مرور مطبوعات سوم اسفند

اعتراف رسالت: مردم دفاتر

امام جمعه ها را آتش می زنند

 

پاسخ کدخدائی به احمدی نژاد

بند مهندسی (کودتائی)

انتخاباتی 88 به آب داده شد

(پیک هفته ۱۰۹) 5 اسفند  1396 برابر با 24  فوریه 2018 

 pyknet100@gmail.com


تفسیر پیک نت از نامه احمدی نژاد به رهبر جمهوری اسلامی که در شماره پنجشنبه سوم اسفند منتشر شد، پر مخاطب ترین مطلب بود و روی تلگرام و فیسبوک پیک جمعا 24 هزار و 300 خواننده داشت و در 12 فیسبوک خوانندگان پیک نت نیز به اشتراک گذاشته شد.


 4- 2  اسفند

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


 4- 2  اسفند

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


 4- 2  اسفند

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


 4- 2  اسفند

منتخب اخبار
شهرستان ها


 4- 2  اسفند

منتخب اخبار ورزشی


 4- 2  اسفند

منتخب اخبار اقتصادی


عنوان اول پیک نت 5 اسفند

دروغ - رجز - تهدید

سه پایه عوامفریبی حکومتی

"دروغگوئی، رجز خوانی و تهدید" آن سه پایه ایست که حکومت دیگ عوامفریبی را 40 سال است روی آن کارگذاشته و با هر حادثه و رویدادی، هیزمی زیر این سه پایه می گذارد. فرق نمی کند که این رویداد شورش مردم در 90 شهر ایران باشد و یا غرق شدن کشتی سانچو، سقوط هواپیمای آسمان باشد و یا تظاهرات دروایش گنابادی و یا ورود اتوبوس به صف نیروهای انتظامی در محل تظاهرات. درباره هر حادثه ای مشتی دروغ سرهم شده و صدا و سیما آن را تکرار می کند، امام جمعه ها و فرماندهان سپاه رجز خوانی می کنند و مردم را تهدید. موحدی کرمانی امام جمعه پیر و بیمار تهران که از بستر برخاسته تا نماز جمعه این هفته را بخواند خواهان اشد مجازات برای ماجرای تظاهرات دروایش شده است. فعلا نزدیک به 400 نفر از آنها دستگیر شده اند. به چه جرمی؟ کشته شدن سه مامور انتظامی که دراویش را متهم به آن کرده اند. درحالیکه فیلم راننده اتوبوس موجود است و می بینید که نگفته درویش است بلکه گفته دراعتراض به زندانی شدن برادرش پشت اتوبوس نشسته و زده به صف ماموران انتظامی. اتوبوس هم متعلق به یکی از شرکت های سپاه است که با استفاده از آن نیرو به میدان تظاهرات دراویش آورده بودند. بدین ترتیب، سر نخ ماجرا باز میگردد به جای دیگری غیر از دراویشی که علم الهدا آنها را در نماز این هفته وابسته به انگلیس اعلام کرد!

هواپیما سقوط می کند. بجای اطلاعات واقعی و ساعت به ساعت به مردم دادن، از همان ابتدا هواپیمائی کشور با دروغ اعلام می کند هر 66 سرنشین و خلبان و مامور امنیتی و مهماندار آن کشته شده اند. بعد معلوم می شود هنوز لاشه هواپیما را هم پیدا نکرده اند و سپس "تق" کار در می آید که بعد از سقوط هم برخی از سرنشینان زنده بوده اند و در برف و سرما یخ زده اند. این چه بیماری است که اجازه نمیدهد از همان ابتدا واقعیت را به مردم بگویند؟ نمونه ها بسیار است و همین نمونه ها موجب شده که اگر حکومت بگوید ماست سفید است مردم قبول ندارند تا خودشان نبینند!

فیلم مصاحبه راننده اتوبوس که بخش پایانی آن سانسور کرده اند را ببینید.

https://www.youtube.com/watch?v=0vFvLOa__1w&feature=youtu.be


برای نجات روستاها

2500 زن دهیار

چادر همت به کمر بسته اند


قربانیان کارخانه های خصولتی

(سپاهی) شده در خیابان و نماز جمعه

روزنامه رسالت که نخستین روزنامه رسمی جناح راست جمهوری اسلامی است و یکبار نیز آیت الله خمینی گردانندگان آن و از جمله آیت الله آذری قمی صاحب امتیاز و مدیرمسئول وقت آن را تهدید کرده بود که دستور توقیف آن را خواهد داد، روزگذشته در مخالف با بحث بازدید از زندان و دیدار با بازداشتی های شورش اعتراضی دیماه نوشت "نگران بازداشتی ها نباشید، نگران حمله به دفاتر امام جمعه ها باشید " (خبر را در مرور مطبوعات شماره امروز پیک نت بخوانید). سید احمد خاتمی نیز در مراسم فاطمه زهرا گفت که دروغ است که مردم از روحانیت برگشته اند. حالا در نماز جمعه روز گذشته اهواز، صحنه دیگری به نمایش در آمد که بخشی از همان زمینه شورش مردم در دیماه بود. فیلم را ببینید: شعار کارگران فولاد اهواز علیه اختلاس و ستمگران.

همین شعار را کارگران اراک با حرکت در خیابانهای شهر در روز تعطیل بمناسبت در گذشت فاطمه زهرا تکرار کردند که فیلم آن را هم می بینید. اینها کارگران کارخانه هائی هستند که شرکت های وابسته به سپاه آنها را در طرح خصوصی سازی تصاحب کردند و به گفته روحانی "خصولتی" شدند!


رهبر گفته 5 در صد کم کنید

تریاک درایران صدر نشین

و حشیش رقیب آن است


منتخب اخبار روزهای گذشته


سرمقاله راه توده 637

فرماندهان سپاه با کدام اهداف

می خواهند قدرت مطلقه شوند؟


سپاه به این آسانی میدان

اقتصاد را ترک نخواهد کرد

ولادیمیر ساژین- سایت اسپوتنیک


عنوان اول پیک نت 3 اسفند

دو اعتراف رهبر
مقدمه تغییرات بزرگ است؟


نامه احمدی نژاد به رهبر

گام دوم کودتا علیه دولت

پس از شکست توطئه خراسان


راه توده 637 منتشر شد!

هفته نامه راه توده – شماره 637 (سوم اسفند 1396)- منتشر شد و مطالب آن علاوه بر سایت این نشریه، روی صفحه فیسبوک و کانال تلگرام آن نیز قرار گرفت. سرمقاله این شماره اختصاص به پس زلزله های شورش دیماه در حاکمیت و در میان اصلاح طلبان دارد. بخش دیگری از تاریخ انقلاب مشروطه تا انقلاب 57 را نیز دراین شماره می خوانید که اختصاص به تلاش های احمد شاه قاجار برای تفاهم با میرزا کوچک خان صدر شورای جمهوری گیلان دارد. ترجمه مقاله از سایت اسپوتنیک درباره موقعیت گسترده اقتصادی سپاه در جمهوری اسلامی، نقد سخنان سعید حجاریان درباره همه پرسی پیشنهادی حسن روحانی، چرخه معیوب اقتصاد ایران که تولید عقب ماندگی می کند، خستگی مردم از چهره ها و حرف های تکراری در جمهوری اسلامی، آشنائی با زندگی و دوران حافظ به قلم احسان طبری، رویاروئی چپ و راست در امریکای لاتین، 25 سالگی حزب کمونیست روسیه فدراتیو، انتخابات ریاست جمهوری در الجزایر زیر فشار جنبش اعتراضی مردم، برنده و بازنده در جنگ ترکیه در عفرین و افشای اختلاس در اپوزیسیون یونان از جمله مطالب این شماره است.

تلگرام راه توده:

https://telegram.me/rahetudeh


عنوان اول پیک نت 2 اسفند

زبانی، جز زبان شورش
برای مردم باقی نمی گذارند


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


کانال تلگرام

اعضای تلگرام پیک نت

 از 15 هزار گذشت


صفحه فیسبوک

روزنت پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران