیاست نگاه به شرق می ریزند. در هیچیک از کشورهائی که ایران می خواهد در کنار آنها در شانگهای و بریکس بایستد و درهیچیک از کشورهای امریکا لاتین که ایران می خواهد در جبهه آنها جای داشته باشد، نظام اقتصادی آنگونه نیست که درایران هست و مردم اینگونه که در ایران با چوب و تفنگ و زندان از پیرامون حکومت رانده می شوند، نه تنها از حکومت رانده نمی شوند بلکه به سنگر حمایت از وحدت ملی و حکومت های ملی در برابر امریکا و ناتو جلب می شوند. حیرت آور است اگر با نگاه به رویدادهای ۴۳ سال گذشته، یقین پیدا نکنیم که پشت فشارهای فرهنگی و اجتماعی دست های پنهان اسرائیل و امریکا نیست. چگونه ممکن است آنها که آش اسناد اتمی را از ایران با "جاش" می برند و مثل مرغ که دانه از روی زمین بر میدارد، دانشمند اتمی و فرمانده قدس انتخاب می کنند و ترور، در بدنه حکومت مشوق و حتی طراح فشارهائی از نوع  "برخورد با بی حجابی" برای دمیدن در کوره نارضائی مردم نباشند؟

این فیلم مربوط به سرکوب کارگران معدن مس "سونگون ورزقان" در سومین روز اعتصاب در روز ۱۶ تیر توسط یگان ویژه است! اینگونه می توان بسیج ملی، پشت سیاست گردش به شرق و ایستادن در برابر توطئه های تحریمی و حتی نظامی اسرائیل و امریکا ایستاد؟


سخنرانی پوتین برای

رهبران فراکسیون های احزاب در مجلس

روسیه هنوز قدرت و توان

 نظامی خود را نشان نداده است!


سربازان اوکرائینی
موش آزمایش های بیولوژیک بوده اند


نخست وزیر سابق ژاپن

قربانی جنگ اوکراین شد!


سرمقاله ۸۳۹

چین ستیزی و روسیه هراسی

همزمان با گردش به شرق!


"دویچه بانک" و "کومرز بانک"

هشدار دو بانک بزرگ آلمان

درباره بحران‌مالی دراین کشور


عنوان اول پیک نت ۱۵ تیر

شرق ستیزان ایران
خواب رضاشاه و نوه اش را دیده‌اند!


دو مصاحبه و اظهار نظر و یک انفجار و حریق

روسیه درحال تدارک گزینه های

نظامی در مرزهای سوئد و فنلاند


زمستان سخت در پیش است

آلمان، بزرگترین اقتصاد اروپا

30 در صد کسری تجارت پیدا کرده


با لغو تعرفه واردات از چین

یک میلیون شغل

 در امریکا از بین می رود!


اعتراض علیه گرانی بنزین در انگلستان

رانندگان بریتانیایی در اعتراض به قیمت بالای سوخت، بزرگراه ها را مسدود کردند. به گزارش دیلی میل،  این اعتراض 12 ساعته، موجب ترافیک سنگین شد. رانندگان خواستار کاهش قیمت بنزین و گازوئیل هستند.


راه توده ۸۳۹ منتشر شد

 

هفته نامه راه توده - شماره839 (چهارشنبه 15 تیر 1401)- منتشر شد و مطالب آن علاوه بر سایت این نشریه، روی فیسبوک و کانال تلگرام راه توده نیز قرار گرفت. سرمقاله این شماره اختصاص به قدرت های بازدارنده قرار گرفتن ایران در جبهه شرق و دلائل اقتصادی و مذهبی آن دارد. بخش یازدهم از گزارش مترجم استالین از کنفرانس تهران نیز در این شماره منتشر شده است. در این شماره همچنین مطالبی می خوانید با عناوین زیر:

در مذاکرات اتمی میتوان و باید دست بالا را داشت، راه توده یکباره خواب نما شد؟، اوکراین را می خواهند ببرند زیر سلطه ناتو، شیراز شهر گلسرخ، بریکس چه سازمانی است و چرا ایران عضو آن می شود؟، زلنسکی اوکراین را به باتلاق سقوط اقتصادی کشانده، ساختار فاسد دولت اوکراین، جنگ در اوکراین نقشه 30 ساله امریکا علیه روسیه، امریکا حاضر نیست درباره آزمایشگاههای بیولوژیک توضیح بدهد، دانشمندان روس مهاجر را به میهن فرا بخوانید، جوانان لیبی با پرچم سبز دوران قذافی مجلس را آتش زدند.


روسیه سر مار را در اوکراین کوبید

نازیسم  اگر فاشیسم شود

سراغ اروپا هم خواهد رفت!


جنگ اقتصاد روسیه با اروپا

قطع "برق" در آلمان

مهم تر از جنگ در اوکراین


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

عنوان اول پیک نت چهارشنبه (شرق ستیزان ایران خواب نوه رضاشاه را دیده اند) با ۵ هزار و پانصد خواننده روی تلگرام این روزنت بیشتری مخاطب را داشت. همین عنوان اول روی فیسبوک پیک نت نیز بیشترین خواننده را داشت و روی ۱۳ فیسبوک خوانندگان آن نیز به اشتراک گذاشته شد.
. https://www.facebook.com/

pyknet1357/


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران