21 تیرماه

یادداشت سردبیری، خلاف موج

چین‌ستیزی و قرارداد25 ساله

 

مقالات بی تعارف مدیر روزنامه ج. اسلامی

پائیز سیاه و مرگ آلوده

در انتظار مردم ایران است

(پیک هفته ۱۰۹)  6 مرداد ماه 1399 - 27 ژوییه 2020

 pyknet100@gmail.com


4-5 مرداد

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


4-5 مرداد

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


4-5 مرداد

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


4-5 مرداد

منتخب اخبار
شهرستان ها


4-5 مرداد

منتخب اخبار ورزشی


4-5 مرداد

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 6 مرداد

زیر 40 ساله هائی

کهآماده ‌انتخابات 1400 می‌شوند

مهرداد بذرپاش که در کابینه احمدی نژاد حضور داشت و به محض زاویه پیدا کردن او با حامیان تند رو و کنُد رو اصولگرایش از او جدا شد، ناگهان سر از مجلس در آورد. البته نه بعنوان نماینده مجلس بلکه بعنوان منتخب و منتصب دیوان عالی محاسبات. درباره او و بویژه آینده سیاسی اش حرف و نقل بسیار است. از جمله این که از نامزدها و کاندیداهای بیت رهبری برای انتخابات سال آینده است و به همین دلیل دستور انتصاب او بعنوان رئیس دیوان محاسبات از بیت رهبری به قالیباف ابلاغ شد تا برای آن آینده تجربه اندوزی کرده و با امور زیربنائی دولت آشنا شود. بویژه که سن و سالش تقریبا مشابه سن و سال "آذری جهرمی" وزیر ارتباطات دولت روحانی است و این احتمال وجود دارد که این دو در رقابت انتخابات ریاست جمهوری روبروی یکدیگر قرار بگیرند. درباره وزیر ارتباطات آن سوابق و وابستگی های اقتصادی و مانورهای سیاسی و پریدن از این سکو به آن سکو که این روزها درباره بذرپاش انتشار می یابد وجود ندارد، درعین حال که هنگام ورود به کابینه روحانی متهم به داشتن نقش در فیلترینگ ها شد اما مخالفتش با فیلترینگ تلگرام و اینستاگرام و ... نشان داد که آن اتهام متوجه وی نیست. گفتند امنیتی است اما اکثر مدیران جمهوری اسلامی یک دوره یا نظامی بوده اند و یا امنیتی، ضمن این که این مسئله نیز ثابت نشده است. آیا این دو مصداق آن دولت جوانی هستند که رهبر جمهوری اسلامی آن را مطرح کرده است؟ وزیر ارتباطات مشهور به دفاع از دولت الکترونیک است و بذرپاش مشهور به طرفدار دولت تابع بیت رهبری و درحقیقت تابع "مجتبی خامنه ای". سیب حادثه بسیار در آسمان توفانی ایران می چرخد تا به زمین برسد و به همین دلیل این نوع پیش بینی ها هنوز بسیار زود است و نمی توان با قاطعیت درباره آنها سخن گفت.

درباره مهرداد بذرپاش از جمله گفته میشود وی علاوه بر دوران مدیریت "سایپا" در قلب اندیشکده ها و مراکز باصطلاح مطالعاتی و تحقیقاتی و اجرایی قرار دارد. از الکترونیک مبین و توسکا تا ستاد امام و اندیشکده افرا و اسما و غیره.

می گویند عباس کدخدایی سخنگوی قوه قضائیه که خود او هم احتمالا رقیب بذرپاش و وزیر ارتباطات در انتخابات ریاست جمهوری آینده خواهد بود و کامران دانشجو از مجریان کودتای انتخاباتی 88، هر کدام در بخشی و موسسه ای نهایتا به بذرپاش وصل هستند و اگر رقیب انتخاباتی نشوند، نامزد حضور در کابینه احتمالی بذرپاش خواهند بود.


رئیس قوه قضائیه
هوای خوب لواسان را
باید بین مردم تقسیم کرد!


ودیعه تخت 4 میلیون است

دلالی پر سود "تخت"

در زندان بزرگ تهران "فشافویه"


معاون وزیر بهداشت

تهران تبدیل شده

به‌کانون شیوع کرونا درایران


سخنان واقع بینانه اسحاق جهانگیری

راه حل آسیب های اجتماعی

اقدامات نظامی و امنیتی نیست!


عنوان اول پیک نت 5 مرداد

روحانیون حکومتی
عقب‌مانده ترین قشر حکومتی!


به گزارش روزنامه "ایران"

ماهیت انگلیسی موتلفه اسلامی

به اعتراف اسدالله عسگراولادی


انتشار این عکس که مانع شرعی ندارد؟

امام جمعه اصفهان با امام جمعه مشهد با هم رقابت در پرت و پلا گوئی دارند. امام جمعه مشهد که خیلی نگران تعطیل شدن نماز جمعه زیر فشار کروناست با کنسرت ها مخالف است و امام جمعه اصفهان هم پس از مخالفت با تعطیل اجتماعات مذهبی از بیم گسترش شیوع کرونا دیروز گفت که با انتشار عکس زنان ورزشکار مخالف است. مردم که تره هم برای این حرف ها و نظرات خرد نمی کنند و دوگانگی مردم و حکومت همچنان ادامه دارد، اما این عکس را باید گذاشت جلوی چشم امثال این امام جمعه و پرسید انتشار این عکس اشکال دینی و مذهبی ندارد؟ فقر و فلاکت و زباله جمع کردن منع و ایراد دینی ندارد؟ بقول معروف "برو فکر نان باش که خربزه آب است". هشتاد در صد آنها که در آبانماه گذشته شورش کردند از همین نوع مردم و برخاسته از محلاتی بودند که امثال این زن در آنها زندگی می کنند. خبرهای رسمی را که در بولتن های ویژه امام جمعه ها منتشر نمی شود جلویشان بگذارید تا بخوانند کارگران زیر فشار فقر به جمع حاشیه نشینان اطراف شهرها که اکثر آنها کوچ کردن از روستاها و شهرهای کوچک اند می پیوندند. شما کجا و واقعیات جامعه کجا!


درباره هواپیمای ماهان رهنمود داده

"کدخدائی" دست دراز جنتی

تبدیل به نخود هر آشی شده


صبوری دیپلماتیک چینی ها

دربرابر امریکا پایان یافته!

راشا تودی -  ترجمه رضا نافعی


عنوان اول پیک نت 4 مرداد

جمهوری اسلامی
جمهوری صد داروغه است!


تحقیق و تفحصی که در نطفه خفه شد

متهمی که مجلس دهم حریفش نشد

و در مجلس یازدهم رئیس آن شد


سرمقاله 747

زمینه های مثبت بحث ملی

درباره قرارداد 25 ساله ‌درایران


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

عنوان اول پیک نت روز گذشته (یکشنبه) با بیش از 5 هزار خواننده روی تلگرام پیک نت بیشترین مخاطب را داشت، اما روی فیسبوک پیک نت بیشترین مخاطب را گزارش خبری "پیوندهای انگلیسی رهبران موتلفه اسلامی" داشت و روی 11 فیسبوک خوانندگان آن نیز به اشتراک گذاشته شد.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران