مصاحبه مدیرکل سازمان تجارت‌جهانی با سی ان ان

اخراج یا تعلیق عضویت روسیه

درسازمان‌تجارت‌جهانی ممکن نیست

 

راشا تودی:

چین از موشک بالستیک

مافوق‌صوت خود رونمائی‌کرد!

(پیک هفته ۱۰۹)  ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ - ۲۶ آوریل ۲۰۲۲

 pyknet100@gmail.com


۶-۵ اردیبهشت

خبرهای
 سیاسی - اجتماعی


۶-۵ اردیبهشت

رویدادهای منطقه

 و جهان


۶-۵ اردیبهشت

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


۶-۵ اردیبهشت

منتخب اخبار
شهرستان ها


۶-۵ اردیبهشت

منتخب اخبار ورزشی


۶-۵ اردیبهشت

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 6 اردیبهشت

حمایت و تائید رهبر

حزب‌کمونیست‌روسیه از"پوتین"

 ترجمه نعمت بوستانی از تلویزیون حزب کمونیست روسیه

 بمناسبت یکصد و دومین سالگی تولد "لنین" رهبر انقلاب اکتبر، گنادی زوگانف، رهبر حزب کمونیست روسیه فدراتیو، که در عین حال رهبری فراکسیون این حزب در مجلس "دوما" روسیه را نیز دارد در یک مصاحبه، در باره شرایط کنونی روسیه و رهبری پوتین گفت:

من بر این تصور هستم که پوتین، میشوستین نخست وزیر و بقیه کسانی که رهبری روسیه را امروز برعهده دارند باید مهم‌ ترین اثر لنین که در دوران جوانی‌ نوشت را به دقت مطالعه کنند، بویژه بخش مربوط به « توسعه سرمایه‌ داری در روسیه» را. لنین در آنجا با دقت ریاضی ثابت کرد که سرمایه داری در روسیه خصلتی پیرامونی دارد و ناگزیر به جنگی جدید برای تقسیم مجدد جهان کشیده خواهد شد و امپراتوری روسیه به عنوان یک حلقه ضعیف ناگزیر در این مبارزه نابود خواهد شد و احیای مجدد آن بر اساس جاه طلبی های امپریالیستی یا ملی گرایی ممکن نخواهد بود. فقط بر اساس کار، عدالت، دوستی خلق ها، انسان گرایی و تربیت طبقاتی می توان کشور را باز سازی کرد.

لنین، سه طرح اساسی را پیشنهاد کرد. طرح ساخت سوسیالیستی، سیاست اقتصادی جدید و طرح GOELRO - برق رسانی کشور. او بر این امر نیز واقف بود که افراد بدون سواد نخواهند توانست این طرح ها را به سرانجام برسانند. او می‌دانست، در قدم اول باید به امر آموزش و پرورش پرداخت. زیرا در روسیه، دو سوم جمعیت سواد خواندن و نوشتن نداشتند اما با طرح سواد آموزی لنین، در عرض چند سال، کشور ما تحصیل کرده ترین، با سواد ترین و موفق ترین کشور جهان شده بود...

ما بهترین ارتش را به رهبری مارشال ژوکوف، روکوسوفسکی، کونیف، واسیلوسکی تشکیل دادیم. ما بهترین صنایع ماشینی در جهان را ایجاد کردیم. در چنین شرایطی بود که با ماشین وحشتناک نظامی فاشیسم مواجه شدیم. ما تحصیل کرده ترین و حرفه ای ترین سربازان و افسران را پرورش دادیم. حتی ژنرال های فاشیست، در بازجویی ها اقرار کردند: ما جنگ را به معلم شوروی، مهندس شوروی، دولت شوروی تحت رهبری حزب کمونیست باختیم.

در شرایط فعلی حتی رئیس جمهور پوتین نیز پذیرفته است که سرمایه داری به بن بست رسیده است. ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، حتی تند تر از وی گفت که سرمایه‌ داری کاملاً دیوانه شده است. ما اکنون به وضوح می بینیم که چگونه دنیای سرمایه داری سر به جنون میزند. وقتی در غرب آثار چخوف و موسیقی چایکوفسکی را از فضای عمومی حذف می کنند، نمی خواهند داستایوفسکی بخوانند، ورزشکاران ما را به  میادین مسابقات راه نمی‌دهند. مهم‌ تر از همه این موارد، تحت پوشش نازیسم، باندرا و جنایتکارانی  که یک قتل عام خونین را در اوکراین به راه انداخته اند قابل مشاهده است.

ما باید به خاطر داشته باشیم: برای پیروزی، روسیه باید یک قدرت موشکی و فضایی بی رقیب داشته باشد و از این منظر من خوشحالم که پرتاب موفقیت آمیز موشک "سرمات" انجام شد. امروز مجتمع موشکی- فضایی در حد ایدآل عمل می کند و امنیت ما را حداقل برای بیست سال آینده تضمین خواهد کرد.

باید توجه داشت که امنیت اصلی ما در ثبات و اعتلای کشور شکل می گیرد و با سیاست اجتماعی-اقتصادی و مالی رابطه مستقیم دارد. ... ادامه


دیدار دو وزیر امریکائی با زلنسکی

پوتین در باره زلنسکی:

بعضی ها دیپلمات اند

 وبعضیها نقش‌دیپلمات را باز می‌کنند


نمونه‌ای ازخروار، خبرهای‌جعلی غرب

 

 

خبر سازی پوچ شگرد رسانه های غرب است و رسانه های داخلی کشورنیز از روی دست آنها کپی می کنند. از جمله این خبرها که در روزهای اخیر بسیار هم منتشر و تفسیر شده، "بیماری لرزش دست و بدن" پوتین است. این خبر پس از تسلط ارتش روسیه و واحدهای چچن و دونتسک ساخته شد تا خبر سقوط ماریاپول در حاشیه قرار گیرد. مبنای این اختراع خبری عکس دیدار پوتین و وزیر دفاع روسیه بود که پوتین با دست راست لبه میز را گرفته بود. حالا آن اختراع خبری را مقایسه کنید با این فیلم که اتفاقا روز یک روز پس از سقوط ماریاپل گرفته شده است. فیلم مربوط به دیدار جوانان نخبه دونتسک با پوتین است و آن دستی که خبرگزاری های غربی آن را لرزان و ناتوان تفسیر کرده بودند همان دستی است که میکرفن را گرفته است. این نمونه ایست از خروار خبرهائی که رسانه های غربی می سازند.


فریب شعبده بازی رسانه های غرب را نباید خورد

"مکرون" با رای 20 درصد

مردم فرانسه رئیس جمهور شد!


برای مقابله با افزایش قیمت انرژی

آلمان 40 میلیارد یورو

احتمالا از بانک جهانی وام می گیرد

منبع. «اوروآسیا دیلی»


روسیه رسما اعلام کرد

بزرگترین انبار تسلیحات اوکراین

در خارکف کشف و تصرف شد!


صدراعظم اسبق آلمان: نیازمند مواد روسیه هستیم

فروش نفت و گاز روسیه

با"روبل"هفتهدیگرآغاز میشود


پاسخ این تناقض در کجاست؟

فقر گسترده و این همه سفر

و داوطلب خرید اتومبیل!


عنوان اول پیک نت ۵ اردیبهشت

آبی که "پیک نت"

در لانه مورچگان ریخته!


روسیه در اودسا

بزرگترین انبار تسلیحاتی  ناتو را زد


مدیرکل اتحادیه اتاق های بازرگانی آلمان:

تحریم روسیه، به بحران

در آلمان و کل اروپا می انجامد


سرمقاله راه توده ۸۳۰

چپ و راست ایران

به‌ این سئوالات باید پاسخ بدهند!


دوران جدید

پس از آزادی از چنگ فاشیست ها

 

در هر منطقه ای که در شرق اوکراین از دست فاشیست ها و ارتش اوکراین خارج می شود، انتخابات محلی برای انتخاب شهردار جدید تشکیل می شود. این عکس مربوط به جلسه محلی در منطقه رزفسکی در "زاپوروژیه" است که آزاد شده است. مردم محل در یک جلسه عمومی شرکت کرده اند تا برای منطقه خود تصمیم بگیرند و سازماندهی نوینی را آغاز کنند.  در همین جلسه پیوستن به جمهوری خلق دونتسک به تصویب حاضران رسید.  منطقه رزفسکی (آبی رنگ) به جمهوری خلق دونتسک ملحق شد.


گرانی دردل نظام مافیائی است

امام جمعه مشهد، خودش

سر شبکه مافیای امام جمعه هاست!


بازگشت به زندگی عادی در "ماریاپل"


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

عنوان اول پیک نت روز گذشته (دوشنبه) روی تلگرام این روزنت بیش از 4 هزار و پانصد خواننده داشت و در مقایسه با دیگر مطالب بیشترین مخاطب را داشت. در فیسبوک پیک نت خبر و فیلم “روسیه در اودسا بزرگترین انبار تسلیحاتی ناتو را زد” بیشنرین خواننده را داشت و همین مطلب روی 19 فیسبوک خوانندگان آن نیز به اشتراک گذاشته شد.

 ضمنا سایت پیک نت  هنوز کامل نشده و آرشیو آن در دسترس نیست که بتدریج کامل و به روز خواهد شد.

. https://www.facebook.com/

pyknet1357/


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران