عبدالله شهبازی:
کانون منسجمی درحاکمیت
برنامه جنگ داخلی دارد!

 

ماموریت جدید
چماقداران با سطل رنگ
شبها در شهر شعار می نویسند

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

17 دیماه

1388

7 ژانویه

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار


 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد

2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

دو چیز یادت نره!

نشانه های مقاومت منفی
از تهران گزارش شده!

موج تازه ای از مقاومت منفی در شهرهای بزرگ و بویژه در تهران آغاز شده که در صورت ادامه و گسترش آن، بحران اقتصادی کشور و فلج دولتی کامل خواهد شد. در این موج تازه، مردمی که درخانه های کرایه ای واحدهای بزرگ زندگی می کنند، اجاره ماهانه را نمی دهند. در هفته های اخیر صدها پرونده دراین ارتباط در دادسراها تشکیل شده است. این اقدام، درعین حال که اقدامی سیاسی است، واکنشی نسبت به گرانی و گسترش فقر و ناتوانی مردم برای پرداخت اجاره ها نیز هست. کسانی که در کار مستغلات فعال هستند، می گویند که در هفته های اخیر بسیاری از صاحبان مجموعه ساختمان های استیجاری، فروش ساختمان های خود را آغاز کرده اند که در ستون آگهی های روزنامه ها نیز می توان نمونه های بسیاری از آن را دید. آنها کسانی هستند که صاحب 10 تا 20 آپارتمان در یک مجموعه ساختمانی اند که آنها را اجازه داده اند و اکنون چند ماه است که ساکنان این آپارتمان ها اجاره ماهانه را پرداخت نکرده اند. برخی از صاحبان این مجموعه های آپارتمانی، همزمان با اقدام برای فروش آپارتمان های خود با قیمت هائی بسیار پائین تر از چند ماه پیش، راهی ترکیه، قبرس، یونان و حتی برخی کشورهای اروپائی کوچک شده تا با پولی که از فروش آپارتمان های خود در ایران بدست می آورند، دراین کشورها خانه یا آپارتمان خریده و اجاره بدهند. نمونه هائی در هلند و بویژه شهرهای ساحلی ترکیه گزارش شده است. نگرانی از آینده سیاسی ایران و از دست رفتن ملک و اموال نیز این روند را بویژه در هفته های اخیر تشدید کرده است.

با آن که هنوز گزارش مستندی درباره گسترش خودداری آگاهانه مردم از پرداخت آبونمان آب و برق نرسیده، اما گسترش بحران اقتصادی، این رویداد را نیز بسیار محتمل کرده است. رویدادی که وقتی از مرزهای صدها هزار نفر گذشت، راه حل آن دیگر نمی تواند راه حلی اقتصادی باشد، بلکه راه حلی سیاسی را می طلبد که جدا از یافتن راه حلی عمومی و سراسری برای بحرانی که سراپای ایران را در بر گرفته نیست.


وداع آخر- آنکه شال ترمه به رویش کشیده و رو به قبله قرارش داده اند، خواهر زاده 35 ساله میرحسین موسوی است که ظهرعاشورا توسط سرنشینان یک "پاترول" سیاه رنگ امنیتی ترور شد. برای شناسائی و دستگیری عاملین ترور، دنبال آدرس های گمراه کننده نباید رفت. می توان یک نوک پا رفت به مجلس شورای اسلامی و مچ دست روح الله حسینیان را گرفت و بُرد برای تحقیق بیشتر، تا نام بقیه آمرین و عاملین را معرفی کند. شاید هم قاضی مرتضوی در بازجوئی هایش که ظاهرا باید به زودی شروع شود بگوید: بروید یک نوک پا روح الله حسینیان و حسین شریعتمداری را بیآورید و ما را با هم روبرو کنید تا بقیه اش را بگویم! البته اگر از بیم باز شدن گوشه ای از پرونده پر خون احمد جنتی، به سبک وزیر کشور ناکام "کردان" سکته کش و یا به سبک حاج "سعید امامی" واجبی کش نشود!


