گزارشی از اعتصاب کامیونداران در بندرعباس
ویرانی پل های پشت سر
در مذاکره با اعتصابیون

 

حواله ضربه به موساد، از نماز جمعه قم
امام جمعه قم و جمالی فش
در یک تیم بوکس بوده اند!

       پیک هفته 107  --------  26 دی 1389  برابر 16 ژانویه 2011

تماس با ما

infos@pyknet.net

 


در این ستون کودتای 22 خرداد را بازخوانی کنید

پیک نت

صبح 30 خرداد

پایان

فصل الخطاب


منتخب اخبار

اخبار تلویزیون رسا

25 دیماه 1389


 تلاش دولت کودتا برای «تغيير نظام انتخاباتی»


دادگاه بین المللی رسیدگی به قتل رفیق حریری:

خامنه ای دستور ترور را صادر کرده بود!


دعائی:

مهاجرت مغزها به دلیل تنگی فضای فکر و اندیشه


جبهه ملی:

به اعدام ها و بازداشت ها خاتمه دهید


اسرائیل:اعتراف کننده به قتل خواهر زاده موسوی عضو سپاه بود


کابل تهران نیست، این‌جا همه مردم آزادند


نزدیکی  ظهور

امام زمان


خواهر زاده موسوی اگر به دستور اسرائیل ترور شد، شما چرا تابوتش را به سرقت بردید؟


خواسته ملت: چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است


پنجمین دیدار پی در پی خامنه ای با مراجع قم


غیر ممکن بودن تقلب انتخاباتی در جمهوری اسلامی!


 

پس لرزه های جنبش سبز
در کشورهای عرب منطقه

رسوا ترین فرمان "سانسور" در جمهوری اسلامی صادر شده است. بموجب این فرمان، صدا و سیما و مطبوعات حق انتشار اخبار رویدادهای تونس را تا اطلاع ثانوی ندارند! این فرمان را همانهائی صادر کرده اند که جنبش اعتراضی مردم ایران را فتنه معرفی کرده و بشارت سرکوب فتنه را تکرار می کنند. حالا با فتنه ای روبرو شده اند که کاملا مشابه بقول خودشان فتنه سبز است و یکی از دیکتاتوری های منطقه را سرنگون کرده است!

یگانه خبر و در واقع آخرین خبر رسمی که درباره تونس منتشر شده، خبری است که در سه یا چهار خط خبرگزاری جمهوری اسلامی "ایرنا" تحت عنوان "رئیس جمهور تونس دولت این کشور را تغییر داد" منتشر کرده و آن هم با امضای "گروه مترجمان". یعنی مسئولین همین سه – چهار خط را هم متوجه یک گروه مترجم کرده اند! "اینجا"

صحنه ها کاملا تداعی کننده جنبش سبز و رویدادهای پس از کودتای 22 خرداد که تلویزیون های بین المللی از تونس نشان میدهند، مردم را به قضاوتی ناگزیر برانگیخته است. این که دو دولت، که یکی خود را اسلامی میداند و دیگری که اسلامی نمی دانست، با مردم معترض کشور خود چه کردند و تا کدام مرز پیش رفتند! در این مقایسه، منفی ترین امتیاز را حکومت کودتائی جمهوری اسلامی می گیرد. مسئله دیگری که توجه مردم را در ایران و در حاکمیت بسرعت به خود جلب کرده، انگیزه های مردم برای ریختن به خیابان در تونس است. مردم تازه متوجه شده اند که آنچه که تحت عنوان "هدفمند کردن یارانه ها" در توسط دولت احمدی نژاد و با حمایت کامل علی خامنه ای و فرماندهان کودتاچی به اجرا گذاشته شد، در واقع طرح واحدی است که همزان با تشدید بحران اقتصادی جهان سرمایه داری، به تمام کشورهای منطقه ابلاغ شده است. برابری ارز داخلی با دلار امریکائی و حذف یارانه ها و آمادگی برای سرکوب مردمی که تورم و گرانی ناشی از این طرح را باید تحمل کنند. مردم تونس تحمل نکردند و دور نیست که بزودی در دیگر کشورهای منطقه نیز علیه همین طرح مردم به خیابان ها بریزند.

این گزارش را از تهران دریافت داشته ایم:

«امروز در کوچه، خیابان، تاکسی، و حتی در مسیر راه که به تهران می روم و بر می گردم، از جمله مترو، خلاصه در اکثر جاهایی که بودم، مردم خبرهای  تونس را به نقل از تلویزیونها و رادیوهای خارجی و سایت های خبری نقل می کردند. بحث اصلی نیز این بود که چرا و چطور شد که در تونس دولت عقب نشینی کرد اما در ایران مردم را کوبیدند. خیلی از دانشجویان و تحصیل کرده ها، مثلا در تاکسی یا مترو می گفتند که تونس پس لرزه انتخابات ایران بود. تازه عرب ها بیدار شده اند. همه میدانستند بن علی سقوط کرده و فرار کرده است.

مضحک ترین اظهار نظر مربوط به پاسخ سخنگوی وزارت خارجه بود که امروز در پاسخ به خبرنگاران درباره حوادث تونس فقط در یک جمله گفت: "برای ما خواست مردم تونس مهم است". البته کسی نپرسید که خواست مردم ایران برای شما مهم نبود؟


"تق" نفوذ وزیر اطلاعات
در سازمان موساد در آمد!

فردی که با نام "مجید جمالی فش" در سیمای جمهوری اسلامی ظاهر شده و "اعتراف" به جاسوس برای اسرائیل و ترور دکتر مسعود علیمحمدی کرده، در تیم "کیکباکس" ایران عضویت داشته، چند بار در مسابقات جهانی و آسیائی بوکس ایران شرکت داشته و درتابستان سال گذشته نیز همراه تیم ملی ایران به جمهوری آذربایجان اعزام شده بود و در

 سپاه پاسداران نیز خدمت کرده است. روزنامه های ورزشی استرالیا نیز تصاویری از حضور جمالی در مسابقات بوکس آسیا را در گذشته منتشر ساخته بودند.

مجید جمالی فش در اعترافات تلویزیونی مدعی همکاری با سازمان جاسوسی اسرائیل"موساد" کرده وگفته بود پنجاه هزار دلار پول گرفت و قتل علیمحمدی را ترتیب داده است!

نشریات ورزشی استرالیا نوشتند که جمالی در سال 1357 در تهران زاده شده و دوران خدمت خود را در سپاه پاسداران گذرانده و از سال 2008 به جمع هواداران احمدی نژاد پیوست.


انقلاب تونس در مطبوعات آلمان- ترجمه رضانافعی
بی خبری، آن که می گفت:
از همه چیز با خبرم!

هشدار جدید آیت الله سیستانی به علی خامنه ای
طلبه های نفوذی سپاه از حوزه نجف پاکسازی می شوند

3 گزارش از واکنش نفوذ در موساد
نمایش نفوذ در موساد سناریوی حسین درخشان

"بن علی" در تونس فرصت ها را از دست داد
کمربند سبز انقلابی
از تونس به سوی اردن و الجزایر

 

33 سال پس از دخالت
در امور داخلی افغانستان


انفجار و حریق در پتروشیمی خارک

مجتمع پتروشیمی خارک بدنبال انفجار در یکی از مخازن 40 هزار لیتری گاز پرویان آتش گرفت. بدنبال دستور سانسور اخبار این حادثه به مطبوعات؛ شایعاتی که در باره سرایت حریق به مخزن بزرگتری که با یک میلیون لیترگاز در نزدیکی محل انفجار و حریق قرار دارد تائید و یا تکذیب نشده است. شمار تلفات احتمالی این حادثه نیز بدلیل سانسور خبر معلوم نیست. این درحالی است که بیش از ۴۰۰ نفر در مجتمع پتروشیمی خارک کار می‌کنند.


از یک پیام دریافتی
ایریتک – ایراسکو در کمین و قلاب سپاه

ترکیب در شورای انقلاب57

مردم با بصیرت ایران برای آینده عبرت گرفتند!


 قانون اساسی را  بخوانید

مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

نماز جمعه

خامنه ای


بیانیه کودتای

22 خرداد را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟

بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 


پیام ها و نظرات


آبونمان هدفمند!

از آنها که در آغاز سال نو میلادی، آبونمان پیک نت را فراموش نکردند سپاسگزاریم، و به یاد همه آنها که در بزنگاه آبونمان، عهد و قرار را فراموش می کنند، یادآوری می کنیم که 10 روز از سال 2011 می گذرد. امیدواریم گروه دوم بخاطر آورند که آبونمان پیک نت، هدفمند تر از یارانه هائی است که دولت احمدی نژاد در پی اجرای آنست!


آموزش میدهند

 و عمل می کنند

اینجا، در آمریکای شمالی در کلاس های توجیهی به ما آموزش میدهند که همیشه منظور خود را در آخرین جمله به نحوی بیان کنید  که می خواهید به طرف مقابل القاء کنید. حالا به این خبر و نحوه پخش آن از صدای آمریکا دقت کنید که در توضیح خبر سقوط هواپیمای بوئینگ 707 ساخت آمریکا متعلق به خط هوایی ایران ایر پخش شده است: 

"یک هوای پیمای بوئینگ متعلق به خطوط هوایی ایران ایر در نزدیکی ارومیه سقوط کرد......... قبلا هم در همین مسیر یک هواپیمای توپولف ساخت روسیه متعلق به خط هوایی ایران ایر سقوط کرده بود که تمامی 160 سرنشین آن کشته شده بودند."

در واقع این هواپیما هم همان توپولف  القاء میشود!

 میم - الف

پیام دریافتی ازبهبهان

ایران را سراسر کودتائی کرده اند

سلام و خسته نباشید - امروز یک ماه از بازداشت غیر قانونی جواد ابوعلی وحجت الله نخستین، فعالان سیاسی، اجتماعی و دانشجویی بهبهان  میگذرد و همچنان سرنوشت آنها در ابهام میباشد. به گزارش منابع موثق این دو تحت فشارها و شکنجه های روحی و جسمی قرار دارند تا پخش سی دی، شعارنویسی و همچنین هدایت وبلاک "جنبش سبز بهبهان" را بر عهده بگیرند. همچنین پس از بازداشت جواد ابوعلی و حجت الله نخستین  "انجمن شعر بهبهان" به واسطه ی همکاری جواد ابوعلی با آن به دستور اداره ی اطلاعات بهبهان  تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

لطفا این خبر را بازتاب دهید


"عدو" شود

 سبب رفراندُم

با درود- در ارتباط با سخنرانی بی ادبانه آقای جنتی در نماز جمعه تهران به عرض میرسانم كه تاكنون در هیچ انتخاباتی شركت نکرده ام. گواه این امر شناسنامه ام می باشد. اما در انتخابات آینده مجلس چه خاتمی تائید شود چه نشود رای من به خاتمی است. نه به صرف اینكه خاتمی مورد تائیدم است خیر! به این جهت كه بیزاری خودم را به جنتی و امثال ایشان نشان دهم. امیدوارم در سراسر ایران این كار انجام شود، تا یك رفراندوم انجام شده باشد.


آسیاب
به نوبت است

سلام- من یک معلم پایه ابتدایی هستم. خواستم بگم که همانطور که در جریان هستید قرار است مبحث های شاهان از کتاب تاریخ حذف شود. برای همین امر فردا 89/10/15 یک کلاس برای معلمین منطقه ملارد کرج گذاشته اند تا طریقه حذف را به معلمین توضیح بدهند و بگویند چه چیزهایی باید حذف شود. لابد، بعد از جمهوری اسلامی هم، مبحث اسلام و روحانیون قرار است از کتاب ها حذف شود. تاریخ بی پناه ایران، به تاراج می رود. لطفا منتشر کنید تا همه بدانند.

با تشکر


فريدون  مشيری

خانه ما

اینجاست!

 من دلم مي‌خواهد

خانه‌اي داشته باشم پر دوست،

کنج هر ديوارش

دوست‌هايم بنشينند آرام

گل بگو گل بشنو...؛

هر کسي مي‌خواهد

وارد خانه پر عشق و صفايم گردد

يک سبد بوي گل سرخ

به من هديه کند.

شرط وارد گشتن

شست و شوي دل‌هاست

شرط آن داشتن

يک دل بي رنگ و رياست...

بر درش برگ گلي مي‌کوبم

روي آن با قلم سبز بهار

مي‌نويسم  اي يار

خانه‌ي ما اينجاست

تا که سهراب نپرسد ديگر

" خانه دوست کجاست؟  "


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)