انتقاد علی لاریجانی، بدون ذکر نام سپاه
انتقال دولتی صنایع کشور
به شرکت های وابسته به سپاه

 

جمعه 14 خرداد، اولی نماز را می خواند و دومی پامنبری را
نماز بر میت انقلاب 57
توسط علی خامنه ای و احمدی نژاد

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

4 خرداد

1389

25 می

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

قطعنامه پایان دیدار موسوی و کروبی
فاجعه امروز در زندان ها
ناشی از سکوت دیروز است!

اگر مجوز راهپیمایی صادر شد، در سطح ملی مردم به شرکت در این راهپیمایی دعوت می شوند، و در غیر اینصورت برای اطلاع رسانی و آگاه گردن مردم از راهپیمائی، از شبکه های متنوع و گسترده اجتماعی مردم به راهپیمائی فراخوانده خواهند شد.

حملات جدید لباس شخصی های مجهز به سلاح های سرد و گرم و بی سیم به دفاتر و شخصیت ها سازمان یافته است و دنباله همان فجایع کهریزک و کوی دانشگاه است که امروز به شکل دیگری ظاهر شده است .

مظالمی که اکنون در زندان ها جریان دارد، همه ناشی از سکوت – گذشته- در مقابل مظالم است. برای جلوگیری و ختم این مظالم باید بدون توجه به عقاید و اتهامات افراد و گروه های مختلف، با هر گرایش و فکری از حقوق آنها دفاع شود.

در اوضاع بد اقتصادی کشور که عمدتا ناشی از افول صنایع ملی و گسترش بیکاری ناشی از آنست، فشار سنگینی متوجه حقوق بگیران، کارگران، معلمان و... است و اینها مهم ترین مشکلات اقتصادی کشوراست. تلاش برای منحرف کردن اذهان مردم از دلایل اصلی وضع اقتصادی کشور، با طرح های تاکتیکی نظیر مقابله با هنجار شکنی راه به جائی نخواهد برد. دولتمردان برای جلوگیری از هنجار شکنی، بیکاری و گرانی را کنترل و از اقتصاد ملی حمایت کنند، آنگاه خواهند دید که بسیاری از جرم ها کاهش پیدا می کند.


پیک نت 4 خرداد- 25 می
مقایسه ای میان 3 رئیس جمهور
گذشت دورانی که قدرت
از لوله تفنگ بیرون می آمد!

آنچه که نه رسانه های غرب و نه صدا و سیما نمی گویند
با جنبش سرخ پوشان
در کشور تایلند آشنا شویم

آنسوی جبهه جنگ
منابع زیر زمینی افغانستان نهفته است
یونگه ولت- ترجمه رضا نافعی


امریکا و آلمان
سایه به سایه هم در خلیج فارس

4 نیروگاه برق اتمی
روسیه برای ترکیه می سازد!

سرمقاله راه توده
درسهای سرخپوشان تایلندی برای جنبش سبز مردم ایران

دیدار با میرحسین موسوی
دولت های خرافی و فاسد عاقد "ترکمنچای" شدند!

اگر تاریخ دویست ساله منطقه را مطالعه کنیم، پی خواهیم برد که ذهنیت خرافی و فاسد دولت ها تا چه اندازه در شکست ها و از دست رفتن بخشی از ایران دخیل بودند. این روزها به دلیل رخنه فساد، دروغ و بی تدبیری، ملت ما در مقابل امتحان های بزرگی قرار گرفته است. سقوط تولید ناخالص داخلی به نیم درصدی در سال گذشته، مانند از  سر گذراندن یک حمله بزرگ از سوی دشمنان خارجی است. فشار این سقوط بر تولید گران است و  فقر و بیکاری و بیچارگی سنگینی را به دنبال دارد، فشار به کارگران، معلمان ، کارمندان و روستائیان بیشتر است. نتیجه تصور آنکه آمریکا آمده است در عراق تا جلوی ظهور امام زمان(ع) را بگیرد در نهایت همین وادادگی و قراردادهای ترکمنچای است که باید از آن بترسیم. جنبش سبز می گوید راه حل- بحران کنونی- برگشت به سوی مردم است. راه حل در جلب حمایت مردم است و اینکار جز از طریق به رسمیت شناختن حق مردم برای حاکمیت بر سرنوشت خود ممکن نیست. فصل سوم قانون اساسی را بدون کوچکترین تغییری اجرا کنید.


