یادداشت سردبیری
مردم با اسلام مسئله ندارند
با حکومت کنونی مسئله دارند

 

کتاب پس از حذف قسمت هائی دوباره منتشر شد
جمع آوری فوری چاپ اول
کتاب زندگی علی خامنه ای

       پیک هفته 108  -------   21 مرداد 1391  برابر 11  آگوست 2012

تماس: infos@pyknet.net



"ربنا"

    ایرانی ها

  دهان روزه را

    با  ربنای

    شجریان

   باز می کنند

------------------

فیسبوک
پیک نت
همزمان با روزنت پیک نت
به روز می شود!


 اخبار روز


ژنرال روسی گزارش ها در باره کشته شدن خود در سوریه را تکذیب کرد


نگهبانی هواپیماهای موشک انداز حامل سلاح هسته ای در آسمان روسیه


رفسنجانی:

 تلطیف روابط و تنش‌زدایی با جهان در مفطع فعلی یک

ضرورت است


موسوی اردبیلی:

 مایه تأسف است پس از سه دهه از انقلاب هنوز شاهد فقر باشیم


سیب زمینی نه این بار پول نقد میدهند:

آغاز پرداخت نقدی رشوه های انتخاباتی دولت کودتا این بار به طلاب حوزه ی علمیه قم


مداحان و آخرین

رمضان احمدی‌نژاد


رویترز:

یک محقق ترک در امور سیاستهای امنیتی در استانبول با انتقاد از سیاستهای دولتمردان ترکیه گفت آنها چنان به امر دخالت در سوریه سرگرم شدند که نفمیدند در عمل به پ. ک.ک. کمک می کنند!


وبلاگ‌نویسان و فعالان حزب‌الله در فضای مجازی به محمود احمدی‌نژاد مدعی شدند:

«سایت دیگربان» گرا می‌دهد قوه قضائیه برخورد می‌‌‌‌کند


در گفتگو با عبدالکریم لاهیجی:

زندانیان سیاسی و گروگان‌گیری دولتی


انتشار سند تازه ای از نقش یک گروه نظامی-اطلاعاتی در کودتای انتخاباتی 88


پس از گذشت هشت ماه از حادثه

خامنه ای:

 کار دانشجویان در اشغال سفارت انگلیس

 درست نبود


آقای خامنه‌ای! کارد بی‌تدبیری‌ها به استخوان مردم رسیده است


برای آزادی زندانیان سیاسی در ایران بکوشید

نامه ١۹۰ کنشگر ایرانی به دبیرکل سازمان ملل متحد


ورود سالیانه ۸۰۰ هزار تن به زندان‌ها


تجمع معلمان معترض در مقابل مجلس


پیام قدردانی خانواده مهدی کروبی از مردم، گروه ها و فعالان سیاسی


تحلیلی بر یک

 نظر سنجی

علی مزروعی


یادداشتی از علی مزروعی بمناسبت روز خبرنگار :

ایران بزرگترین زندان روزنامه نگاران شده است


تاکید عبدالله نوری بر اهمیت ارتباط اصلاح‌طلبان با

'طبقات محروم'


سه سال بعد ازکودتای انتخاباتی:

 پدر «مریم سودبر» از کشته شدن دخترش در اثر ضربه باتوم

 سخن گفت


زیان روزانه ۱۳۳ميليون دلاری ج. اسلامی از تحریم‌ها


نقدی:

مردم خودشان مرغ٬ فرش و عروسک

 تولید کنند


محمدعلی رامین:

 ولایت مطلقه یعنی اینکه ولی در همه اموری که به جامعه بشری مربوط می‌شود، علاوه بر اینکه حق دخالت دارد، وظیفه دخالت در این امور نیز به عهده او می‌باشد


روزنامه نگاران زندانی:

 پیام تبریک نگوئید 17 مرداد روز ما نیست!


توهین بی شرمانه سایت طرفدار رضا پهلوی به مردم ایران


صادق زیبا کلام:

 در نتیجه مشروطه، باورهای «ایرانشاهی»، «خداشاهی»، « حکومت و پادشاه «سایه خدا بودن» ترک برداشت و همچون قلعه­های شنی کودکان بر ساحل  شسته شد و فروریخت


خانم فرح دیبا آیا در شب اعدام خسرو گلسرخی از فرزندش “دامون” سراغی داشتید ؟


کجا بود خانم فرح دیبا، وقتی اصغر بدیع زادگان را در شکنجه گاه ساواک بر گاز پیک نیکی آنقدر نشاندند که سوختگی تا نخاعش پیش رفت و عاقبت اعدامش کردند


نامه مرحوم محمود گلابدره ای به وزیر مسکن:

در‌آمد ماهیانه‌ام ۹۰ هزار تومان است/دو‌میلیون رهن سال ۸۲ حالا شده ۲۰ میلیون، من ندارم


معصومه ابتکار:

آماري از آسیب‌های اجتماعی يا وجود ندارد یا محرمانه‌اند


۶۵ درصد خانوارها به رایانه، یعنی پیش نیاز دسترسی به دنیای اینترنت دسترسی ندارند


خودداری ۳۶ دانشگاه ایران از پذیرش دختران در ۷۷ رشته


ورود دختران ممنوع!


مقام وزارت نفت:

 سمت خالی برای استخدام خانم‌ها نداریم


کمبود آب شرب در 30 روستای چهار محال و بختیاری


مدير كل شيلات گلستان:

نبود شغل مناسب از دلايل اصلي صيد غيرمجاز است


نماینده اهواز :

 ۹۵ درصد مردم اهوازبیکارند


برای مردم و ج. اسلامی
سال سختی در پیش است

فرخ نگهدار، رهبر سابق سازمان فدائیان خلق ایران (اکثریت) که با سابقه زندان چندین ساله در زمان شاه، همچنان شناخته شده ترین چهره این سازمان در ایران و در میان فعالان سیاسی و روشنفکران کشور است، مقاله تحلیلی نسبتا مشروحی منتشر کرده است. این مقاله تحلیلی در باره جنبش اصلاحات در جمهوری اسلامی و اپوزیسیون نا امید از اصلاحات و برانداز جمهوری اسلامی است. وی در مقاله خود جنبش سبز 1388 و جنبش اصلاحات را که سابقه آن به انتخابات دوم خرداد 1376 باز می گردد با تفاوت هائی، در ارتباط ناگزیر با هم دیده است. شاید برجسته ترین تفاوتی که وی درباره این دو جنبش در مقاله خود توضیح میدهد، خود جوشی جنبش سبز از میان مردم و متکی بودن رهبران آن – بویژه میرحسین موسوی و مهدی کروبی- به این بازوی پرقدرت باشد. درحالیکه جنبش اصلاحات دوم خرداد عمدتا در ارتباط  با چالش های درون حکومتی بررسی شده است. درباره اپوزیسیون نا معتقد به اصلاح پذیری جمهوری اسلامی و طرفداران سرنگونی آن – از جمله طرفداران سلطنت- نیز نگهدار اعتقاد دارد این اپوزیسیون از واقعیات داخل کشور به دور است. (اینها استنباطی است که ما از مقاله وی که در بخش هائی تکراری است و همین تکراری بودن باعث مشروح شدن مقاله شده داریم.) در صورت تمایل می توانید اصل مقاله را در اینجا بخوانید. مقاله ای که می توانست حداکثر در دو صفحه و با زبانی مردمی تر و کمتر روشنفکرانه تهیه و تدوین شود.

نگهدار در بخش از مقاله خود به شرایط پیش روی ایران و جمهوری اسلامی در سالی که طی می کنیم و سالی که در پیش است کرده و ما این بخش را بعنوان نظری صریح و بی حاشیه تشخیص داده و منتشر می کییم. نگهدار می نویسد:

 

سالی سخت در پیشِ است

کشور ما در سالی که پیش روست مسیری فوق العاده بغرنج و در عین حال سرنوشت ساز طی خواهد کرد.

تحریم ها:‌ تحریم های غرب علیه ایران به اصلی ترین عامل فشار بر زندگی مردم، به مهم ترین معضل اقتصاد کشور، و به عامل بزرگ انفجار قیمت ها بدل شده است. ارتباط مستقیم میان این تحریم ها و برنامه هسته ای کشور به تدریج گسیخته می شود. رقبای منطقه ای ما و حامیان قدرتمند آنان آنها در غرب می خواهند ارتباط تحریم ها با برنامه هسته ای گسیخته تر شود. عربستان و امارات و قطر مشتاق اند آثار منفی تحریم نفت ایران بر اقتصاد جهانی را جبران کرده و بانضمام اسرائیل بر غرب فشار آورند که برنامه هسته ای از طریق اعمال تهدید و فشار نظامی مهار شود و تحریم ها تشدید شود و قدرت کشور را نشانه رود.

