سخنان سال 68 هاشمی

آقای خمینی بدعت

تعیین رهبر بعدی را نگذاشتند!

 

فتوحات تازه داعش درعراق

خط لوله نفت عراق- ترکیه

به تصرف داعش در آمد!

(پیک هفته  109) 13 مرداد 1393 برابر با 4  آگوست 2014

  infos@pyknet.net

 


فیسبوک 

پیک نت


 اخبار روز


ستاره دارها

نباید ادامه

تحصیل بدهند!

برکناری برخی افراد از وزارت علوم و اخراج دانشجویان ستاره‌ دار از جمله خواست های فراکسیون مصباح یزدی در مجلس از وزیر علوم اعلام شد.این خبر را ناصر موسوی لارگانی که بنام مردم فلاورجان به مجلس برده شده اعلام کرد.


داعش وارد

لبنان شد

تلویزیون "المیادین" که نزدیک به حزب الله لبنان است گزارش داد: نیروهای داعش وارد خاک لبنان شده و در مناطق «وادی الرعیان»، «وادی الحصن» و «الرهوه» در منطقه البقاع با ارتش لبنان و "جهادالنصر" که از واحدهای نظامی وابسته به حزب الله لبنان است درگیر جنگ شده اند. درگیری ها با حمله داعش به مرکز ارتش در نزدیکی شهر «عرسال» آغاز شد. تاکنون شمار تلفات این درگیری 11 کشته از داعش و 8 کشته از طرف نیروی مقابل گزارش شده است.


شهرستانی که

60 در صد آن سنی اند

80 اقدام
به خودکشی
طی 30 روز
در شهر گنبد


خوش بینی

 ایران برای

تفاهم اتمی

  کمتر از 4 ماه


روسیه

با سقوط پوتین

به کدام سو

میرود؟


سقوط پل

در شیراز

پل کابلی شیراز  که "ولی عصر" نامگذاری شده بود سقوط کرد. این پل کابلی که در میدان ولی عصر شیراز در حال بناست قرار است نه تنها ترافیک منطقه را کاهش دهد بلکه تبدیل به یکی از سازه های زیبائی شیراز شود. پیمانکار این پل قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه است و اشتباه در کارشناسی اولیه دلیل سقوط پل اعلام شده است.


مرگ زندانیان

زیر بازجوئی


دادگاه تمام شده

متهم میخواهد

از خود دفاع کند!

وکیل محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور در دولت احمدی نژاد در مصاحبه ای که خبرگزاری ایسنا مخابره کرد گفت: رحیمی آماده دفاع از خودش در دادگاه است. البته ما نگران رای دادگاه هستیم. این گفته وکیل رحیمی در شرایطی انتشار یافته که حتی سخنگوی قوه قضائیه "اژه ای" نیز در مصاحبه های نوبتی خود مدعی شده بود دادگاه رحیمی تمام شده و منتشر صدور حکم هستیم. حکمی که صدور آن هفته ها گذشت و از آن خبری نشد و حالا وکیل رحیمی مدعی دفاع او در دادگاهی است که اژه مدعی بود به کار خود پایان داده و سرگرم صدور حکم است! رحیمی متهم اصلی پرونده اختلاس در بیمه ایران است.


مجلس باید

خانه تکانی شود


کسی از آیت الله کنی خبری دارد؟


دادگاه های انقلاب

تقلید از دادگاه های نظامی شاه

دادگاه انقلاب، که سالهاست تبدیل به دادگاه نظامی زمان شاه شده و در کودتای 88 تبدیل به دادگاه کودتا شد، همچنان به محاکمات کودتائی مشغول است و هیچکس رسما نمی داند فرامین و احکام آن از کجا به باصطلاح قضات و روسای آن ابلاغ می شود. این درحالی است که استقرار سرتیپ ذوالقدر قائم مقام سابق فرمانده کل سپاه به فرمان رهبر جمهوری اسلامی در قوه قضائیه، این احتمال را قریب به یقین کرده که وی در رهبری دادگاه های باصطلاح انقلاب نقش اساسی دارد. ذوالقدر از منشعبین سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی است و کینه ای که دادگاه های انقلاب نسبت به رهبران بازداشت شده سازمان مجاهدین انقلاب از خود نشان میدهند، ظن نقش داشتن سردار ذوالقدر در این دادگاه ها را تقویت می کند.

در تازه ترین "شاه" کار این دادگاه ها، محکومیت یکساله هاشم آغاجری عضو رهبری سازمان مجاهدین انقلاب است که دو روز پیش به وی ابلاغ شد. او را این دادگاه ها به بهانه سخنرانی یکسال پیش وی در خانه مصطفی تاج زاده محکوم کرده است.

در یک اقدام دیگر که روز گذشته اعلام شد، بهزاد نبوی عضو دیگر رهبری مجاهدین انقلاب و نایب رئیس اول مجلس ششم که پس از کودتای 88 به 5 سال زندان محکوم شده و این دوران را گذارند، به یکسال زندان قابل خرید از سوی دادگاه انقلاب محکوم شده است. این مبلغ 10 میلیون تومان اعلام شده و بهزاد نبوی که بخوبی میداند در پشت صحنه این دادگاه ها چه می گذرد از درخواست تجدید نظر خود داری و اعلام کرد تجدید نظر بی فایده است!


نامه علی مطهری به محسنی اژه ای
چرا باید موسوی و کروبی
تعظیم عرض کنند تا آزاد شوند؟


داعش وارد لبنان شد!

تلویزیون "المیادین" که نزدیک به حزب الله لبنان است گزارش داد: نیروهای داعش وارد خاک لبنان شده و در مناطق «وادی الرعیان»، «وادی الحصن» و «الرهوه» در منطقه البقاع با ارتش لبنان و "جهادالنصر" که از واحدهای نظامی وابسته به حزب الله لبنان است درگیر جنگ شده اند. درگیری ها با حمله داعش به مرکز ارتش در نزدیکی شهر «عرسال» آغاز شد. تاکنون شمار تلفات این درگیری 11 کشته از داعش و 8 کشته از طرف نیروی مقابل گزارش شده است.


نامه وارده
ایرانی ها، مطابق میل خود
اخبار را تفسیر می کنند!


یکی دروغ می گوید، یکی تکذیب می کند
مناظره غیابی، دو رئیس
کمیسیون امنیت ملی مجلس


به گزارش نیویورک تایمز
همکاری اتمی و نظامی
روسیه و امریکا قطع شد!


"اوباما" با همان کارنامه ای

 می رود که "بوش" رفت!

اومانیته ترجمه آذرنگ


از یک نامه وارده

هیچ گرهی، در ج. اسلامی

 بدون رشوه باز نمی شود!


تغییرات مهم در بند 350 زندان اوین


منتخب اخبار روزهای گذشته:


نامه احمدی نژاد به رئیس بانک مرکزی

من به مادر و خواهر و عمه‌ام تسهیلات بانکی ندادم!


طرح ضد فعالیت احزاب در مجلس مسکوت ماند

از وعده های دوران انقلاب

تا واقعیات امروز در ایران


این مثلث، چهره مجلس

آینده را تعیین خواهد کرد؟


ایران 4.5 میلیون دانشجو دارد

12 هزار استاد ایرانی در خارج از کشورند!


فلسطینی ها داغ تفرقه

به دل اسرائیل خواهند گذاشت!

غزه - فرستاده ویژه روزنامه اومانیته- ترجمه الف آذرنگ


جنگ افروزان، نتایج دو

جنگ جهانی را به یاد آورند!

ریانوستی – ترجمه رضا نافعی


سرمقاله راه توده 466

دلائل پر شمار سقوط

 اعتبار مراجع تقلید در ایران


کارفرمای این شرکت سپاه است

حمله کارگران خشمگین به تاسیسات کارخانه سهند


توطئه عظیم تر

پشت بمباران و کشتار غزه


28 در صد منابع مالی کشور دراختیار آنهاست

بانکهای خصوصی و موسسات اعتباری

چوب لای چرخ اقتصاد ج. اسلامی


گزارش قتل عام 67 درخاطرات هاشمی غایب است!

خاطرات هاشمی رفسنجانی

از عملیات "مرصاد" مجاهدین خلق


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران


رسالت ما

اطلاع رسانی

است!

- خوشحالی پیک نت و گردانندگان آن بمناسبت اتصال ایران به روسیه پوتین میتواند تنها آرزوی حزب توده را برآورد سازد. ما هنوز از دست آمریکای جهانخوار آسوده نشده، پیک نتی ها می خواهند ما را طعمه روسیه سازند. دست تان درد نکند. آدمی باید کور یا دیوانه باشد تا نتایج و عواقب  وابستگی را ببیند و پند نگیرد. mostofitury@a1.net 

 -دوست محترم که اسم خود را ننوشته و سلام را هم فراموش کرده بودید - به خودتان اجازه بدهید که در جریان اخبار باشید و به ما هم اجازه بفرمائید که اخبار را منتشر کنیم. بدون انتشار اخبار و بدون اطلاع شما هم رویدادها جلو می روند و ما اگر غفلت کنیم از آنها عقب می مانیم. درک امری به این سادگی دشوار است؟ شما می توانید نظر خودتان را داشته باشید و محترم هم هست، البته اگر با پیشداوری و برچسب زنی همراه نباشد. اما نمی توانید رسالت اطلاع رسانی را از پیک نت بگیرید. حرف ما با امثال شما این است.


دروغگوئی
 یورو نیوز!

باسلام. در رابطه باسقوط هواپیمای مالزیایی، لطفا به خبر مسخره ای هم که یورونیوز فردای سقوط منتشر کرد اشاره فرمایید. به گفته یورونیوز شورشیان از کارت  اعتباری کشته شدگان استفاده کردند!


ننگی که هرگز

از عبای حکومت

پاک نخواهد شد!

یک رمضان دیگر هم با منع حکومتی ربنای شجریان سپری شد. گرچه مردم بی اعتناء به صدا و سیما، خود با ربنای او رمضان را پشت سر گذاشتند. این رمضان هم رفت اما ننگ این سانسور و مقابله با مردم مانند بسیاری ننگ های دیگر با هیچ رنگی از عبای حکومت پاک نخواهد شد.


نامه ای دریافتی

مردم نصف جهان

می روند ترکیه

 که نفس بکشند!


یادداشت سردبیری
چند توضیح و تذکر


آبونمان پیک نت

را فراموش نکنید!

با اکراه بسیار، یکبار دیگر به خوانندگان پیک نت یادآوری می کنیم، که این روزنت، هیچ منبع درآمدی جز آبونمانی که شما پرداخت می کنید و یا نمی کنید و ما انتظار داریم پرداخت کنید، ندارد. اگر طرفدار پابرجای انتشار این روزنت هستید، آبونمان آن را پرداخت کنید تا ما علاوه بر دشواری کار خبری و تحلیلی که شبانه روز مشغول آن هستیم، نگرانی تامین هزینه انتشار آن را نداشته باشیم. شما می توانید یا از طریق "پی پال" و یا حساب بانکی پیک نت که در آخرین قسمت صفحه اول اعلام شده آبونمان خود را پرداخت کنید. ما هرگز نه گفته و نه می گوئیم آبونمان پیک نت چقدر است، این بسته به انصاف و همت شما دارد. اما بی شک انتظار ما از حداقل نیز حداقل تر است. دست گرم دوستان را می فشاریم.


مجمع عمومی

بانک انصار

با شرکت خودی ها

سلام. پیرو مطالب منتشر شده قبلی در رابطه با فساد مالی مدیران پاسدار در بانک انصار، خدمت شما عرض می کنم که چون بانک انصار بصورت سهامی عام در بورس فعال است، مجمع عمومی آن در تیرماه جهت ارائه گزارش مالی به سهامداران تشکیل می شود اما به دلیل عدم سودآوری و زیان بانک  می خواهند سالن محل برگزاری مجمع را با مدیران و کارکنان بانک، البته با لباس های مختلف پر کنند تا هیچ صدای مخالفی شنیده نشود و مصوبه ها را در رابطه با سود سهامداران و پاداش هیآت مدیره، تصویب و اجرا کنند. خواهشمندیم به اطلاع عموم برسانید .


طرح زاد و ولد
در اس ام اس ها

در ارتباط با طرح زاد و ولد در مجلس، دهها پیام آلوده به لطیفه در روزهای اخیر دریافت داشته ایم که برخی از آنها قابل انتشار است و بسیاری حتی اگر خنده دار هم باشد انتشارش لازم نیست. همچنین طرح های جالب و خنده داری که همراه پیام ها رسیده است. از میان پیام ها، این یکی را قابل انتشار یافتیم:
«طرح تشویقی پیشنهاد به نمایندگان محترم مجلس جهت طرح و تصویب :
"به کسانی که دارای بچه های دوقلو بشوند یک همسر جدید مجانی اهدا خواهد شد !»


فاجعه ای

از نوع داعش

 به جنوب ایران

خواهد رسید؟

با درود- تیتر اول امروز پیک نت (چهارشنبه) مرا یاد مقاله ای انداخت که چندی پیش راجع به تقسیم  بندی یا مرزبندی جدید جغرافیایی در منطقه خاورمیانه در پیک نت گذاشته بودید که ضمیمه ی آن نیز یک نقشه بود که در آن عراق به چند قسمت تقسیم شده  بود، از جمله جنوبش که با بخشی از جنوب ایران ادغام و ایالت شیعی را تشکیل  داده بود. بنظر میرسد طرح خاور میانه بزرگ گام به گام و با موفقیت در حال  پیشروی است. حال کی نوبت به ایران برسد خدا داند. بد نیست آن مقاله را جهت
یادآوری در پیک نت روزهای آتی مجددا منتشر نماییدو البته در صورت صلاحدید.

پیروز باشید  - رضا


لطیفه روز!

چرا امثال علم الهدا و احمد جنتی و رئیس قوه قضائیه که طرفدار هدایت مردم به بهشت با زور هستند، به زور جلوی بهشت رفتن آیت الله کنی را گرفته اند!



اخوان المسلمین

در خاورمیانه

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)