روز گذشته اعلام شد
3 مسیر حرکت موج سبز
به سوی سفارت سابق امریکا


 


با شعار علیه استکبار و استبداد
موج سبز 13 آبان
به سوی سفارت سابق امریکا

       پیک هفته 107  -------- 12 آبان 1388  برابر3نوامبر2009

  infos@peiknet.com

 

منتخب اخبار

بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


گزارشی از خیابان انقلاب
مردم ایران
بسیج و نیروی انتظامی را خواهند بخشید؟


پارلمان نیوز- پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس
جزئیات تخلفات انتخاباتی
یک مرجع داخلی نیست که به اسناد رسیدگی کند؟


 


روز شمار خبری پیک نت
لحظات کودتای 22 خرداد

میرحسین موسوی:
از زندان خبر می رسد

گفتمان چالش برانگیز
میان بازداشت شدگان و بازجوها

کروبی:
مردم محکم بایستند
وضع کنونی داوم نخواهد  داشت

اطلاعیه آیت الله صانعی
استکبار و استبداد
دو روی سکه نابودی استقلال است


13 آبان در مشهد، اهواز، اصفهان، تبریز، همدان

 و در "برلین" آلمان و "وین" در اتریش


از 3 تا 14 میلیارد تومان را به جیب زده
فرار از ایران
با لیست حقوق بگیران "نهاد..."


سرانجام دو انتخابات ریاست جمهوری درایران و افغانستان

اولی عامل سپاه پاسداران ایران

و دومی عامل ارتش امریکا و ناتو


قرارگاه ثارالله
بازوی اجرائی کودتای 22 خرداد
و عامل سرکوب، کشتار و شکنجه

روزنامه اعتماد متن مصاحبه ای را منتشر کرده که "فاطمه استیری" با اسماعیل کوثری نایب رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس هشتم و جانشین سابق قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انجام داده است. از آنجا که این گفتگو، گفتگوئی است بسیار با اهمیت آن را عینا و برای ثبت در آرشیو پیک نت منتشر می کنیم. زیرا معلوم نیست تا چه وقت روی آرشیو روزنامه اعتماد باقی بماند و  اساسا روی آرشیو آن برود!

اما اهمیت این گفتگو در چیست:

1- این گفتگو نشان میدهد که چه کسانی را بعنوان نمایندگان مردم به مجلس بردند و در  مهم ترین کمیسیون آن نشاندند. این افراد جانشین میردامادی و آرمین شدند که در مجلس ششم همین کمیسیون را اداره می کردند. بقیه اعضای فراکسیون یکصدنفره سپاه در مجلس هشتم نیز کسانی اند مشابه کوثری. مجلس نهم را کودتاچی ها می خواهند با کوثری ها پر کنند.

2- از جمله اعضای اصلی کمیسیونی که برای رسیدگی به حوادث بعد از انتخابات تشکیل شده بود، همین سردار کوثری است که مصاحبه اش را می خوانید.

3- نگاه سرکوبگرانه سردار کوثری به سازمان ها و احزاب سیاسی و اطلاعات ناقص و نداشته ای که بموجب آنها اظهار نظر می کند نیز بسیار مهم است. از جمله تصور می کند در تاجیکستان انقلاب مخملی شده و امریکا هم این انقلاب را کرده!

4- قرارگاه ثارالله، بازوی نظامی و امنیتی است و دستگیری های مهم سیاسی که همزمان با آغاز کودتا صورت گرفت و دهها چهره سیاسی و روزنامه نگار راهی زندان ها شده و رفتند زیر شکنجه و اعتراف گیری، همگی توسط همین قرارگاه انجام شده است.


سرمقاله راه توده
فعالیت اتمی- سیاست نظامی
با اولی موافق و با دومی مخالفیم


حرکت به سوی سفارت سابق امریکا
 جنگ روانی کودتاچی ها با راهپیمایان واقعی 13 آبان

بیانیه 13 آبان مجمع مدرسین و محققین
 30 سال پس از انقلاب بازگشته ایم به آغاز راه


خودتان خبرنگار باشید و سد سانسور را بشکنید
مشق سبز دانشجویان در دانشکده صدا و سیما


فروش مخابرات به سپاه
معامله ای دو سر طلا از جیب دولت به جیب سپاه

آیت الله سرلشگر عزیز جعفری!
فتوای جدید سرلشگر العظمی
عزیز جعفری فرمانده سپاه
عطاءالله مهاجرانی


سفر احمدی نژاد به مشهد حاشیه ای مهم تر از اصل


جنبش سبز ایران را
چگونه می توان "روئین تن" کرد؟


نوشته جدید عبدالله شهبازی
قتل های سیاسی در موسسه ای بنام "چپ نو" طراحی و اجرا شد

گفتگوی دبیرستاد مبارزه با قاچاق کالا
حجم واردات سالانه به 70 میلیارد دلار رسید
به همین نسبت نیز واردات قاچاق داریم


انتخابات ریاست جمهوری در افغانستان
انصراف دکتر عبدالله
یعنی قطعی شدن سقوط کرزای


میرحسین موسوی:
13 آبان
یعنی نمایش "رهبری" مردم
دیر یا زود، مخالفان مردم صحنه را ترک خواهند کرد

مردم ما امروز رهبرانند و این همان آرزوی بزرگی است که امام برای آنان داشت. سیزدهم آبان، این سبزترین روز سال دوباره از راه می‌رسد. آیا امروز قابل‌تصور است که حرکت مردم خاموش شود؟ اگر اینگونه باشد دستاوردهای چهل و پنج سال تاریخ معاصر خود را از دست داده‌ایم، و اگر چنین نباشد این نشانه‌ای از ریشه‌های انقلابی ماست . ما به اتکای این ریشه‌هاست که سبز شده‌ایم. حرکت ما از واگذار کردن اسلام به جبهه خرافه‌پرستان و سپردن انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان، از ناچیز شمردن میراث و میوه مبارزات یک‌صدساله مردم ایران و جایگزین کردن آن با تصوراتی گنگ، و از جدایی و بیگانگی نسبت به ریشه‌های تاریخی‌اش نفع نمی‌برد.

این روزها هر نگاهی که به نگاهی می‌افتد از پیروزی می‌پرسد. کی به آن می‌رسیم؟ همین که خواسته‌ای در جامعه متولد می‌شود دیگر هیچ کس قادر نیست از برآورده شدن آن ممانعت کند. راه سبز ما یک مسیر عقلانی است و این یک بشارت است، زیرا نشان می‌دهد که ما تا انتها بر سر خواسته‌های خود مستحکم خواهیم ایستاد. اگر دچار تندروی و رفتارهای افراطی بودیم شک نکنید که با دستانی خالی از نیمۀ راه باز می‌گشتیم، زیرا افراط راه را برای تفریط باز می‌کند. اگر برای قبول این حقیقت به مثال نیاز دارید به سیاست خارجی دولتمردان بنگرید. همان وقتی که آنان مناسبات بین‌المللی کشور را به اغراض تبلیغاتی آلوده کردند و از خردورزی و متانت کناره گرفتند می‌شد حدس زد که به زودی مصالح بلندمدت مردم را به هیچ معامله خواهند کرد. شانزده سال پیش از این تهیه سوخت برای تاسیسات هسته‌ای تهران امری بود که نه مسئولان و نه رسانه‌ها انجام آن را یک خبر مهم تلقی نمی‌کردند. امروز قسمت اعظم محصول فعالیت‌های هسته‌ای کشور، که این همه جاروجنجال به خود دیده و چندین تحریم برای ملت به همراه آورده است، گویا باید برای تامین همین نیاز ساده تحویل کشورهای دیگر شود، شاید بعدها لطف کنند و اندکی سوخت در اختیار ما بگذارند. آیا این یک پیروزی است؟ یا یک تقلب آشکار، که چنین تسلیمی فتح‌المبین نامیده شود؟

دولتمردان نه مشکلات جهان را حل کردند و نه بر حقوق تردیدناپذیر ملت خود تاکید نمودند، که با گشاده‌دستی از این حقوق عقب نشستند. آنها نشان دادند که حتی در تسلیم شدن و کرنش کردن افراط‌ گرند. حتی اگر با تلاش دلسوزان از واگذاری دستاوردهای کشور در زمینه انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای جلوگیری شود از عواقب افراط و تفریط‌های دولتمردان ایمن نشده‌ایم، زیرا رفتارهای آنان زمینه را برای اجماع بین المللی جهت اعمال تحریم‌ها و فشارهای بیشتر به ملت ما فراهم کرده است.

چیزی که ما می‌توانیم از این ماجرا بیاموزیم آن است که خود دچار افراط نشویم. دیر یا زود – بلکه به امید خدا بسیار زود – مخالفان مردم صحنه را ترک می‌کنند.


محمد خاتمی:
 بپذیریم که جامعه دچار بحران شده


سفر اردوغان به پاکستان و ایران
احیای پیمان نظامی سنتو
از احتمال تا واقعیتی ممکن


آن دوران تمام شده!
هنوز فکر می کنند می شود با مردم قایم موشک بازی کرد!

نصرالله کسرائیان: در کشوری که شما اگر کارت سوخت بنزین اتومبیل تان را گم کرده باشید و برای تجدید آن به سازمان ذیربط مراجعه کنید پرینتی را در اختیار شما خواهند گذاشت که در آن معلوم است در چه تاریخی، چه ساعتی، چه جایگاه هایی سوخت گیری کرده اید، چند لیتر زده اید، آیا بنزین سوپر زده اید یا معمولی و از چه نازلی بنزین زده اید و ... مردم این را توهین به شعور خود تلقی می کنند که مسئولان بگویند نمی دانند چه کسانی به خوابگاه دانشجویان حمله کرده اند و آنجا را به خاک و خون کشیده اند، یا این که در زندان کهریزک چه گذشته است، و به جای محاکمه و مجازات مسببین این حوادث، آدم هایی مثل سعید حجاریان و بهزاد نبوی یا جوانی را محاکمه کنند که به جای کوکتل مولوتف، می گوید کوکتل مولوفن.


مذاکرات اتمی با ایران
یا تسلیم بلاشرط و یا پذیرش اجماع جهانی

آیت الله منتظری:
تسلیم به خواست اکثریت یگانه راه پایان بحران است!


وحشت بزرگ از آینده
تهیه گزارش بحران از سوی نظامی ها برای رهبر

عبدالله شهبازی: کسی اوضاع کنونی را با ثبات نمی داند

انفجار قریب الوقوع است! از هر منفذی بخاری بیرون می زند


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

پیام ها و نظرات


اسناد ایران را

اینجا منتشر می کنند

سلام- سایت زیر توسط دانشگاه ویسکانسین از سال ۲۰۰۳ راه افتاده است.  این کار پول بسیاری می‌خواهد که یک دانشگاه بی‌ اهمیت معمولا چنین بودجه ای ندارد. در طول این چند سال همیشه لحن این سایت جنگ طلبانه بوده و این که جمهوری اسلامی بدنبال سلاح اتمی است و مورد اعتماد نیستند. مستندات آنها نیز اغلب سخنان احمدی نژاد است. به هر حال این سایت جامع ‌ترین آرشیو فعالیت های هسته ای، موشکی، شیمیائی و غیره در ایران را با اسنادی منتشر می کند که فکر می کنم عمدتا توسط مقامات نظامی و غیر نظامی مرتبط با فعالیت های اتمی و نظامی ایران که از ایران گریخته اند و یا ربوده شده اند تهیه می شود. آدرس این سایت چنین است:

http://www.iranwatch.org

بورسیه های

سپاه و اطلاعات

باسلام و خسته نباشید!

در رابطه با بورسیه و پذیرش دانشجویان خارجی، مواردی از درخواست مدارک متقاضی مستقیم از سفارت وجود دارد که نشان میدهد اکثر آنها از افراد سپاه و اطلاعات هستند. بعنوان مثال برای شخصی بنام رستمی از تبریز درخواست پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد شده که معلوم شده است کارمند سپاه و فردی اطلاعاتی و از سرکوبگران شناخته شده تبریز است. اطلاعات جامعی درمورد وی وجود دارد که برایتان ارسال خواهم کرد.


13 آبان در برلین

ایرانیان مقیم برلین، همگام با مردم داخل کشور قرار است روز 13 آبان اجتماعی اعتراضی برپا کرده و یکباردیگر حمایت خود را از جنبش ضد کودتا در داخل کشور اعلام دارند.

محل تجمع  Breitscheidplatz   Gedächtnis - Kirche    و زمان آن چهار شنبه 13 آبان  1388( 4 نوامبر 2009 ) ساعت 18  اعلام شده است.


چه شعاری بدهیم؟

با سلام- لطفا به موضوع شعارهای روز 13 آبان نیز بپردازید. در روز 13 آبان مردم باید چه شعاری بدهند؟ یقینا در این روز مردم شعار درود بر امریکا سر نمی دهند بلکه باید علیه تسلیم احمدی نژاد و خامنه ای به خواسته كشورهای غربی و امریکا شعار بدهند و سیاست های ماجراجویانه آنها را محکوم کنند. دنیا باید بفهمد که مردم ایران از دیكتاتوری داخلی و استكبار جهانی، هر دو به یك اندازه نفرت دارد.


مرگ عجیب
دکتر ترحمی

سلام- دکتر مصطفی ترحمی عضو گره زیست شناسی شاخه جونده شناسی دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد در یک حادثه سئوال برانگیز جان خود را از دست داد. وی که از رهبران جنبش اصلاحات در خراسان بود روز جمعه گذشته برای نمونه برداری به دماوند می رود، اما اعلام شده که وی و دو دانشجوی دانشگاه تهران و راننده همراه وی در مسجد شهر دچار گاز گرفتگی شده و فوت کرده است! هیچکس در دانشکده مرگ دکتر ترحمی را عادی و ناشی از یک رویداد طبیعی ارزیابی نکرده است.

من شاهد زنده
زندان دژبان هستم

من یکی از خوانندگان سایت شما هستم. چند روز پیش خبری که شما درباره زندان زیر دژبان تهران نوشته بودید خواندم و خیلی حال کردم که این خبر را منتشر کرده بودید، اما دیدم در بالاترین یک عده ای که علیرغم بی اطلاعی و بی خبریشان دوست دارند درباره هرچیزی اظهار نظر کنند آنجا نوشته بودند این خبر خالی بندی است. البته شاید هم خود افراد وابسته به حکومت اینطور پیام ها را می نویسند تا راه اطلاع رسانی به مردم را ببندند.

من جواب آن پیامگذاران را در بالاترین دادم و همان پاسخ را برای شما هم می فرستم تا در تکمیل خبر قبلی تان باشد.

«این خبر کاملا درسته! من خودم در ستاد فرماندهی دژبان ارتش سرباز بودم. بخشی از این پادگان زندان مخفی دستگاه امنیتی رژیم است. عوامل زندان با لباس ویژه و بدون هیچ مانعی از داخل دژبان عبور می کردند! در جه دارهای رسمی می گفتند که محوطه زیر پادگان زندان مخفی حکومت است! ستاد فرماندهی دژبان ارتش در خیابان جمالزاده واقع است !این زندان یکی از مخوف ترین زندان های امنیتی است که تا کنون از چشم همه دور مانده بود! این یک زندان رسمی نیست بلکه زندانی است مخفی. پیروز باشید)


خبر این پادگان
را هم منتشر کنید

سلام- در جنوب ورامین - پائین تر از روستای قلعه بلند- منطقه ایست به نام سیاه پرده. از سیاه پرده به سمت جنوب شرقی به منطقه ای میرسیم به نام سیاه کوه. دوازده کیلومتر به سمت جنوب سیاه کوه و در شرق کله کوه پادگان بزرگی در وسط بیابان قرار دارد که متعلق به سپاه است. دور این پادگان دیوارهای بسیار بلندی کشیده اند و در بزرگ آن بطرف جاده باز می شود.

تردد کامیون های کمپرسی به این پادگان مستقیم از طرف کویر به داخل پادگان است. تعداد کمپرسی بیشتر از نفر در این پادگان تردد میکند.

این اطلاع را منتشر کنید تا اگر دیگران جزئیات بیشتری را میدانند در اختیارتان بگذارند.

نمکدان را شکست!

باسلام و خسته نباشید! دکتر "ورسه ای" رئیس سابق جبهه مشارکت گیلان و رئیس دانشگاه گیلان در دوره خاتمی به اجبار بازنشسته شد و از تدریس محروم گردید. دکتر ورسه ای استاد ممتاز رشته ریاضی و از دوستان قدیمی محمد خاتمی است که رئیس جمهور سابق اصلاح طلب ایران احترام بسیار زیادی برایش قائل بود.

رییس فعلی دانشگاه گیلان (دکتر حاتم زاده) که حکم بازنشستگی اجباری رئیس سابق خویش را امضا کرده است، در دوران اصلاحات و با کمک های دکتر ورسه ای که ریاست دانشگاه گیلان را بر عهده داشت، توانست از بورسیه دولتی استفاده کرده و در انگلستان دکترای خود را دریافت کند. البته نه از  نوع دکترای کردان!


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)