آینده مراجع، در آینه این دو عکس

دو آیت الله در فاصله دو هفته یکی در قم و آیت الله دیگری در تهران چشم برجهان فرو بستند. آیت الله منتظری و آیت الله صافی گلپایگانی. اولی طول عمرش به مبارزه سیاسی- مذهبی گذشت و دومی مذهبی. اولی در زمان شاه زندانی شد و در جمهوری اسلامی به حبس خانگی و دومی نه پیش از انقلاب اهل این حرف ها بود و نه بعد از انقلاب به این کارها کار داشت. مگر در انتخابات اخیر که حاضر نشد کودتای احمدی نژاد را تائید کند. دو عکسی که در بالا می بینید مربوط به تشییع جنازه این دو مرجع تقلید در قم است. بعید است پس از مرگ شیخ محمد یزدی باندازه تشییع کنندگان آیت الله صافی گلپایگانی هم پشت تابوتش کسی جمع شود. تشییع و خاکسپاری آیت الله منتظری پاسخ مردم به آنهائی بود که مراجع تقلید حکومتی اند وآنهائی که مراجع تقلید برگزیده توده های مردم اند. همه آیاتی که در قم و مشهد و اصفهان ساکن اند، آینده پس از خویش را می توانند در این دو عکس ببینند. از آینده آن دنیا هم که کسی خبری ندارد. اما آیت الله سوم، آیت الله گلزاده غفوری نماینده مجلس اول است که نامش درکنار اندک شمار روحانیون فهیم، روشن بین و جسور جمهوری اسلامی برای همیشه ثبت می ماند. روحانی دانائی که در بسیاری از طرح های انقلاب مجلس اول – بویژه در مسائل اقتصادی- صاحبنظر بود و مانند حجت الاسلام مجتهد شبستری در همین مجلس نقش تعیین کننده داشت. گلزاده غفوری در اعتراض به اعدام ها و جنایاتی که در دهه 60 آغاز شد، عمامه از سر برداشت و اعلام کرد: از اینجا به بعد، من دیگر نیستم! مجتهد شبستری نیز با همین استدلال و اعتراض لباس روحانی را از تن در آورد. آن مجلس را مقایسه کنید با مجلس هشتم که در آن فراکسیون قاتلین تشکیل شده و طرح اعدام در عرض 5 روز را تهیه کرده اند.


ریشه های اجتماعی بی ریشه ها
در میان آنها که 4 شنبه
در میدان انقلاب جمع شدند

تاج زاده در زندان:
ما هم در زندان
نگران بحران کشور هستیم


گزارش هیات ویژه مجلس
سعید مرتضوی
متهم اصلی جنایات کهریزک

ستاد کودتا هنوز جان سختی نشان میدهد

اعتراف حسین شریعتمداری به رایزنی های پشت پرده!


محمد دادکان
گل جنبش را، دقیقه 90 وارد دروازه صدا و سیما کرد!

پیام غیر مستقیم ج. اسلامی به امریکا
پیش از 22 بهمن
به ایران حمله نظامی کنید!

منوچهر متکی، وزیر امورخارجۀ جمهوری اسلامی مامور شد تا تصمیم جلسات محرمانه ستاد کودتا را که در اتاق شورای عالی امنیت ملی تشکیل می شود، بعنوان تصمیم جدید اتمی جمهوری اسلامی اعلام کند. او اعلام کرد امریکا و 1+5 یک ماه مهلت دارند تا شرایط تهران برای مبادلۀ اورانیوم غنی شده را بپذیزند. این یک اولتیماتوم است!  در غیر این صورت  ایران خود سوخت مورد نیاز رآکتور تحقیقاتی تهران (اورانیوم غنی شده به میزان نزدیک به ٢٠٪) را تولید خواهد کرد.

این سخنان، در شرایط کنونی که جمهوری اسلامی از داخل و خارج در محاصره قرار گرفته، تیری است که به امید رهائی از تنگنای کنونی به هوا شلیک شده تا مگر به غازی، کلاغی، کبوتری و یا گنجشکی اصابت کرده و طعامی فراهم شود. نه جمهوری اسلامی شرایط التیماتوم دادن دارد و نه جهان کل حکومت را جدی تلقی می کند که التیماتومش را جدی تلقی کند. از آن مضحک تر آن که غربی ها به شمول امریکا هم فهمیده اند دولت ایران با این سخنان و تصمیمات می کوشد یک حمله ای، تهدیدی، بالاخره یک اقدامی را موجب شود تا هم افکار عمومی جهان از مسائل داخلی ایران منحرف شود و هم  به بهانه خطر خارجی و جنگ فرصتی برای قتل عام در زندان و خیابان به چنگ آورند. بویژه که خطر انفجار جمعیت معترض خیابانی در روز 22 بهمن در پیش است و تا پیش از رسیدن به 22 بهمن نیازمند حمله اند! در واقع التیماتوم متکی اینست که "تا پیش از 22 بهمن فرصت دارید به ما حمله کنید!"


"قدرت"

بانک های ایران را غارت کرده!
دور تسلسلی که به انفجار کامل اقتصادی خواهد انجامید:
غارتگران وابسته به قدرت 40 میلیارد دلار پول بانک ها را بالا کشیده اند.


از یک گزارش دریافتی
سینه زنی ابتکاری مردم کرج در روز عاشورا

حکومت، در شهر زنجان
در چهار راه سبزه میدان خلاصه شده

300 تا 500 هزارنفر
آمار جمعیت میدان انقلاب
در بولتن محرمانه وزارت کشور

رفسنجانی:
با خطر تحریم خرید نفت ایران روبرو هستیم

حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 ستون پذیرش تبلیغات

پیام ها و نظرات


این منار و آن هم گنجشک
"سیما" خودش
"جا" بدهد!


پلو در لندن
چماق در تهران

دوستان گرامی! این اطلاعات کاملا مطمئن میباشد:

مرکز اسلامی در لندن که به دفتر خامنه ای هم معروف است  (به این آدرس:140 Maida Vale  LOndon W9 ) قبلا سینما بود. این سینما خریداری شد و با صرف هزینه های گزاف به حسینیه تبدیل گردید.

این مرکز اسلامی برای جمع آوری عده ای هوادار بطور مرتب  هر شب شنبه شام میدهد. یا بهر مناسبت جشن وعزا ریخت و پاشی می کند که باید از نزدیک دید. ابواب جمعی مزد بگیر و کارچاق کن هم بسیار دارد که در راس آن ها یک معمم است بنام معزی.  به هرمناسبتی مداح از ایران فرستاده می شود. البته علاوه بر مزد، هزینه سفر و گردش در شهر و خرید از مغازه های لندن هم پرداخت می شود. برای نمونه در یک شب عزاداری محرم برای 1500 نفر شام تهیه کرده بودند تا عزاداران عرب و افغانی و سایر ملیت ها را جذب مرکز کنند.


میدان مردم
میدان حکومت

من از خوانندگان جدی پیك نت از سال 84 هستم. می خواهم این چند نکته منتشر کنید:

جنبش سبز نباید وارد میدانی شود که حکومت برایش درنظر گرفته است. حكومت در
جنگ نرم (به تعبیر خودش) توان رویارویی با جنبش را ندارد و در صدد است جنبش را به یك جنگ گرم بکشد. میدانی که درآن هرکس اسلحه دارد پیروز می شود

روز عاشورا من خودم در حوالی میدان انقلاب از جنوب تا شمالش، از پارك لاله تا میدان فلسطین را پیمودم و عطش لباس شخصی ها و گاردی ها را برای خشمگین كردن مردم به وضوح دیدم. ازحیدر حیدر گفتن های مشمئز كننده تا پرت کردن مردم از روی پل.

هر گونه حرکت جنبش فعلی، به سمت خشونت به ضرر ایران، مردمان آن و خود جنبش سبز است. چرا که وقتی حرکت خشونت‌آمیز شود، جناح غالب و قاهر دست بالا را خواهد داشت و آنها برنده بازی خشونت خواهند بود. افراد و جناح‌های تندرو در حاکمیت اکنون خود طالب خشونت‌آمیز شدن اعتراضات هستند تا راحت‌تر بتوانند آن را سرکوب کنند.

همین سخن را برادرعزیزمان آقای مهندس عزت الله سحابی می گوید و من با ایشان موافقم.   و. قاسمی


در رابطه با
پشت پرده بیت رهبری

سلام- با توجه به گزارش مربوط به پنهان و آشکار پشت پرده بیت رهبری خواستم در مورد آقای سوری که در مورد ایشان نوشته شده است برایتان بنویسم که آقای "موسی سوری"  متولد 1331 است و پیش از انقلاب در اداره کل امور کالا در پالایشگاه آبادان مشغول کار بود.

تا آنجا که من با خانوادۀ ایشان و خود ایشان آشنائی دارم دقیقاً می دانم که به هیچوجه آلوده به فساد و دزدی نیست ولو اینکه طبق دستوری که دارد پرسانتاژ خامنه ای از فروش نفت را به حساب ایشان بریزد.

حاج آقا- دوازدهم دیماه 1388


سرانجام پسری که ندارد نشان از پدر!
دکتر مهدی خزعلی:

سایت بنده، در راستای آزادی بیان و اندیشه، توسط برادران محترم، سربازان گمنام! هک شده است.

کارشناسان مشغول بازسازی می باشند. انشاء الله بزودی سایت راه اندازی می شود.


راه حل بومی
سرعت اینترنت
در ایران

با عرض درود و سلام و خسته نباشید- در یك گزارش دریافتی در پیک نت خواندم كه از سرعت بسیار پائین اینترنت در ایران نالیده بود. مطلبی كه از ایران برای شما می فرستم شاید در نگاه اول برای شما كه در خارج كشور هستید خنده دار باشد ولی تجربه شخصی من است كه كمی بیشتر از بقیه در این دو سالی که با اینترنت كم سرعت كار كرده ام بدست آورده ام. رعایت نكات زیر را به کاربران داخلی توصیه می کنم:

1- ارتباط مُودم به پریز تلفن باید در كوتاه ترین فاصله باشد و از سیم های رابط یا مثلا پریز سه راه در فاصله مودم و پریزاصلی تلفن جدا خودداری شود.

2- در صورت امكان سیم تلفنی كه به مُودم وصل می شود نباید از سیم تلفن داخلی منزل یا آپارتمان منشعب شده باشد. یعنی اگر از سردر منزل (جایی كه سیماصلی تلفن شهر به سیم تلفن منزل وصل می شود)  سیمی جداگانه مستقیما به مُودم وصل شود تاثیر چشمگیری در سرعت اینترنت خواهد داشت. هم سرعت وصل به اینترنت را افزایش می دهد(در بعضی ساعات  سرعت وصل 50kb\s   را هم تجربه كرده ام كه برای سیستم dial up یك سرعت رویایی است) و هم در افزایش سرعت گردش وانتقال اطلاعات در فضای مجازی موثر است.

البته تمام اقدامات فوق حکم استفاده از سبد های چرخ دار به جای دست! برای انتقال هندوانه مزرعه به شهر را دارد!


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)