در دوره روحانی به اوج رسید

دخالتهای رهبر در کار دولت

از دوره خاتمی شروع شد!

 

گزارش ایران به آژانس اتمی

در انفجار نطنز مواد اتمی

یا رادیواکتیو منتشر نشده!

(پیک هفته ۱۰۹)  14 تیر ماه 1399 - 4 ژوییه 2020

 pyknet100@gmail.com


11-13 خرداد

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


11-13 خرداد

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


11-13 خرداد

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


11-13 خرداد

منتخب اخبار
شهرستان ها


11-13 خرداد

منتخب اخبار ورزشی


11-13 خرداد

منتخب اخبار اقتصادی

پیک نت 14 تیر

یکباره همه کپسول های گاز

ایراد فنی پیدا کرده اند؟

این فیلم که امیدواریم فیسبوک ما را بخاطر انتشار آن قفل نکند، مربوط به مرگ دلخراش کارکنان وکادر درمانی کلینیک سینا پس از انفجار در این مرکز است.

خبر انفجار در کلینیک سینا درتهران را حکومت جمع و جور نکرده و 19 قربانی این انفجار را تحویل خانواده آنها نداده بود که گوشه ای از سایت اتمی نطنز منفجر شد. حریق ها در جنگل ها و مراتع هنوز مهار نشده و اعتراض به گرانی و بی آبی و وحشت از کرونا نیز در اکثر شهرهای ایران جریان دارد. آیا همه این حوادث اتفاقی است؟ این همه سال کپسول های گاز منفجر نشدند اما یکباره در عرض سه روز کپسول های گاز در کلینیک سینا و سایت اتمی نطنز منفجر میشوند؟ ما هیچ نتیجه گیری مستقیمی نمی توانیم و نمی خواهیم از این رویدادها داشته باشیم اما تجربه نشان داده که معمولا این سلسله حوادث منجر به شرایط فوق العاده می شود و فضای سیاسی کشور بسته تر. از هم اکنون، همزمان با همین حوادث و ناگهانی ‏قیمت بسته های اینترنت همراه اول و ایرانسل "دو برابر" شد. به طور مثال بسته ۱۵ گیگ ماهانه ( قیمت ۳۷ تومان) تبدیل شد به ۷/۵ گیگ ماهانه ( قیمت ۳۷ تومان). تعرفه اینترنت حدود ۲۵۰ درصد گران شد. ۸۰ درصد حجم بسته‌ها را به اینترنت داخلی اختصاص دادند و ۲۰ درصد را به خارج! و نتیجه این تصمیم محدود شدن باز هم بیشتر اینترنت در ایران همزمان با فیلترینگ است. حتی اگر دولت برای کمبود بودجه خود متوسل به این راه حل شده باشد.

علیرغم همه ادعاها درباره نقص فنی و فرسودگی کپسول های گاز کلینک سینا، دشوار می توان خبرهای رسمی را باور کرد. کسانی که اخبار را بی وقفه دنبال می کنند باید بخاطر داشته باشند این تفسیر اخیر درباره آتش سوزی در پلاسکو را که ظاهرا با هدف به حاشیه بردن استخر مرگ شدن هاشمی رفسنجانی و هیجانی که درجامعه ایجاد شده بود آن حادثه را آفریدند. البته شاید از ابتدا تصور می کردند زود مهار خواهد شد و کار به آن فاجعه نخواهد انجامید که انجامید. در حکومتی که مثل لحاف چهل تکه می ماند، اینگونه نیست که فلان نهاد و یا سازمان چنین تصمیم هائی را میگیرد، این فرض محتمل تر است که با اهدافی مشخص – از جمله درباره استخر مرگ شدن هاشمی- تصمیم در یک تکه از چهل تکه حکومتی گرفته و اجرا هم می شود و روی دست حاکمیت می ماند! البته سرنخ در دست آنهائی است که در پشت صحنه، حادثه آفرینند و باز تجربه نشان داده که در میانشان هستند عواملی که ماموریت ابلاغ شده از خارج را اجرا می کنند.

درباره انفجار در سایت نطنز، تاکنون مشخص شده که در بخش مونتاژ سانترفیوژها انفجار روی داده و ربطی هم به حمله سایبری ندارد. انفجار از درون بوده زیرا تصاویر اولیه نشان میدهد که پنجره ها از داخل کنده شده و به خارج پرتاب می شوند. روز پنجشنبه، بلافاصله پس از انفجار و درحالیکه تنها دود و هوای بشدت آلوده اصفهان مردم را متعجب کرده بود، واحدهای موتور سوار ضد شورش در تمام سطح شهر مستقر شدند و سپس اخبار انفجار به تدریج منتشر شد.

روزگذشته (جمعه) شورای عالی امنیت ملی نیز رسما اعلام کرد که دلیل حادثه را میداند اما صلاح نیست بگوید! حتی همین اطلاعیه نشان میدهد که نقص فنی و از بهانه  ها در کار نبوده که اگر بود دلیلی بر عدم اعلام آنچه میدانند وجود نداشت!!


نامه پدر زم به رئیسی

بازجوهای اطلاعات سپاه

روح الله زم را تنها نمی گذارند


آیا میثم خامنه ای منبع مهم

اخبار "آمد نیوز" و روح الله زم بود؟

شتاب اطلاعات سپاه و بیت رهبری برای دار زدن و یا تیرباران روح الله زم، ظاهرا برای پر کردن حفره ایست که در بیت رهبری و برخی نهادهای امنیتی ایجاد شده و سایت آمد نیوز از همین حفره برخی خبرها را دریافت می کرده است. ما بدون هیچ قضاوتی دراین باره، شما را به شنیدن این گزارش تلویزیونی دعوت می کنیم.


سرمقاله راه توده 744

نامه ای واقع بینانه

 خطاب به رهبر ج. اسلامی


زیر فشار رئیسی

دلیل واقعی و پشت صحنه

استعفای سردبیر روزنامه اعتماد


عنوان اول پیک نت 12 تیر

حریق ها و انفجار ها برای‌اعلام

 ‌شرایط‌ امنیتی‌ و‌فوق‌العاده‌است؟


دولت رومانی واقعیت را اعلام خواهد کرد؟

رد پای یک ایرانی

در هتل محل قتل قاضی منصوری


دادگاه ها حکم تخلیه نخواهد داد

تا پایان‌کرونا، هیچ صاحبخانهای

نمی‌تواند مستاجر را بیرون کند!


عنوان اول پیک نت 11 تیر

بازگشت به صحنه دلقکی
بنام احمدی نژاد ممکن نیست!


پس زلزله های نامه خوئینی ها به خامنه ای

فتنه ای که عماریون

می خواهند از قم شروع کنند


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

عنوان اول پیک نت روز پنجشنبه 12 تیرماه «حریق ها و انفجارها برای اعلام شرایط فوق العاده است؟" با نزدیک به 7 هزار و 500 خواننده روی تلگرام این روزنت پر مطاطب ترین مطلب بود. همین مطلب در فیسبوک پیک نت نیز نزدیک به 4 هزار خواننده داشت و روی 8 فیسبوک خوانندگان آن به اشتراک گذاشته شد که آمار آنها در آمار فیسبوک پیک نت منظور نشده است.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران