سرمقاله 684

یا ترامپ و یا حشدالشعبی

اینست پاسخ به ‌مردم‌‌ایران؟

 

نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس:

توطئه علیه دولت

از مشهد تا مجلس ادامه دارد!

(پیک هفته ۱۰۹) 16 اسفند ماه  1397 برابر7 مارس 2019 

 pyknet100@gmail.com


پر مخاطب ترین مطلب پیک نت روز گذشته فیلم قیمت مداحان بود که روی فیسبوک و کانال تلگرام پیک نت جمعا 10 هزار و 700 خواننده داشت و روی 6 فیسبوک خوانندگان نیز به اشتراک گذاشته شد.


14-15 اسفند

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


14-15 اسفند

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


14-15 اسفند

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


14-15 اسفند

منتخب اخبار
شهرستان ها


14-15 اسفند

منتخب اخبار ورزشی


14-15 اسفند

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول 16 اسفند

ستون پنجم دشمن

درجنگ اقتصادی فعال است!

حسن روحانی در جریان سفر به گیلان و سخنرانی در این شهر خطاب به مردم گفت که ایران در یک جنگ اقتصادی است و رهبر فرماندهی جنگ اقتصادی را برعهده وی گذاشته است. در هر جنگی دشمن سعی می کند  یک ستون پنجم در پشت جبهه جنگی درست کند. کار این ستون پنجم جنگ روانی به سود دشمن و تخریب و جمع آوری اطلاعات و رساندن آن به دشمن است. آیا روحانی از رهبر این اختیار را گرفته تا با این ستون پنجم مقابله کند؟ آیا این اختیار را دارد که این ستون پنجم را به مردم معرفی کند؟ در حالیکه توپخانه پرقدرت تحریم های امریکائی به وقفه به روی ایران آتش باز کرده و می کند، روحانی اجازه دارد توپخانه افشای آنهائی را که نقش ستون پنجم در جبهه جنگ اقتصادی دارند باز کند؟ اجازه دارد وزارت بازرگانی را بعنوان مرکز لجستیکی این جنگ اقتصادی علیه اتاق بازرگانی و تجار و بازرگانان بار دیگر برپا کند و کارآمد ترین مدیران و کارشناسان را در راس آن قرار دهد؟ این اختیار را دارد که از رهبر بخواهد بخشی از ستون پنجم دشمن را که در مشهد علیه دولت و فرمانده جنگ اقتصادی فعال است متلاشی کند؟ اختیار دارد همین دار و دسته شریعتمداری کیهان و قدوسی مجلس را جمعشان کند و برای امثال سردار نقدی دهان بند سفارش بدهد؟ از تاکتیک های مهم جنگ جلوگیری از تقویت جبهه دشمن و کشاندن کشورهای دیگر به صحنه جنگ به سود خود است. وقتی روحانی با همین هدف فرمان تصویب پالرمو و فاتف را می دهد و کسانی در نقش ستون پنجم دشمن اجازه اجرای این فرمان را نمیدهند، رهبر به رئیس مجمع مصلحت که منصوب اوست دستور اجرای فرمان فرمانده جنگ اقتصادی را میدهد؟ به رئیس مجمع دستور می دهد که به جای دهان به دهان شدن با روحانی آن 20 عضو منصوب رهبر در مجمع را سر جایشان بنشاند؟درجنگ اقتصادی که رهبر نیز آن را قبول کرده و همه را به قبول فرماندهی حسن روحانی فراخوانده، خودش حاضر به همکاری برای متلاشی کردن ستون پنجم این جنگ در نهادهای وابسته به بیت رهبری هست؟ و یا از قبول فرماندهی این جنگ شانه خالی کرده و آن را به گردن روحانی انداخته تا خود همچنان به نقش اپوزیسیونی و انتقادی اش به اقتضای بادی که در داخل و خارج می دمد ادامه بدهد؟

آن بخش سخنرانی روحانی در گیلان که مسئله جنگ اقتصادی در آن مطرح شده را میتوانید در منتخب اخبار سیاسی این شماره پیک نت گوش دهید.


محمد خاتمی

اگر تحولی صورت نگیرد

مردم به سمت براندازان میروند


مکرون مصداق کامل:

یکی را به ده راه نمیدادند

سراغ کدخدا را می گرفت!

یونگه ولت ترجمه رضا نافعی


راه توده 684 منتشر شد!

هفته نامه راه توده – شماره 684 (16 اسفند 1397)- منتشر شد و مطالب آن علاوه بر سایت این نشریه، روی فیسبوک و کانال تلگرام آن نیز قرار گرفت. سرمقاله این شماره اختصاص به همه پرسی و اظهار نظر رئیس دادگاههای باصطلاح انقلاب ج. اسلامی دارد. در ادامه سلسله مطالب مرور رویدادهای ایران از انقلاب مشروطه تا انقلاب 57 به رویدادهای سال 1348 رسیده ایم که می خوانید. دراین شماره مقالاتی با این عناوین می خوانید: فساد گام به گام در رژیم شاه نهادینه شد- نمایش قدرت به کارگردانی سردار سلیمانی در بیت رهبری- بازی تازه ای بنام جوانگرائی در جمهوری اسلامی- تعریف توده ای از روشنفکری سیاسی- تاریخه 8 مارس- انتخابات امریکا و "برنی سندرز"- 66 سال پس از در گذشت استالین- چین و امریکا در دو قطب- بخش 12 مارکسیسم و شرق- ارتش لهستان با سلاحهای کهنه امریکا نوسازی می شود- 30 سال پس از خروج ارتش سرخ از افغانستان و بالاخره مقاله دیگری از احسان طبری که در سال 61 با نام مستعار در مجله چیستا منتشر شده بود.

تلگرام راه توده: https://telegram.me/rahetudeh


منتخب اخبار روزهای گذشته


سعید لیلاز:

تابستان داغ 98

چهحوادثی‌را شاهدخواهیم بود؟


طرح مخالفان دولت در مجلس

همه پرسی درباره برجام را

تبدیل به یک سنت باید کرد


عنوان اول پیک نت 15 اسفند

کمک داخلی ها به امریکا
برای محاصره اقتصادی ایران


مرور مطبوعات 14 اسفند- سالمرگ مصدق

حصر خانگی مصدق، زمان شاه

حصر خبری او در جمهوری اسلامی


50 نماینده مجلس به دیدار خاتمی رفتند!

ده‌ها نماینده مجلس (گویا 50 نماینده) که اغلب عضو فراکسیون امید مجلس هستند  روز دوشنبه، نهم اسفند، به دیدار محمد خاتمی رفتند. بخش کوتاهی از سخنان عارف رئیس فراکسیون امید در این دیدار منتشر شده که در این بخش هم اصل مطالب گفته شده انتشار نیافته است. سخنان محمد خاتمی در این دیدار هم انتشار نیافته است. شاید در آینده منتشر شود. در این دیدار علی مطهری نیز که عضو فراکسیون امید نیست حضور داشت که گزارش نشده او نیز نظراتی را طرح کرده یا خیر؟


سخنرانی ظریف در جمع کارکنان این وزارتخانه

دنیا بایدحرف وزارتخارجه را

حرف و نظر کل نظام تلقی کند!


عنوان اول پیک نت 14 اسفند

مصاحبه پورمحمدی

درباره قتل عام سیاسی 67


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


مرور صفحات اول

 روزنامه های ایران

پیش و پس از انقلاب 57


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران