انتقال شماری از زندانیان کودتا به این زندان
کشف زندان اختصاصی
سازمان اطلاعات سپاه پاسداران


 


گزارش کامل یونگه ولت
امریکا تحمل خواهد کرد؟
مرگ دلار و تولد پول واحد جهانی

       پیک هفته 107  --------  2 آبان 1388  برابر 24 اکتبر 2009

  infos@peiknet.com

 

منتخب اخبار

بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


گزارشی از خیابان انقلاب
مردم ایران
بسیج و نیروی انتظامی را خواهند بخشید؟


پارلمان نیوز- پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس
جزئیات تخلفات انتخاباتی
یک مرجع داخلی نیست که به اسناد رسیدگی کند؟


 

میرحسین موسوی:
خطر بزرگ
ایجاد وضعیت انفجاری است

 3 دلیل و نتیجه حمله اوباش بسیجی
به شیخ مهدی کروبی در نمایشگاه مطبوعات

حمله دیروز چاقوکش های بسیج به شیخ مهدی کروبی در نمایشگاه مطبوعات، که منجر به مجروح شدن وی از ناحیه پیشانی شد، بازتاب وسیعی در جامعه داشت. همانگونه که در محل نمایشگاه داشت و جمعیت وسیع حاضر در نمایشگاه با "درود بر کروبی" حمایت خود را از وی اعلام داشتند. پیرامون این واقعه، که علاوه بر تشدید خشم مردم نسبت به دولت و کودتاچی های سپاه، بی شک واکنش های وسیع حمایت از کروبی را در محافل روحانی کشور در پی خواهد داشت، می توان به نکات زیر توجه ویژه کرد:

1- از جمله دلائل این حمله که دولت و فرماندهان سپاه می دانستند به مهم ترین خبر داخلی و تا حدودی جهانی تبدیل خواهد شد، در سایه قرار دادن خبر مهم و جنجالی دیگری بود که در سه روز گذشته، در صدر خبرهای مربوط به ایران در تمام رسانه ای تصویری و مکتوب جهان قرار داشت. یعنی افشای ملاقات پنهان رئیس آژانس انرژی اتمی ایران با رئیس آژانس انرژی اتمی اسرائیل در قاهره پایتخت مصر. بموجب خبرهائی که خبرگزاری ها منتشر کرده اند دیدار در ماه سپتامبر انجام شده اما تا حالا فاش نشده بود. افشای این خبر چنان بازتابی در میان نیروهای نظامی، بویژه بدنه  سپاه پاسداران و مردمی که هنوز به عمق بندبازی های احمدی نژاد و حمایت علی خامنه ای از او به دلیل همین بندبازی ها پی نبرده اند داشت، که تولید خبر جنجالی دیگری – علیرغم همه هزینه های مذهبی و اجتماعی که در بر دارد- را در دستور کار قرار دادند. بدین ترتیب خبر حمله به مهدی کروبی در نمایشگاه مطبوعات در راس خبرها قرار گرفت و دیدار اتمی ایران و اسرائیل در قاهره به حاشیه رانده شد!

2- آنهائی که برای تولید این خبر و حمله به مهدی کروبی در نمایشگاه مطبوعات جواز عمل دریافت داشتند، همانهائی بودند که مهدی کروبی در باره آنها دست به افشاگری زده بودو. کسانی که فجایع، آدم کشی ها  و حتی تجاوز به زنان، دختران و پسران جوان دستگیر شده در تظاهرات خیابانی ضدکودتا در بازداشتگاه ها – بویژه کهریزک و زیر زمین وزارت کشور- مرتکب شده بودند. به همین دلیل، مهاجمین به کروبی، باندازه کافی انگیزه های شخصی برای انتقام گیری از کروبی داشتند که دستور حمله به وی را با جان و دل اجرا کنند و چنین نیز کردند.

3- واقعه حمله به کروبی در نمایشگاه مطبوعات و رسوائی ناشی از افشای خبر ملاقات اتمی ایران و اسرائیل در قاهره، عزم مردم را برای تکرار حضور خیابانی روز قدس را این بار در روز 13 آبان بیشتر کرد.


نخستین وزیر دادگستری ج. اسلامی:
جز معدوی حاکم
کسی نتیجه انتخابات را قبول ندارد

انفجار در وزارت نفت
نه کپسول هوا بود، نه کپسول گاز

روزهای ماتم برنجکاران ایران

لوموند دیپلماتیک فارسی اکتبر منتشر شد
لوموند دیپلماتیک فارسی ماه اکتبر، انتشار یافت. در این شماره
 مطالب زیر را می خوانید:

1- چرا بحران اقتصادی را پایانی نیست؟2- دوئل پکن و واشنگتن در گردهم آئی سران گروه بیست.3-اینگونه بود"چه گوارا" 4- سازمان ملل متحد: نهادی ناگزیر5- یهودیان آمریکا رودروی راست گرایان اسرائیل 6- کنگو و دوستان چینی اش7- " یارکشی" های تازه در بازی گروه ها8- رودروی تاریخی پنهان نگاه داشته شده9- بازنگری انقلاب فرهنگی در چین 10- آیا جنبش زاپاتیست ها از مد افتاده است.


پس از چند گام بلند عقب نشینی اتمی در وین
دیدار و گفتگوی دو جانبه
ایران و امریکا در دفتر البرادعی

با برگ "ایران اتمی"
بزرگترین "پوکر" قرن بازی می شود!
آرش صادقی زاده


برای انتشار دراختیار پیک نت قرار گرفته
اطلاعاتی درباره سلطه سپاه
برشرکتهای دولتی و سهام بانکها


هر خبر شما یک سیلی به صورت سانسور است
انفجار زیر زمینی
در تپه های "کفترخون" پاکدشت


گزارشی که سرانجام نوشته خواهد شد
بعد از فوت بنیانگذار
بنیاد کشور و بنیانگذار را برباد دادند

هر ایرانی یک خبرنگار است و لحظه لحظه های ایران خبر ساز!
پاسداران، همه از یک قماش نیستند
همه آنها را با یک چوب نرانید!


بدلیل مشکلات روانی
احمدی نژاد، دو سال
تحت مراقبت های ویژه بود


با تجربه از حوادث ایران

انتخابات افغانستان تکرار می شود
یگانه مقامی که درجهان انتخابات پرتقلب افغانستان را تائید و بنام رئیس جمهورایران، به "کرزای" تبریک گفته بود، احمدی نژاد بود!


همراه با فیلم
غرفه روزنامه کیهان
غرفه شلوغ نمایشگاه مطبوعات


به اعتراف نمایندگان مجلس
آوار گرانی، سنگین تر از گذشته
بزودی بر سر مردم فرود می آید

این مشت، نمونه خروار است
یک نمونه از اوباشی
که در کنار کودتاچی ها خدمت کرد


1- 2
این دو فیلم

از روی پیک نت "ورپریده" بود!

در روزهای اخیر چند فیلم از روی یوتیوب انتخاب کرده و همراه با توضیحاتی پیرامون محتوای آنها منتشر کردیم، اما چند ساعت پس از قرار گرفتن این فیلم ها روی پیک نت، ناگهان این فیلم ها روی یوتیوب ناپدید شدند! پیام های بسیاری در این ارتباط دریافت داشتیم که دلیل ناپدید شدن فیلم ها را از ما خواستار بودند. سرانجام، آنچه که ما متوجه شدیم اینست که آقایانی در ایران، به محض آنکه فیلمی روی پیک نت قرار میگیرد که باب طبع آنها نیست با یورش به بخش پیام گذار یا "کامنت" یوتیوب این فیلم ها را بدآموزی اعلام کرده و خواهان حذف آنها می شوند. درحالیکه این فیلم ها همگی یا سیاسی بوده اند و یا جنبه هائی از شیوه حکومت در ایران را به نمایش می گذاشته اند. البته تا آنجا که به ما گفته اند، نه تنها آقایان از تهران و از مرکزی که درکنار مخابرات درست کرده اند این پیام ها یا کامنت ها را روی یوتیوب می گذارند، بلکه در برخی سفارتخانه های جمهوری اسلامی در کشورهای اروپائی نیز بخشی برای اهدافی که یکی از آنها همین جنگ اینترنتی است را راه اندازی کرده اند.

خوشبختانه دو فیلمی که اخیرا از روی پیک نت "ورپریده" بود را ما توانستیم هم در آرشیو خود و هم در بخش های دیگری از یوتیوب با اسامی دیگری پیدا کنیم تا همراه با این توضیح منتشر کنیم. البته ما سعی خواهیم کرد از این پس فیلم های مورد نظر را با استفاده از یک برنامه ویژه مستقل ضبط کرده و روی پیک نت قرار دهیم تا بدین ترتیب تلاش های آقایان را خنثی سازیم.

دو فیلمی که می بینید یکی مربوط به "شلاق زدن یک جوان در بلوچستان" است که در شماره دوشنبه پیک نت منتشر شد و دیگری فیلمی مربوط به دورغ گوئی احمدی نژاد است که در شماره پنجشنبه پیک نت منتشر شده بود.


نگاهی به سخنرانی دیروز فرمانده کل سپاه
بسیج منحل شد
اما نمی خواهند رسما اعلام کنند

پس از کودتای 22 خرداد برهمگان معلوم شد که همه رجزخوانی ها درباره بسیج 20 و 30 میلیونی تنها یک جنگ روانی با مردم بوده است. حتی برای جمع کردن 40 – 50 هزار نفر برای تظاهرات به نفع احمدی نژاد نیز سپاه نتوانست نیرو بسیج کند. یعنی بسیجی در کار نبود که به خیابان آورده شود. از این پس بسیج یعنی همان دسته های دانشجوئی که با رانت نظامی و سهمیه سپاه وارد دانشگاه ها می شوند. همه امید را به آنها بسته اند، اما تجربه نشان خواهد داد که همین نیرو نیز، علیرغم همه امتیازهائی که به آن داده می شود، در دراز مدت تحت تاثیر شرایط و مناسبات با دیگر دانشجویان، از سپاه و فرامین آن فاصله خواهد گرفت و قبل از اینکه بسیجی باشد، دانشجو می شود!


برنامه میرحسین موسوی
راهکارهای خروج از بحران
اقتصادی- اجتماعی در ایران


وقتی فرصت اصلاحات از کف می رود
پائیز فروپاشی
خاطرات آخرین رهبر آلمان شرقی


اشپیگل: برای تشدید محاصره ایران
دلربائی های امریکا
هنوز نتوانسته روسیه را جلب کند

40 خبرنگار و عکاس در زندان

 

فیلم مصاحبه تصویری موسوی

میرحسین موسوی:
برای خاتمه بحران
به خواسته‌های مردم تن بدهید

پاسخ به پیام ها و یاری های شما
هفته سوم فراخوان پیک نت را
با اعلام pay pal آغاز می کنیم


یادداشت سردبیر
مشکل مردم ایران
با احمدی نژاد است، نه با اجداد او


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

پیام ها و نظرات


دولت محافظه کار
با سیاست جنگی

سلام- پیرو گزارشی که خوشبختانه منتشر کردید، به اطلاع می رسانم: یپرفسور "نایل فرگوسون" اسکاتلندی که در هاروارد آمریکا استاد است و دسترسی به اسناد اقتصادی محرمانه نخبگان حاکم انگلیسان دارد اعلام داشت که سقوط دلار تدریجی‌ خواهد بود. یعنی در طول ۲ تا ۱۰ سال. برای امسال بیست در صد سقوط پیش بینی‌ شده است.

رئیس بانک انگلیس نیز گفت که معلوم نیست سال آینده چه خواهد شد، زیرا هم بهبود و هم سقوط بی سابقه ممکن است.

در ضمن گفته میشود انگلیس تا تشکیل دولت جدید محافظه کار در این کشور که در بهار روی کار خواهد آمد، از بیم خشم مردم از جنگ افروزی حزب کارگر این کشور تن به جنگ دیگری نخواهد داد ولی این شایعه قوی است که دولت بعدی برخورد نظامی با ایران را در دستور کار خود خواهد گذاشت.


ایران رکورد
سرطان را خواهد شکست

سلام - soya lectin که در ایران به "لسیتین" معروف است پروتئین گیاهی است که به کربوهیدرات خاصی تبدیل میشود و مورد ما همانطور که پیدا است پروتئین سویا میباشد و مانند عسل رقیق است.  این لسیتین در ایران تولید نمیشود و دارای دوگونه میباشد، صنعتی و خوراکی که اختلاف قیمت آنها 6 تا 9 برابر است(بستگی به کشور فروشنده دارد) لسیتین صنعتی بیشتر در صنعت رنگ به کار میرود و خوراکی آن بیشتر در صنعت شوکولات سازی, مثلا کمپانی مینو در ماه حدود 60 تن مصرف دارد. شما اگر در اسناد گمرکی کنکاش کنید متوجه میشوید که آخرین پارتی لسیتین خوراکی ترخیص شده از گمرک به تاریخ سال سیصد و شصت و پنج بوده و از آن تاریخ هزاران تن شکلات و آب نبات با لسیتین صنعتی سرطان زا درست شده است. جالب است که بدانید این لسیتین ها در گمرک تحت نام خوراکی وارد میشود ولی قیمت همه آنها صنعتی است.


هرچه بود
کپسول گاز نبود!


نابودی رسیده ایم


نمی دانید
زیر پوست شهر
چه خبر است؟
رخشان بنی اعتماد

بیمی ندارم كه در وانفساى این دوران پرتوطئه به هر تهمتى منتسب شوم. ترسى ندارم كه به جرم مشوش كردن اذهان عمومی، متهمم كنید ولى نمی‌توانید منكر شوید كه من یك مادرم، نه فقط مادر تندیس و بارانم,، مادر همه جوانانى كه از سال‌هاى دور از دریچه فیلم‌هایم، مادران خود را در قالب شخصیت‌هاى، طوبا، گیلانه و فروغ، نرگس، سیما و... دیده‌اند. مادر همه آنانى كه در همه این سال‌ها مرا به حریم خلوتشان پذیرفتند و از رنج‌ها و فریادهاى فروخورده‌شان گفتند و گفتند تا بتوانم جانمایه دردهایشان را در فیلم‌هایم تصویر كنم. به حرمت یك عمر اعتماد همه مخاطبانم، این حق را بر خود قائلم كه به دادخواهى مادرانى كه در این شرایط بحران زده، بی‌پناه و دست از همه جا كوتاه یا درسوگ‌ جوانان از دست رفته‌شان خاك بر سر گرفته‌اند یا حیران و وحشت‌زده به دنبال پیدا كردن ردى از جگر گوشه‌هایشان در شهر سرگردانند، این نامه سرگشاده را بنویسم كه هیچ قانونی، هیچ مصلحتی، هیچ سیاستى نمی‌تواند توجیه این درد بر مادران این سرزمین باشد. در شرایطى كه هیچ رسانه‌اى براى خبررسانى واقعیت‌ها و هیچ مسوولى پاسخگوى دلهره‌هاى كشنده خانواده‌ها نیست، چگونه می‌توان از خبر یا توهم مرگ و رنج دختران و پسران دستگیر شده بر خودنلرزید. دوربینم را چند روزى امان دهید تا گزارشى بی‌پرده پیش رویتان بگذارم، شاید به واقع نمی‌دانید كه زیر پوست شهر چه می‌گذرد؟(این متن را چند تن از خوانندگان پیک نت ارسال داشته و از ما خواسته که پیک نت هم به آن پوشش خبری بدهد که اجابت شد.)


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)