تحولات منطقه: با همکاری و همراهی غرب و ترکیه جریان های اسلام گرا(غیر شیعی)، که در سراسر منطقه در راستای مشارکت در حکومت حرکت می کنند. فاصله آنان، برخلاف پیش بینی رهبری جمهوری اسلامی، به تدریج از ایران بیشتر شده و در سمتِ احیای روابط با غرب سیر می کنند. این روند قدرت و نفوذ ایران، و دست آوردهای یک سرمایه گذاری سنگین سی ساله در لبنان و سوریه، را نیز در معرض تاراج قرار داده است.

جهت گیری منفی: تحت تاثیر دو روند فوق، یعنی تحریم های فلج کننده و سمت تحولات در منطقه، و در اثر سیاست های سوء و آشفتگی در مدیریت سیاسی، مناسبات با اروپا‌ گسیخته تر، نیاز امریکا به همکاری ایران محدودتر، و اتکای ما بر سیاست و بر حمایت روسیه و چین ناگزیرتر شده است. ایران دارد گام به گام از سیاست بیطرفی، نه شرقی نه غربی، فاصله می گیرد و این با موقعیت کشور و بافت اقتصاد آن تطابق ندارد.

شکاف دولت-ملت: به دنبال وقایع 88، برخلاف اکثر کشورهای منطقه، این شکاف به مراتب فعال تر شده و موثرترین لایه های اجتماعی به نومیدترین لایه ها بدل شده اند. آنها مطئمن می شوند نه رهبری کشور در مسیر درست حرکت می کند و نه نظام سیاسی برای رای آنها ارزشی قائل است. و این در حالی است که سال پیشِ رو سالِ انتخابات ریاست جمهوری است.

مسوولیت با همگان است: در وضعیت حاضر و چشم اندازهای پیش رو مسوولیت اصلی راهبردن کشور البته بر عهده ی دستگاه رهبری جمهوری اسلامی ایران است. اما خطای فاحش است هرگاه تصور شود مخالفانِ بی تاثیر یا کم تاثیرند.

ایران به وضعیتی نزدیک می شود که باز از نو دامنه عمل هر نیروی سیاسی ممکن است چنان گسترده شود که سمت عمومی رویدادها را تحت تاثیر قرار دهد. مایه امید است که هم در داخل و هم در خارج کشور در طیف گسترده نیروهای ناراضی مجرب ترین حلقه ها به تدوین، بازسازی و تطبیق استراتژی سیاسی خود با روندهای جاری

نخستین گام در قبول مسوولیت در قبال حیاتی ترین مسایل کشور تشخیص و تعریف جایگاه خویش در میان گونه های مختلف اپوزیسیون است.

ایران می تواند و باید در مسیر تحولات صلح آمیز و قانونمند حرکت کند و از درگیر کردن خود در گردبادهایی که اطراف ما را در برگرفته، بپرهیزد. مسوولیت اصلی این پرهیز بر عهده رهبری جمهوری اسلامی است. اما گونه های مخالف نیز نقشی تعیین کننده دارند. ایران در سالی که پیش روست به انسجامی بس گسترده تر از آنچه داریم نیازمند است. برای دور کردن سایه جنگ از سر کشور، برای پایان دادن به تحریم ها، برای ارتقای اقتدار کشور در منطقه، برای بازگردانیدن پویایی به اقتصاد، یک عزم و همت همگانی ضروری است.

- هرگاه در روندها و روزهای دشواری که در پیش است همه رهبران سبز و اصلاح طلب کشور عزم خود را واحد کنند؛

- هرگاه رهبری نظام دریابد که برای برون برد کشور از چنگ گردبادها فقط می توان و باید به نیروی رای آزاد و متحد مردم ایران متکی شد؛

- هرگاه او قانع شود که فقط با مشارکت فعال و متحد رهبران سبز و اصلاح طلب در انتخابات، نیروی ملت آزاد و متحد خواهد شد؛

- آنگاه، قدرت هایی که درچهارگوشه جهان برای سوری کردن ایران تدارک می بینند:

- خواهند دانست که با ایران از راهی جز دیپلماسی نمی توان و نباید رفتار کرد،

- و نومیدانِ چشم دوخته به ایشان (طیف برانداز از سلطنت خواه تا چپ روها) نیز خواهند دانست که در ایران از هیچ راهی، جز صندوق رای، نمی توان و نباید بسوی تغییر رفت.


در تکمیل کتاب زندگی خامنه ای، این را هم بخوانید
سلیمان بهبودی
خدمتکار، همه کاره رضا شاه


دستآوردهای نظرات اقتصادی خامنه ای

این عکس مربوط به کارگران معدن زغال سنگ طبس است که در عمق 300 متری زمین و در دو شیفت 6 ساعته در روز کار می‌کنند. حقوق این کارگران ماهیانه 400 هزار تومان است. یعنی حداقل حقوق تامین اجتماعی. و یادتان نرود که مرغ کیلوئی 8 هزار تومان است وبا حذف یارانه ها با حقه بازی "نقدی کردن یارانه" و تورم و جهش قیمت ها، کمک هزینه زندگی اینها قطع شد. این آن دستآورد بزرگ دولت احمدی نژاد و آن نظام اقتصادی است که رهبر در دیدار هفته گذشته خود با باصطلاح دانشجویان از آن دفاع کرد و در پاسخ به اعتراض و انتقاد نرم برخی از همان دانشجویان دستچین شده تشر زد که مواظب باشید به طرف اقتصاد سوسیالیستی نروید!

 ریزش معدن، انواع گازهای کشنده و استنشاق گرد زغال و خاک معلق در فضای معدن... همه یکطرف، حقوق 400 هزار تومانی و مرغ 8 هزار تومانی یک طرف. کسی نیست از رهبر بپرسد که چرا به جای نشستن در بارگاه رهبری و به پیشگاه آوردن عده ای دستچین شده بعنوان اقشار مردم، شال و کلاه نمی کنی و نمی روی کنار همین مردم بنشینی و حال و روز آنها را بپرسی.


محصولات اقتصاد مقاومتی!

کارخانه رنگ سازی بوشهر، در فاصله ای نه چندان دور از نیروگاه اتمی بوشهر قرار دارد. نیروگاهی که هرچه دلار به رگ هایش تزریق می کنند جان نمی گیرد و نیمه جان بر جای باقی است.

کارخانه رنگ سازی بوشهر نیز به نفس تنگی افتاده است. یعنی مشابه تولیدات آن را از خارج وارد می کنند و بازار محصولات آن را کساد کرده اند. اولین پتک این بازار کساد بر سر کارگران آن وارد آمده است. یعنی 5 ماه است حقوق کارگران پرداخت نشده است. وقتی تولیدی نیست، بازاری نیست، وارداتی هست و گلوگاه های واردات در دست فرماندهان سپاه از کجا پول بیآورند که حقوق کارگر را بدهند؟

اقتصاد مقاومتی که آقای خامنه ای فرموده و خواسته تا مردم بر مبنای آن تحریم ها را تاب آورند تا ایشان سیاست نظامی و  اتمی اش را پیش ببرد یعنی همین! کسی نیست بپرسد چرا این اقتصاد مقاومتی را از وارد کنندگان شروع نکرده اید و بر تولید نیفزوده اید؟ اگر قرار است مقاومت بشود و این مقاومت رانیروهای نظامی کشور باید بکنند، سپاه را چرا تجارت خانه کرده اید و فرماندهان را تاجر و وارد کننده؟


15سپتامبر
تکلیف دولت اسپانیا
در خیابان های مادرید روشن می شود
یونگه ولت ـ ترجمه رضا نافعی


این صف مرغ در بندرعباس است!

اینجا بندرعباس است و آنها که به صف شده اند  مردم این شهرند که زیر آفتاب و گرمای بالای 50 درجه از صبح زود ایستاده اند تا بلکه یک مرغ دولتی نصبشان بشود. میدانند که به همه شان نخواهد رسید و خیلی ها باید با دست خالی به خانه بازگردند. همه این فاجعه ناشی از تحریم ها نیست. ناشی از بی لیاقتی حکومت و بر باد رفتن هر نوع تولید است.


گزارش دریافتی
گروه واحد مرکزی خبر در تله جنگجویان سوریه


منتخب اخبار روزهای گذشته:


گفتند

 "یا علی"
و مملکت را

تعطیل کردند!


کهنه کارترین سیاستمدار روسیه:
اختلاف بر سر حمله به ایران
میان مقامات امریکا و اسرائیل


دیدار با روزنامه نگاران غیر دولتی
توپ انتقاد از استبداد را
رفسنجانی به زمین رهبرانداخت!


چماقداران کودتای 22 خرداد رئیس جمهورمی سازند!
جمهوری مداحان
در پایان راه، یا ادامه راه؟


عکس طلافروشی پس از حمله
سرقت مسلحانه
در شهر آرام و سنی نشین "خنج"


در یک دیدار باصطلاح دانشجوئی
دفاع خامنه ای از سرمایه داری
و مخالفت با ارتجاع و استبداد


مذاکره با ترکیه برای رهائی آنها
نفرات سپاه قدس درمیان ربوده شدگان سوریه


تلاش های تازه رهبر برای نپذیرفتن شکست !


راه حل دیگری نیست!

هیچ راه حل دیگری جز همین پیشنهاد که در آخرین شماره نشریه "کلمه" منتشر شده نیست. در غیر اینصورت بحران کنونی می رود به سمت یک انفجار کور. اینگونه نیست که آنها رئیس جمهور و رئیس مجلس شوند. یا لااقل در این مرحله چنین شود. بلکه با صلاحدید و مشورت با آنها و حضورشان در شورای "بحران" راه حلی برای کشور پیدا شود. مردم آنها را قبول دارند نه مشتی دروغگو را که در راس همه شان رهبر قرار دارد.


نخست وزیر ترکیه
وقت حساب پس دادن ج. اسلامی رسیده


مرغ شد کیلوئی 7750 تومان
جیب بری و برق گرفتگی در صف های طویل مرغ


گفتگو با رهبر کردهای سوریه پس از بازگشت از کردستان عراق
کردهای سوریه، دومین دولت کرد را تشکیل میدهند


رفسنجانی پس از دیدار با خامنه ای:
چشم انداز روشنی
برای اداره کشور نمی بینم!


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

پیام ها و نظرات


صفحات اول

روزنامه های

امروز ایران


برادر من

در جمع

گروگانهاست!

نامه زیر را آقائی بنام "مجتبی بیداگهی" برای پیک فرستاده است. البته این اسم ای میل به لاتین ایشان است و ما هیچ اطلاعی از حقیقی یا غیر حقیقی بودن این نام نداریم. صرفا نامه ایشان را بعنوان یک نامه وارده منتشر می کنیم.

سلام- از آنجايي كه هدف شما را اطلاع رساني دقيق و منصفانه بدور از كينه توزي ميدانم اطلاعات زير را اعلام ميكنم:

متاسفانه برادرم در ميان گروگان هاي ارتش آزاد سوريه است. برادرم مدير هتل موسسه "ثامن الائمه" بود كه به همراه 47 نفر ديگر ربوده شد. دستگير شدگان زائر هستند كه بخاطر تخفيف ويژه و اقساطي بودن اقدام به انجام اين سفر كرده بودند. خانواده هاي زيادي آشفته و نگران جان فرزندان و اقوام خود هستند. براي همه دعا كنيم.

از من دائما مي پرسند: چرا ايران در اين اوضاع زائر فرستاده؟ و چرا برادر تو رفت؟

اما پاسخ:

مسئولان ايراني به خيال اينكه اوضاع در سوريه (دمشق) آرام است اقدام به فرستادن مسافر كردند همانطور كه وزير خارجه در تركيه اشاره كرد.

اما برادر من: او در موسسه فرهنگي خدماتي ثامن الائمه بيش از ده سال است كه كارمند است و بخاطر تسلط به زبان عربي و توانايي مديريت و تجربه هاي گذشته به سوريه اعزام شد با حكم مديريت هتل. سالهاي گذشته نيز در سوريه و عراق و عربستان مدير هتل يا مسئول خريد براي هتل هاي ايراني بود. اما درباره ادعاي نظامي و امنيتي بودن كاروان بنا بر ادعاي رسانه ها: اصولا اگر ايران بخواهد كاري در سوريه انجام دهد نيروهاي نظامي و امنيتي آموزش ديده را انتخاب و بصورت پنهاني وارد دمشق ميكند نه اينكه كاروان خانوادگي از كارمندان بفرستد: فيلم منتشر شده كه برادر من نيز در ان هست گوياي كارمند بودن افراد و نظامي نبودنشان است.


گزارش رسیده از اهواز
تورم همه جا

سالانه است
در ج. اسلامی

ثانیه ای!


بازداشت های تازه

در شهر اهواز


بازداشت
بی سر و صدا
در اصفهان

با سلام - من یکی از افراد مرتبط با دستگاه امنیتی – اطلاعاتی و نیز سیستم قضائی کشور هستم. طبق اطلاع دقیق و مطمئنی که دارم در تاریخ اول تیرماه امسال، فردی بنام "عباس خسروی فارسانی" توسط پلیس "فتا" در اصفهان دستگیر شده و به مدت بیست روز در بازداشتگاه "الف طا" (اطلاعات) زندان مرکزی اصفهان زندانی بوده است. او نویسنده کتاب و وبلاگ "نجواهای نجیبانه: نقد نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبران آن" می باشد که با نام مستعار "آزاد آزاده" در فضای اینترنت فعالیت می کرده است.

عباس خسروی فارسانی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته الهیات گرایش فلسفه و کلام اسلامی از دانشگاه امام صادق – به ریاست مهدوی کنی – و نیز دانشجوی دوره دکتری رشته فلسفه غرب دانشگاه اصفهان می باشد. او در حال حاضر با تودیع وثیقه ای سنگین آزاد شده است و خود او و خانواده اش توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی تحت فشارهای بسیار شدید از جهات گوناگون قرار دارند.

لازم به توضیح است که در انتهای کتاب نجواهای نجیبانه و نیز در وبلاگ، نامه ای توسط عباس خسروی فارسانی با عنوان "شرط بلاغ" خطاب به آقای خامنه ای، و نیز مجموعه ای دیگر از تحلیل ها منتشر شده است.  

شاید دیگر نتوانم با شما ارتباط برقرار کنم، اما در صحت این خبر تردید نکنید.


سر فراز
می فرمائید
اما چرا گاهی
؟

بیشتر مطالب شما خوب و خوندنیه و من هم بعضی وقت ها بشما سر میزنم، اما تا زمانیکه مثل خیلی از رسانه های دیگه  بخش کامنت گذاری در مطالب چاپ شده نداشته باشه که خوانندگان تون بتون مرتب به رسانه مراجعه کنند و کامنت بدارند و کامنتهای دیگران رو بخونن، توقع تیراژ بالائی نداشته باشید. تقی

 

با سلامی که متاسفانه شما فراموشش کرده بودید.

دوست عزیز پیک نت یک فیسبوک دارد که در سمت چپ صفحه اول روزنت پیک نت نیز با حروف درشت و حتی با تصویر اعلام شده. بفرمائید آنجا و هر کامنتی که دوست دارید بنویسید، اما با این شرط که به کسی توهین نکنید، اتهام نزنید، مذهب ستیزی نکنید و بحث حزبی هم راه نیاندازید. یعنی متین و مستدل نظرتان را بنویسید و اگر اطلاعاتی دارید که بصورت مستند میتواند اخبار را کامل کند آن را بنویسید.

برای مزید اطلاع شما عرض می کنیم که نیازی به تلاش برای تیراژ نیست. ما در صفحه اول پیک نت، در پایان صفحه، آرم شرکت بین المللی آمار سایت ها را داریم که می توانید خود مستقیم به آنجا مراجعه کرده و از تیراژ ما مطلع شوید. اگر دیگرانی هم چنین آمار و تیراژی داشتند لابد مثل ما اعلام می کردند و آدرس هم میدادند تا در دسترس همگان باشد.

امیدواریم بیشتر سر بزنید و سرفراز بفرمائید و گاهی نیز مانند برخی یاران وفادار پیک نت، از جیب مبارک آبونمان و حق الزحمه ای هم پرداخت بفرمائید تا به زحم هزینه انتشار پیک نت بزنیم. در غیر اینصورت به جمع آن ها پیوسته اید که می خوانند و به روی خود نمی آورند که دست همتی برای برداخت آبونمانشان باید در جیب بکنند!

ضمنا یک سایت بین المللی وجود دارد که سایت های اینترنتی را ارزش گذاری می کند. لینک این سایت را هم خدمت شما میدهیم تا مراجعه بفرمائید. برای تکمیل اطلاعات شما درباره تیراژ و مراجعه کنندگان به پیک نت مفید است:

http://www.statshow.com/

aayande.wordpress.com?update=1


نور چشمی ها
در راه لندن

با سلام- من امروز مسافر پرواز ایران ایر به لندن بودم. گروه ورزشکاران ایرانی راهی المپیک با همراهی "علی آبادی" اکثریت مسافرین را تشکیل میدادند. توجهم به حضور یک دختر و پسر جوان در میان آنها جلب شد زیرا علی آبادی احترام زیادی به آنها می گذاشت. این دوجوان فرزندان احمدی نژاد بودند.

این نورچشمی ها که هیچ ربطی به ورزش ایران ندارند، با پول ملت چرا باید به المپیک برده شوند؟


اخوان المسلمین

در خاورمیانه

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)