چرا مردم باور نمی کنند؟

یورش دوم کرونا

از دروازه جنوب به تهران رسید

 

تازه ترین خبر از کشف واکسن کرونا

چین واکسن "کوُید 19" را

درارتش این کشور به‌کار گرفت

(پیک هفته ۱۰۹)  10 تیر ماه 1399 - 30 ژوئن 2020

 pyknet100@gmail.com


9-8 خرداد

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


9-8 خرداد

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


9-8 خرداد

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


9-8 خرداد

منتخب اخبار
شهرستان ها


9-8 خرداد

منتخب اخبار ورزشی


9-8 خرداد

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 10 تیر

جمله اردشیر زاهدی را

بارها باید تکرار کرد!

اگر سیاستهای 3 دهه‌گذشته درست‌بود که ایران دربحران کنونی نبود!

نامه آیت الله خوئینی ها به رهبر جمهوری اسلامی را بیش از همه آنهائی بر نتابیده اند که سهم اصلی را در نابودی اهداف و آرمان های واقعی انقلاب 57 و غوطه ور کردن جامعه در بحران کنونی داشته اند. آنها که چادر سیاه را از اهداف انقلاب 57 اعلام  کرده و گویندگان زن سیما و نمایندگان مجلس را به خاله سوسکه تبدیل کرده اند. آنها که مجلس شورا و مجلس خبرگان را بکلی از هویت تهی کرده اند. آنها که سانسور را در تمام عرصه های هنری و اجتماعی  جامعه حاکم کرده اند. آنها که میرحسین موسوی را در خانه اش حبس کرده اند. آنها که یک فرد خُل و چل بنام احمدی نژاد را رئیس جمهور کردند تا آیت الله مقوائی خمینی را در سالگرد ورود او به ایران در فرودگاه مهرآباد به نمایش بگذارد. آنها که مملکت را تسلیم تجار کردند، آنها که مصباح یزدی را ستودند و بودجه میلیاردی دراختیارش گذاشتند تا روح شیخ محمود حلبی بنبانگذار حجتیه را در کالبد نظام بدمد! آنها که لواسان ساختند، آنها که مجوز تاسیس دهها بانک و موسسه اعتباری را در دولت احمدی نژاد صادر کردند، آنها که گفتند با پول نفت را هرچه در ایران تولید می شود ارزان تر از تولید داخل از خارج وارد می کنیم و چنین کردند و تولید ملی را نابود کردند. آنها که زندانها را از سیاسیون و غیر سیاسیون پر کردند. این سیاهه را نقطه پایانی نیست!

توان و تولید نظامی در ایران دستآوردی است که هیچ ایرانی میهن دوستی منکر آن نیست، اما سیاهه ای که گوشه ای از آن را بر شمردیم و نارضائی وسیع مردم مگر انکار شدنی است؟ قدرت نظامی نان و آب و مسکن و کار نمی شود. مسئله اصلی اینست و تضاد نهفته در کل نظام جمهوری اسلامی نیز همینجاست!

آنها که نامه خوئینی ها را برنتابیده اند، بیمناک راه افتادن آب به لانه مورچگان هستند، والا نامه او که بسیار هم محترمانه خطاب به رهبر جمهوری اسلامی نوشته شده، اشاره به همان چیزهائی دارد که حتی خود منتقدان نیز شاهد آن هستند و رهبر جمهوری اسلامی نیز بیمناک از سرانجام این نارضائی و انفجار خشمی بسیار وسیع تر و خشن تر از دو شورش دیماه 96 و آبانماه 97 آرایش نظامی – امنیتی جدیدی را برای تهران مشغول است و انتصاب سردار "نجات" بعنوان جانشین "قرارگاه ثارالله" از این جمله تدابیر است. بنابراین، بحران انکار ناپذیر است و آنچه در نامه خوئینی ها به آن اشاره شده گوشه ای از همین بحران انکار ناپذیر است. اگر سیاست های سه دهه گذشته نظام که آقای خامنه ای سهم اصلی را در آن داشته درست بود که کار به بحران کنونی نمی کشید. اردشیر زاهدی وزیر خارجه و داماد شاه در یکی از مصاحبه هائی که اخیرا رسانه ای می کند جمله ای را بر زبان آورده که سلطنت طلب ها را علیه خود شوراند، اما واقعیت را گفت. او گفت «اگر ایرادی نداشتیم که انقلاب نمی شد!». حالا نیز به جای تاختن به نامه خوئینی ها باید گفت «اگر سیاست های سه دهه گذشته ایرادی نداشت که کار به بحران همه جانبه کنونی نمی کشید!»

ما این جمله کوتاه از یادداشت آیت الله هاشم زاده هریسی عضو مجلس خبرگان در باره نامه خوئینی ها که در روزنامه اعتماد منتشر شد را نشانه ای از تائید محتوای نامه خوئینی ها در میان اندک واقع بین های درون نظام می بینیم. او نوشته است:

«اینجانب بنا ندارم له یا علیه این نامه موضعی اتخاذ نمایم. حفظ نظام به آن نیست که کسی در آن باقی نماند. ما همه در خوبی و بدی این نظام سهیم هستیم و از این‌رو از همه درخواست می‌کنم که بیاییم طرحی نو دراندازیم و باور کنیم با محکوم کردن چپ و راست راه به جایی نمی‌بریم.»


گفتگوی اینستاگرامی با ابطحی

فساد از همان آغاز کار

دولت احمدی نژاد آغاز شد!


ثروت قالیباف و خانواده اش چقدر است؟

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت دولت روحانی که از ابتدای تاسیس جمهوری اسلامی در سمت های مختلف حضور داشته، بسیار حاضر جواب است و دراین حاضر جوابی اغلب از طنز نیز استفاده می کند. او کرمانشاهی است و کارشناس انرژی و فارغ التحصیل دانشکده فنی دانشگاه تهران.

سال ۱۳۵۹ وارد کابینه محمدعلی رجایی شد.  با سمت معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد و تمام دوران نخست‌وزیری میرحسین موسوی نیز در کابینه او بود. ۵ سال وزیر جهاد سازندگی و یک سال نیز وزیر نیرو بود. در کابینه هاشمی رفسنجانی وزیر نیرو و در دولت محمد خاتمی؛ وزیر نفت شد.

با این سوابق که قابل مقایسه با سوابق سردار قالیباف نیست، اخیرا در پاسخ به سئوال یک خبرنگار جواب دندان شکنی به قالیباف داد که می شنوید. خلاصه این که "پیشنهاد می کنم هرچه قالیباف و خانواده اش دارند به اسم من کنند و من هم هرچه دارم به اسم ایشان می کنم". بشنوید!


هشدارهای روحانی را مردم جدی نمی گیرند

کرونا، روی موج بی اعتمادی

فاجعه ای انسانی خواهد آفرید!


یک روز بایدن جلو می افتد و روز دیگر ترامپ

نظر سنجی های امریکائی

ج.اسلامی‌ را روی ‌هوا نگهداشته!


عنوان اول پیک نت 9 تیر

3 خصلت رهبر ج. اسلامی

که علیه تحول در ایران است!


احمدی نژاد بنام ملت چک بی محل می کشد

آیا مردم با 280 میلیارد دلار

 سرمایه گذاری چین درایران مخالفند؟


سخنان راغفر روی دیگر نامه خوئینی هاست

حسین شریعتمداری زبان

رهبر جمهوری اسلامی است؟


یادداشتی از عبدالله شهبازی

زیر شعار "جوان گرائی انقلابی"

آخرین رمق انقلاب را خواهند گرفت!


هشدار موسوی خوئینی ها به علی خامنه ای

فکری کنید!اوضاع کنونی
قابل دوام نخواهد بود!


 

سازمانی که پس از 28 مرداد شیخ محمود حلبی بنا نهاد

انقلاب 57 را گام به گام

طی 40 سال "حجتیه" بلعید!


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

عنوان اول پیک نت روز گذشته (دوشنبه) درباره " 3 خصلت رهبر جمهوری اسلامی که علیه تحول در ایران است" با نزدیک به 6 هزار خواننده روی تلگرام پیک نت پر مخاطب ترین مطلب بود. همین مطلب روی فیسبوک پیک نت نیز نزدیک به 3 هزار خواننده داشت و روی 9 فیسبوک خوانندگان آن به اشتراک گذاشته شده است.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران