روزنامه بیلد آلمان تکذیب می کند

"آزمایشگاههای بیولوژیک" اوکراین

زنگوله‌ای به پای امریکا و آلمان

 

رسانه ها یکطرف- واقعیات طرف دیگر

پیروزی "ماری لوپن"

معادلات"ناتو"را بهم می‌زند!‌

(پیک هفته ۱۰۹)  ۲۸ فروردین  ماه ۱۴۰۱ - ۱۷ آوریل ۲۰۲۲

 pyknet100@gmail.com


۲۸-۲۷ فروردین

خبرهای
 سیاسی - اجتماعی


۲۸-۲۷ فروردین

رویدادهای منطقه

 و جهان


۲۸-۲۷ فروردین

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


۲۸-۲۷ فروردین

منتخب اخبار
شهرستان ها


۲۸-۲۷ فروردین

منتخب اخبار ورزشی


۲۸-۲۷ فروردین

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 28 فروردین

آن"نهضت"ی آزاد و ملی است

که شرایط امروز جهان را درک کند

در ایران حزب "نهضت آزادی" که عادت به غش کردن به سمت امریکا دارد، اعلامیه داده و از جمهوری اسلامی خواسته تا در جنگ اوکراین روسیه را محکوم کرده و در کنار دولت اوکراین قرار گیرد. این اعلامیه که آغشته به روسیه ستیزی است و در آستانه سفر وزیر خارجه روسیه به ایران صادر شده، همزمان است با تظاهراتی که بصورت رژه اتومبیل ها در حمایت از روسیه در جنگ اوکراین، در لبنان برگزار شد. نهضت آزادی و بقیه طیفی که شامل اصلاح طلب شرمگین و اصولگرای فرصت طلب می شود، یا نمیدانند و یا خود را به نادانی می زنند که امریکا و اسرائیل ایران یکپارچه را نمی خواهند. آنها ایران 5 قسمت شده را می خواهند و اهل هیچ خوش خیالی و مماشاتی دراین زمینه نیستند، همچنان که به خوش خدمتی تا برای رسیدن به هدف خود پوزخند می زنند. امریکائی که دولت عمران خان را در پاکستان تحمل نکرد، ایران مستقل را تحمل میکند؟ زهی خیال باطل. امروز آن نیرویی ملی و دلسوز ایران است که نه علیه سیاست خارجی بلکه علیه سیاست داخلی و بویژه اقتصادی حکومت موضع بگیرد و خواهان بستن کمربندهای اقتصادی، درآوردن اقتصاد و معیشت مردم از چنگ مافیاهای اقتصادی و چرخش واقعی به سمت اصول اساسی قانون اساسی باشد. اگر اینگونه نشود و نباشد، لغو تحریم ها و بازگشت پولهای توقیفی ایران هم چاره درد مردم نخواهد شد و به جیب همین مافیا خواهد رفت. بجای این خوش خیالی ها و خودشیرینی ها، ایکاش شرایط بغرنج جهان و منطقه و سیاست های امریکا و اسرائیل را بیشتر درک میکردند و خواهان آن توافق اتمی بودند که هیچ لطمه ای به دستآوردهای اتمی ایران وارد نکند و درعین حال پولهای ایران را از چنگ غاصبان آن خارج کند. آن نظام جهانی که به امریکا اجازه میدهد هر کشوری را که تابع سیاست های آن نیست تحریم کند و پولهایش را بالا بکشد، تمام دریچه های اطلاع رسانی را به مردم بسته و جهان را با اخبار جعلی و تحریف شده بمباران شبانه روزی کند، باید دگرگون شود، گرچه این دگرگونی زایمانی پر درد باشد. آن نظام جهانی که مشوق اوکراین برای اتمی شدن است و برای چند ده گرم اورانیوم غنی شده، گلوی مردم ایران را سالهاست در چنگ خود می فشارد باید به زیر کشیده شود. آن نظامی که پیشرفته ترین و مخوف ترین موشک های هوا به هوا و زمین به هوا و برعکس را در انحصار خود می خواهد و خواهان تعطیل شدن فعالیت های موشکی در ایران است، باید به نظامی چند قطبی و قابل کنترل تبدیل شود.
ایکاش به جای صدور اعلامیه حمایت از ناتو و اوکراین فاشیست زده، درک می کردند که باید از توان نظامی و اتمی ایران در شرایط بغرنج کنونی دفاع کرد و توصیه به پایداری در مذاکرات وین می کردند. این دفاع هیچ مغایرتی با در پیش گرفتن سیاست پرهیز از رجزخوانی های نظامی و گام های عملی برای یارگیری از میان کشورهای منطقه و خلیج فارس ندارد و برای این یارگیری هیچ نیازی به روسیه هراسی و چین ستیزی نیست. نه تنها به این هراس و ستیز نیاز نیست، بلکه برعکس، باید محکم تر از گذشته در این جبهه برای خود موقعیتی استوار یافت. جهان به سوی حوادث بزرگ می رود و هیچ نیروی ملی نباید از موقعیت ایران در این حوادث بزرگ غافل باشد و غافل بماند. (فیلم مربوط به رژه اتومبیل ها در لبنان در دفاع از روسیه در عملیات اوکراین است)


جنایات فاشیست ها در ماریاپلُ

کم کم آشکار می شود!


تظاهرات علیه پاکستان در افغانستان

 

برای نخستین بار، پس از بازگشت به حاکمیت طالبان در افغانستان، در ولایت "خوست" این کشور تظاهراتی نسبتا وسیع علیه پاکستان برگزار شد. این تظاهرات پس از بمباران خوست توسط هواپیماهای پاکستان که چند روز پس از کودتای پارلمانی علیه "عمران خان" رئیس دولت پاکستان انجام شد برگزار شد. در این بمباران دهها تن کشته شدند. در تظاهرات خوست مردم علیه پاکستانی شعار دادند و از دولت کابل خواستار اقدام تلافی جویانه علیه پاکستان شدند.


ورود ارتش انگلستان به جنگ اوکراین!


به یاد قربانیان 8 سال مقاومت

در برابر فاشیست ها و ارتش اوکراین

ارتش های آب دیده و ورزیده دو جمهوری خود مختار در شرق اوکراین، یعنی "دونتسک" و "لوکانسک" که 8 سال در برابر ارتش اوکراین مقاومت کردند و 14 تا 15 هزار کشته دادند، اکنون شانه به شانه ارتش روسیه و ارتش اعزامی چچن به اوکراین علیه ارتش اوکراین و هنگ فاشیست ها در ماریاپل، اودساو خارکف می جنگند و با پس گرفتن آن بخش هائی از منطقه "دنباس" که ارتش اوکراین و فاشیست ها بر آن مسلط بودند، مراسم یادبود برای قربانیان می گیرند. از جمله قربانیان این مقاومت، رهبر دونتسک "الکساندر زاخاروچنکو" (فیلم اول) است که 4 سال پیش در یک اقدام تروریستی توسط دولت کیف  در یک رستوران در دونتسک کشته شد. فیلم دوم مربوط به مراسم یاد بودی است که در گورستان شهر دونتسک و در مقابل سنگ بنای یاد بود  کودکان قربانی جنگ 8 ساله یا ارتش اوکراین برگزار شد. در این مراسم شماری از سربازان تسلیم شده ارتش اوکراین به گورستان قربانیان برده شدند تا نسبت به این قربانیان ادای احترام کنند.


پیروزی "لوپن"

در فرانسه

مانع جنگ طلبی

ناتو خواهد شد

تهران- الهه سفر


با طرح این ادعا در سازمان ملل

اگر ادعای روسیه واقعیت باشد

جهان شاهد یک افشاگری‌تاریخی خواهدشد


کنفرانس خبری پوتین

نظم بین المللی تک قطبی

درحال فروپاشی است!


سخنان مدیر سیاست هسته ای ناتو

شرق و غرب در جهت

یک جنگ اتمی پیش می روند!


عنوان اول پیک نت 27 فروردین

هزاران فاشیست اوکراین
درتله،
عمیق ترین پناهگاه

https://www.youtube.com/watch?v=M8TfWSBmzTg


بیانیه رهبر حزب کمونیست فدراسیون روسیه

اوکراین به مرکز جهانی

نئونازیسم تبدیل شده است


رسانه های غرب می خواهند

از زلنسکی "چه گورا" بسازند!

امپراطوری دروغ (رسانه های غرب) از زلنسکی یک قهرمان ساخته اند. به او توصیه کرده اند ریشش را نتراشد و لباس نظامی بپوشد تا بلکه یک چه گورای تازه از او ساخته شود. این در حالی است که او بیش از یک هنرپیشه تلویزیونی برای شوهای خنده دار نیست و کارشناسان انگلیسی و امریکائی اداره اش می کنند و حرف در دهانش می گذارند. دو مصاحبه را از او منتشر می کنیم که گویا همین برداشت بالاست:

1- مصاحبه فاکس نیوز با زلنسکی که وی در پاسخ خبرنگار که از او می پرسد: "من می خواهم چیزی را روشن کنم. در مورد گردان آزوف، گردان نازی که به عنوان شبه نظامی در کشور شما خدمت می کند. گزارش هایی از جنایات آنها وجود دارد. آمریکایی ها در مورد این گردان، در مورد این گزارش ها چه چیزی باید بدانند؟"

 زلنسکی: «آزوف یکی از چندین گردان است.  آنها همانی هستند که هستند.  آنها از کشور ما محافظت می کنند.»

2- مصاحبه دوم نشاندهنده اعتیاد زلنسکی به کوکائین است. متن روسی این مصاحبه عینا از روسی به فارسی برگردانده  شده است. این مصاحبه نشان میدهد که زلنسکی چه پیش از ریاست جمهور شدن و چه پس از آن نه تنها "کوکائین" مصرف می کرده و می کند بلکه در مصرف آن زیاد روی هم می کند... بشنوید!


آغاز مقابله "بریکس" با دلار


سرمقاله راه توده 829

ضرورت انتشار

یک روزنامه "چپ" در ایران


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

عنوان اول پیک نت روز گذشته (شنبه) بالای 4 هزار و 500 خواننده روی تلگرام این روزنت داشت و در مقایسه با دیگر مطالب این شماره بیشترین مخاطب را داشت. در فیسبوک پیک نت بیشترین خواننده را کنفرانس خبری هفته گذشته پوتین داشت با 15 اشتراک گذاری.
آدرس فیسبوک پیک نت
https://www.facebook.com/

pyknet1357/


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران