مصاحبه رئیس انرژی اتمی ج. اسلامی
بازرسی را به ایران راه میدهیم
که ادعاهای ما را تائید کند!

 

با تصمیم دولت امارات متحده
ارتباط 40 شرکت بین المللی
با جمهوری اسلامی قطع شد!

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

1 تیــــر

1389

22 ژوئن

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

دام بزرگ امریکا برای ایران
در یک طرح دو مرحله ای

مصاحبه وزیر دفاع امریکا
11 ناو جنگی امریکا
تا 5 روز دیگر به هدف می رسند


خبرگزاری ریانووستی از مسکو:
56 ناو هواپیما بر امریکائی
در سواحل ایران مستقر می شوند

افکار عمومی جهان
برای حمله به ایران آماده می شود

سرمقاله راه توده
سیاست های یک بام و دو هوا
برای حمایت از منشور جنبش سبز

نامه شیرین عبادی به کمیسرعالی حقوق بشر سازمان ملل
بازداشت های کودتائی مدافعان حقوق بشر در ج. اسلامی

مهدی کروبی:
حکومت، نه تنها از مردم
که از سایه خودش هم می ترسد
چنین حکومتی ادعای رهبری جهان را هم دارد!

شیخ مهدی کروبی، بمناسبت آغاز دومین سال کودتای 22 خرداد، اعلامیه ای صادر کرد که به حق آن را می توان دقیق ترین و پرشورترین اعلامیه دانست که وی تاکنون منتشر کرده است.

کروبی دراین اعلامیه نوشت:

امیدوارم قطار خارج شده از ریل قانون اساسی، انقلاب و امام به راه اصلی خود بازگردد و خطاکاران توبه کنند. مهدی کروبی در این اعلامیه، برای نخستین بار موارد اختلاف و تفاوت فکری علی خامنه ای با آیت الله خمینی را در زمان رهبری آقای خمینی و ریاست جمهوری علی خامنه ای بر شمرد و سپس نوشت:

این روزها زندان های کشور پر است از یاران انقلاب و امام و اندیشمندان و فرهیختگان و جوانان و آزادی خواهان. با به کارگیری تمام امکانات مالی، رسانه ای، نظامی و بسیج رأی مردم را مصادره کردند و نتایج انتخابات بصورت مهندسی شده و ظالمانه و در عین حال ناشیانه اعلام شد. توهین و تحقیرهایی که از آن پس نسبت به مردم و جریان های حاضر در صحنه به عمل آمد، در چنین وسعتی در سه دهه گذشته در این مملکت رخ نداده بود. بعد از غارت رأی مردم به وسیله مجریان و ناظران در سایه زور و سرنیزه، وحدت حاکمیت بهم ریخت. تمام مطالبه مردم در ابتدا در شعار زنده و جاوید ”رأی من کجاست؟” تبلور یافت. مسئولان به جای توجه و رسیدگی به این مطالبه حداقلی، به خشونت و ایجاد فضای امنیتی و بازداشت و شکنجه و آزار معترضین و تشکیل دادگاه های فرمایشی و صدور محکومیت های کلیشه ای روی آوردند و هزینه ای سخت و جبران ناپذیر را بر نظام، کشور و مردم تحمیل کردند. بسیاری از رجال و شخصیت های با سابقه حوزه دین و سیاست و انقلاب را کافر، ملحد، محارب، اجنبی و خود فروخته معرفی کردند و چوب حراج بر تمام سرمایه های مادی و معنوی این مملکت و انقلاب زدند. یک روزنامه که حریمی اهریمنی دارد و هیچ چارچوب و حد و مرزی برای گستاخی و فحاشی قائل نیست از این نتیجه دفاع می کند. آن بسیج مردمی که با رمز یا زهرا(س) به متجاوزین به خاک کشور یورش می بُرد اکنون کارش به کجا رسیده است که ساعت ۵/۳ نیمه شب به بیوت مراجع حمله و به تخریب و غارت اموال و کتب دینی می پردازد؟ با توسل به ولایت فقیه تیشه به ریشه قانون اساسی و جمهوری اسلامی برخاسته از رأی مردم زده و اختیار و دامنه ولایت فقیه آنقدر توسعه داده شد که بعید می دانم در مواردی این مقدار اختیار از سوی خداوند به پیامبران و ائمه معصومین نیز داده شده باشد و حتی گمان نمی کنم که خدا چنین حقی برای چنین برخوردی با بندگان را برای خودش نیز اعمال کند .


از سوی امریکا و اتحادیه اروپا
تحریم نفت ایران قطعی است!

ناگفته های دیدار هاشمی و خامنه ای
در آستانه انتخابات 22 خرداد

امریکائی ها کیهان را برای سواری نعل کرده اند
عطاء الله مهاجرانی


آغاز محاصره نظامی ایران بعد از تحریم های جدید

تهدید به عقد اجباری و جریمه نقدی
کاسبی جدید نیروی انتظامی با مانکن پلاستیکی

تهدید عضو کمیته تحقیق و پیگیری مجلس
پرونده شبیخون 24 خرداد به کوی دانشگاه را باز می کنم

مجتبی واحدی
طرح جدید جدا کردن حساب
علی خامنه ای از احمدی نژاد

سئوال روز درحاکمیت:
چگونه احمدی نژاد مرخص شود؟

گزارش دریافتی
علی خامنه ای
انتخاب سوم آقای خمینی
در مجلس خبرگان انتخاب اول شد!

حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" از اینجا

پیام ها و نظرات


سوغات برادران

سلام- در سفری که از آلمان به شهر "پانایا" در کشور تایلند داشتم، صحنه هائی از مسافراان از ایران امده دیدم که چشمهایم باور به دیدن آن نداشت. برادران ریشدار در هرزگی دست هر مسافر تایلندی را بسته بودند. چنان که من و شماری دیگر از ایرانیان مقیم اروپا که به تایلند سفر کرده بودیم خجالت می کشیدیم خود را ایرانی معرفی کنیم.

هواپیمائی ماهان هر روز یک پرواز به |پاتایا" دارد که این آقایان را برای ادای واجبات به پانایا می آورد. باید باشید و به چشم ببینید! شک نداشته باشید که تا چند وقت دیگر بیماری های مقاربتی مشابه ایدز را همین برادران که با رانت حکومتی به تایلند می آینده به ایران سوغات می برند.


تیرخلاص
در مصاحبه
احمدی نژاد

سلام بر پیک نت- به نظر من چیزی که در مصاحبه اخیر تلویزیونی احمدی نژاد از نظرها پنهان ماند، و مهم تر از شارلاتان بازی او برای انکار دستگیری زنان و دختران کم حجاب بود، آن ادبیات تیر خلاص زنی بود که او آن را بارها تکرار کرد. او دائم تکرار می کرد: "تیر خلاص خورد به شورای امنیت"، "تیر خلاص خورد به اوباما" و...

من فکر می کنم این آدم قبلا تیر خلاص زن بوده و از تمام برخوردهایش  هم پیداست. از حرف هایش معلوم است خشونت و بی رحمی در وجودش نهفته است. لطفا از خوانندگان خود که روانشناسی بلد هستند بخواهید شخصیت احمدی نژاد و خامنه ای را بررسی کنند.  اینطوری  خیلی چیزها معلوم وهم قابل پیش بینی میشود.


آنها دیگر نیستند
تا ادامه
جهالت را ببینند
وبلاگ سعیده منتظری

من که یک لحظه نمی توانم غم فراق برترین عزیزان از دست رفته ام را - پدر و مادرم را که در کمتر از صد روز به دیدار یار شتافتند - در خاطر نداشته باشم، اما در این دنیای وارونه گاهی اوقات می شود که خداوند حکیم را بر این که تقدیر دانست و آنها از این دار فانی رحلت نمودند شاکر باشم! 

وقتی نامردمی ها را می بینم، وقتی نابخردی ها را می بینم، و وقتی این همه ظلم و اجحاف را می بینم، آری شاکرم که آنها از این دنیا رخت بربسته اند و دیگر شاهد این همه جهالت ها نیستند. 

تهاجمی که نیروهای لباس شخصی دیروز در آغازین ساعات بامداد دوشنبه، اول ماه رجب بر دفتر آیت الله منتظری روا داشتند، و زشت تر از آن، مهر تأییدی که نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات و دادگاه ویژه روحانیت بر این تهاجم زدند و دفتر معظم له را پلمب نمودند، اوج توحش و نابخردی و جهالت بشری بود. 

و من باز هم شاکر خداوند بودم که اراده اش بر این قرار گرفته که پدر و مادر که فراوان این توحش ها و جهالت ها را ناظر بوده اند، دیگر آرام بخوابند به دور از همه نامردمی ها. 


رقابت میان
"متی کلا"ی بابل
با "اوین" تهران

علی طاری رئیس ستاد انتخاباتی مهندس موسوی در زندان دچار حمله قلبی شده و در بهداری زندان "متی کلا"ی بابل بستری شد.  این حمله قلبی نتیجه فشارهای سنگین وارده بر وی برای اعتراف گیری از سوی بازجوهای اداره اطلاعات مازندران  و همچنین تاخیر در رساندن داروهای وی اعلام شده است. علی طاری بیماری نوسان ضربان قلب دارد.

گفته می شود پزشکان زندان "متی کلا"ی بابل در روزهای اخیر بارها درمورد وضعیت نامساعد قلبی علی طاری به مسئولین زندان و دادستانی بابل هشدار داده بودند اما آنها حتی با مرخصی استعلاجی وی نیز مخالفت کردند.

علی طاری در فروردین ماه سال جاری پس از احضار به اداره اطلاعات شهرستان بابلسر بازداشت و به زندان اداره اطلاعات ساری و سپس به زندان متی کلای بابل منتقل شد.


22 خرداد
در مشهد

هنوز گزارشی از  تظاهرات و راهپیمائی مردم بمناسبت 22 خرداد در شهرستانها به ما نرسیده است، مگر در باره مشهد. از این شهر گزارش شده که در اطراف پارک ملت و دانشگاه فردوسی مشهد درگیری بین نیروهای انتظامی و بسیج و مردم روی داد و شماری از مردم دستگیر شدند. در پارک ملت حداقل 10 تن دستگیر شدند. ‌از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح دانشگاه های مشهد، از جمله دانشگاه های فردوسی، آزاد، سجاد و پیام نور این شهر شاهد حضور گسترده نیروهای پلیس و لباس شخصی بود. آنها بدلیل وحشت از شکل گیری اجتماع و سپس حرکت دانشجویان از تجمع آنها جلوگیری می کردند که اغلب با درگیری بین دانشجویان و نیروهای انتظامی همراه بود.


فنر اوباش
سرانجام
"در" می رود!

سلام- در مورد استفاده هردمبیل حاکمیت از اوباش و اراذل که در واقع ارتش غیر رسمی و میلیشیای ولایت است باید منتظر در رفتن سررشته کار از دست خود آقایان هم بود.

در گذشته، آدمی که در نیروی انتظامی یا سپاه و یا یک ارگان رسمی استخدام بود تحت قواعد و نظمی به امر سرکوب مشغول بود، اما اراذل و اوباش کارشان نه به سامان است و نه قابل کتنرل.

مسلم است که اگر نیروها سرکوب کارشان را خوب انجام و به آنها اطمینان داشتند که به یکباره وسط یک درگیری خیابانی پا سست نمی کنند، احتیاج به استخدام اراذل و اوباش نداشتند.

این اراذل دیر نیست که باند های بزرگ دزدی های مسلحانه درست کنند و با استفاده از سلاح هائی که در اختیار دارند چه ها که بکنند. دهه 20 و30 آمریکا را بیاد بیاوریم که گانگستریزم در چه بستری شکل گرفت و سر انجام از کنترل تراست ها وانحصاراتی که اراذل واوباش را برای سکوب سرمایه داران کوچک بکار گرفته بودند خارج شد.


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)