مناظره مرتضی نبوی و حسین مرعشی - حمیدرضا ترقی و شکوری راد
تو بگو، من می شنوم
اما حق با تفنگ و باطوم است


 


آیت الله منتظری:
پیروزی جنبش قطعی است
نیازی به شعارهای تند نیست

       پیک هفته 107  --------11 آذر 1388  برابر2 دسامبر2009

  infos@peiknet.com

 

منتخب اخبار

روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد

2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید

3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4 - بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


گزارشی از خیابان انقلاب
مردم ایران
بسیج و نیروی انتظامی را خواهند بخشید؟


پارلمان نیوز- پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس
جزئیات تخلفات انتخاباتی
یک مرجع داخلی نیست که به اسناد رسیدگی کند؟


 

راهنمای PAY PAL پیک نت


گزارش اختصاصی پیک نت از بحران در سیستم مالی امارات متحده
زلزله اقتصادی
در دُبی، پایتخت دوم ایران

متوسط انتقال روزانه پول از ایران به دوبی توسط صرافی های مستقر در این شیخ نشین بیش از 100 میلیون دلار است. این مبلغ بیشتر جهت انتقال مجدد به کشورهای دیگر جهت خرید کالا و واردات به ایران استفاده شده و مقدار کمتری در دوبی رسوب می شود. واردات رسمی ایران طی دوره 4 ساله 84 الی 87 مبلغ 190 میلیارد دلار اعلام شده است که بخش اعظم این واردات از طریق دوبی تدارک می شود، در حالیکه واردات سال 88 بیش از 60 میلیارد دلار تخمین زده میشود. تجار ایرانی که سالیان متمادی در دوبی حضور داشته اند کمتر در بازارهای سهام سرمایه گذاری کرده اند ولی زیان اصلی آنها در بخش ساختمان بوده است که ظرف 9 ماه گذشته بیش از 50% افت قیمت داشته و پیش بینی می شود پس از بحران اخیر با افت بیشتری مواجه شود.


نگاهی به یک پرونده جعل اختراع در ج. اسلامی
احمدی نژاد، موسی مظلوم و محرابیان
از این سه جاعل
تنها گریبان یکی را گرفتند!

حکومت فرقه ای در ج. اسلامی
فاجعه با حاجی طوقا شروع
و به حاج منصور ارضی ختم شد


گزیده ای از سومین نامه "محمدنوری زاد" به علی خامنه ای
خوش خیالانی که هنوز نمی دانند
22 خرداد چه حادثه ای روی داد!


نگاهی به کنفرانس خبری فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ
تهران آرایش 16 آذری به خود گرفته!

مردم عادت كرده‌اند كه یك مبصر بالای سرشان باشد، اگر مبصر را برداریم وضع برمی‌گردد. تا روزی كه مردم عادت نكردند كه بدون مامور هم باید تخلفات را انجام ندهند، ماموران پلیس هم حضور خواهند داشت، هر چند پلیس می‌خواهد بسیاری از ماموریت‌های خود را به وسیله دوربین انجام دهد، به طوری كه حدود 70 درصد از پایتخت تحت پوشش این سامانه قرار دارد.

تا هر جا كه لازم باشد و به هر تعداد كه پلیس لازم باشد، ماموران پلیس حضور خواهند داشت. من از پلیسی كردن شهر هراسی ندارم و در صورت لزوم مامور وارد می‌كنیم و كار را انجام می‌دهیم.


مصاحبه فرمانده انتظامی تهران بزرگ
تقسیم موتور سواران تهران
به دو گروه خودی و غیر خودی!


در آستانه سالگرد 16 آذر
انتشار گزارش پیگرد مهاجمین به کوی دانشگاه


مقدمه چینی داستان تهران
برای خودکشی اعلام کردن مرگ مشکوک پوراندرجانی


بازی دوسویه 1+5 و دولت کودتا با ایران و مردم ایران
ساختن "سوله اتمی"
به آسانی برپائی سوله کهریزک!

16 آذر
فراتر از مرزهای ایران

روز دوشنبه 7 دسامبر  مصادف با 16 آذر - روز دانشجو- در شهر کلن آلمان یک راهپیمائی در حمایت از جنبش دانشجوئی و علیه کودتای 22 خرداد انجام می شود. راهپیمایی ساعت 4 بعد از ظهر از مقابل منزا-سالن غذاخوری دانشگاه کلن- Zülpicher Str.   Uni-Mensa  به سمت کلیسای قدیمی و معروف این شهر "دُم" آغاز می شود.

کمیته های ایرانیان شهرهای کلن، بن، اسن، بوخوم، آخن، وُپرتال، دوسلدورف، دورتموند و چند شهر دیگر مرکز آلمان از این فراخوان حمایت کرده اند.


دیدار خانواده زندانیان کودتا با مهدی کروبی
می ترسم واقعه تلخ روی دهد
و مردم حاضر به همراهی نشوند


مهدی کروبی
هرکس این وضع را قبول ندارد
صهیونیست و منافق نیست!


محکومیت نبوی، مومنی، زیدآبادی، هنگامه شهیدی و...
در شناخت حکومت کودتا
چه سندی معتبرتر
ازاحکام دادگاههای آن؟


حمیدرضا ترقی در انتطار نتیجه
شعار "مرگ بر خامنه ای" !


روزشماره کودتای 22 خرداد به روایت پیک نت- 5
انقلاب
خیابانی برای رسیدن به آزادی

سرمقاله راه توده
 خلع سلاح اقتصادی سپاه
 وظیفه یک دولت ملی است

آیت الله منتظری: در راه شیطان بسیج نشوید!
 مردم باید کتک بخورند
 اگر بگویند شما را قبول نداریم
؟

مصاحبه مازیار بهاری با CNN
بازجوهای سپاه
از من اعتراف دروغ می خواستند
تا آن را علیه اصلاح طلبان مدرک کنند!


بموجب نخستین سخنان بهزاد نبوی پس از مرخصی
ستاد کودتای 22 خرداد
از 19 خرداد، آماده کودتا شده بود


عملکرد غلط رهبر
بحث روز در نیروهای مسلح
 و نهادهای وابسته به حکومت!


دیدار موسوی با خانواده تاج زاده
شریف ترین کادرهای انقلاب زندانی شده اند

حکومت فرقه ای در دل جمهوری اسلامی

سفر و هشدار مشاوران اوباما به چینی ها
با تحریم ایران موافقت کنید
اگر می خواهید اسرائیل حمله نکند!

دو تن از اعضای شورای امنیت ملی کاخ سفید، از جمله دنیس راس مشاور برجسته اوباما، به پکن پرواز کرده  و به چینی ها گفتند که اسرائیل مصمم است با حمله نظامی برنامۀ اتمی ایران را نابود کند. این امر سبب آغاز جنگ در سراسر منطقه خواهد گشت و صدور نفت و گاز ایران به چین، که برای آن کشور حائز اهمیت است نیز قطع خواهد گشت. پیام آوران اوباما گفتند یگانه شانسی که برای منصرف کردن اسرائیل وجود دارد آنست که با ایجاد وسیع ترین جبهۀ بین المللی علیه ایران، این کشور  مجبور  به تسلیم شود.

واشنگتن پست می افزاید که مشاوران اوباما در عین حال به چینی ها گفته اند که در صورت قطع صدور نفت ایران  به چین، جایگزین  وجود دارد. هم امارات متحده عربی و هم عربستان سعودی اعلام کرده اند که حاضرند  مقادیر بسیار بیشتری نفت به چین بفروشند.


در 4 سال گذشته 210 میلیارد دلار پول نفت هم رفته!
57 میلیارد دلار ذخیره ارزی طی 3 سال گذشته غیب شد!

آیت الله جوادی آملی
مخالفت خود با کودتا را علنی کرد

حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

پیام ها و نظرات


تعطیلاتی
برای متفرق کردن

با سلام- تعطیل كردن دانشگاه ها در روز 14 آذر نقشه ای برای خالی کردن دانشگاه ها در روز 16 آذر است. میدانیم كه تمامی دانشجویان خوابگاهی شهرستانی هستند و طبیعی است  که با استفاده از چند روز تعطیلات به شهرستان خود بروند و كمتر اتفاق می افتد كه در اولین روز بازگشائی دانشگاه كه همان روز موعود 16 آذر است به شهر محل دانشگاه خود باز گردند .بدین ترتیب دولت درپشت تعطیلی 14 آذر كه به مناسبت بین التعطیلین عنوان گردیده خواب مقابله با تظاهرات و مراسم 16 آذر را در سر دارد.


"رادان" بعد از "کُردان"؟

سلام-  سردار "رادان" جانشین فرمانده نیروی انتظامی اواخر هفته گذشته در بخش ويژه بيمارستان مسيح دانشوری بستری شده است. وی در وضعيت اغماء ميباشد. بيشتر نمي توانم توضييح بدهم.


ادامه تسویه
خُرده حسابهای 13 آبا
ن

سلام- مدیر دبیرستان  دخترانه خواجه عبدالله در پی تظاهرات دانش آموزان در روز 13 آبان از كار بركنار شد. حراست آموزش و پرورش منطقه 4، بعد از 13 آبان، انتقام ناتوانی در جلوگیری از اعتراضات دانش اموزان را از مدیر این مدرسه گرفت. لازم به ذكر است كه مدیر این مدرسه از مدیران باسابقه آموزش و پرورش بود كه او را به اجبار بازنشسته كرده اند. گفته می شود برای چند نفر از دانش آموزان این مدرسه هم خط و نشان كشیده اند و آنها را به اخراج تهدید كرده اند.


بسیجی سازی

 به جای

خصوصی سازی

غلامحسین الهام عضو چند شغله دولت احمدی نژاد و عضو حقوقدان شورای نگهبان در گردهمآئی بسیج فریدون کنار در ساحل دریای مازندران شرکت و سخنرانی کرده است. الهام در باغ سبز را به روی بسیجی ها گشوده و برای دلگرم کردن و پشت کودتا نگهداشتن آنها گفت:

 بسیج باید در دوران خصوص سازی کارخانه ها را فتح کند و قدرت اقتصادی واقعی كشور را در دست بگیرد و نگذارد اقتصاد در عصر خصوصی‌سازی به دست گروه‌های خاص انحصارطلب و سرمایه‌سالار بیفتد.


از انتخابات و کودتا
خواص میدانند
نوبت همگان است

با سلام خدمت شما- راجع به افشای نحوه رای سازی در انتخابات و موضع گیری مبنی بر تقلب و کودتا علیه آرای مردم یک نکته را بطور سربسته میگویم و آن اینکه پسر یکی از معتمدین آقای ...4 – 3 روز مانده به انتخابات با دفتر ... تماس گرفته و میگوید که اینجا کارهایی انجام می شود و ما که در بخش رایانه هستیم  در این چند روز دسترسی به این بخش نداشتیم و افراد مشکوکی که ما آنها را نمی شناسیم آمده اند و دارند کارهای مشکوکی انجام می دهند و اجازه نمی دهند ما از کارهای آنها سر در بیاوریم. مراقب باشید و به آقای موسوی اطلاع دهید که جلوی دستکاری در آراء گرفته شود.

من این مطلب را ازیکی از دوستانم که طلبه است شنیدم. این دوستم در انتخابات طرفدار یکی از نامزدهای رد صلاحیت شده بود و هنوز هم فقط او را قبول دارد .جالب اینکه او هم مخالف احمدی نژاد بود و هم مخالف موسوی. اگر بخواهید می توانم ایمیل او را به شما بدهم تا تفصیل را از او بپرسید.

(دوست گرامی. ما نام شما را به این دلیل که تصور کردیم نام واقعی است از پای این یادداشت برداشتیم. در مورد تماس با آن فرد نیز، ابتدا با خود ایشان مشورت کنید، اگر موافقت داشت، شرح بیشتر ماجرا را برای ما بنویسد. در غیر اینصورت شما واسطه شوید و پس از اطلاع دقیق برای ما ارسال دارید. از جمله درباره محل رایانه، نام دفتر، نام آن معتمد و بقیه مسائل. البته هر کدام را نمی خواهید منتشر شود تنها کافی است به ما یادآوری کنید. با سپاس از شما- پیک نت)


هشدار نسبت به
سایت های موازی

سایت خبری "میزان" که عمدتا منعکس کننده دیدگاه های نهضت آزادی ایران و شورای ملی مذهبی های ایران است، با صدور اطلاعیه ای، نسبت به راه اندازی چند سایت مشابه "میزان" هشدار داد. در اطلاعیه قید شده است که در لابلای سایت های موازی، اخبار جعلی و گمراه کننده منتشر می شود. آدرس سایت میزان که در صفحه پیوندهای پیک نت نیز در بخش احزاب می توانید به آن مراجعه کنید چنین است: www.mizannews.com

پیش از این، سایتی با عنوان  peiknet.Net راه اندازی شده و مطالبی با همین آدرس روی بالاترین می فرستادند که ما نیز باطلاع خوانندگان خود رساندیم که این سایت کوچکترین ارتباطی با روزنت پیک نت ندارد و آدرس پیک نت چنین است: peiknet.com

ظاهرا هدایت این سایت های موازی از یک مرکزی در داخل کشور هدایت می شود که امیدواریم اطلاعات دقیق تری در این باره بدست آورده و اعلام کنیم.


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)