زهرا رهنورد:
حاکمیت اگر خود را اصلاح نکند زمینه ساز سقوط خویش می شود

رفتم یونان و بازگشتم تا ببینم و برایتان بنویسم!
رضا نافعی


از یک نامه دریافتی
"وکیلی راد" در جماران همخانه "خوشکوش" شد!


فائزه هاشمی
حکومت در آستانه هر سالگردی آرام و قرار از دست می دهد!

کشورهای خلیج فارس آماده شرایط جنگی می شوند
پیشنهاد تشکیل دولت فدراتیو و ارتش واحد در خلیج فارس

خانه های تیمی مصباح یزدی
احکام استخاره ای برای قربانیان دادگاه های کودتا

برای روزهای 22 تا 30 خرداد
مغزشوئی بسیجی های منتخب در اردوگاه "باهنر" تهران

دادستان تهران نا خواسته، پرونده قتل عام 67 را گشود
مهدی کروبی در نامه به آیت الله اردبیلی
جزئیات قتل عام 67 و دخالت امام در ابهام است


لوموند دیپلماتیک فارسی
امین الحسینی
نقش آفرینی تاریخی
اخوان المسلمین به سود اسرائیل

ترجمه بهروز عارفی

(در کتاب بازی شیطانی می توانید شرح مفصل این نقش آفرینی را بخوانید. نقشی که حجتیه و مصباح یزدی و احمدی نژاد با بلند کردن پرچم "پیروان ولایت" با ظاهر ضد اسرائیلی بازی می کنند. لینک های مرتبط را از اینجا و اینجا می توانید بخوانید.)

امین الحسینی پس از ورورد به آلمان هیتلری و استقبال نظامی ارتش نازی، از گارد احترام سان می بیند. او هم به بهانه یهود ستیزی، متحد هیتلر شد و فاشیسم را ستود! بین نقش آفرینی او که از بنیانگذاران اخوان المسلمین بود و امثال "محمد علی رامین" تئوریسین هولوکاست در کابینه احمدی نژاد و مصباح یزدی و خود احمدی نژاد مشترکاتی نمی بینید؟ ترجمه کتاب "سید قطب" مانیفست اخوالمسلمین توسط علی خامنه ای در سالهای پیش از انقلاب که پس از انقلاب فورا جمع آوری شد، یک اتفاق ساده بود؟


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" از اینجا

پیام ها و نظرات


توزیع
"بن لوازم آرایش"

شاید تعجب كنید ولی عین حقیقت است كه برایتان می نویسم. برای اولین بار در تمام ادوار ادارات دولتی، دفتر تبلیغات اسلامی قم در ماه اردیبهشت  به تمامی كارمندانش- اعم از زن و مرد- مبلغ  50 هزار تومان بن لوازم آرایش داد تا بتوانند از چند مغازه طرف قرارداد در صفائیه قم خرید كنند!

آقایانی كه به بهانه حجاب گریبان زنان و دختران دانشجو را می گیرند، در محافل وابسته به خودشان تا مرز پخش بن لوازم آرایش هم پیش رفته اند!


قضاوت
تیمی!

کمیته امداد امام خمینی واقع در خیابان جُردن - کمی بالاتر از چهارراه میرداماد- دارای بخشی است بنام "امور حقوقی و قراردادها". مدیر این بخش شخصی است بنام حاج آقا مولایی.

حاج آقا مولایی پیش از این در جایگاه رئیس دادگاههای تجدید نظر استان تهران فعالیت می کرد که اینروزها این سمت را حاج آقا آوایی تصاحب کرده است. تصمیم گیری در خصوص بخش زیادی از پرونده ها توسط حاج آقا مولایی و تیمش در کمیته امداد صورت می گیرد و هیاتهای پیروان ولایت بصورت مستقیم با این مرکز در ارتباط اند. حکم ها در این محل تعیین شده و با یک تماس با قاضی مربوطه رای صادر می شود. غیر از قضاتی چون آقا تهرانی و قضات دادگاه انقلاب تعداد زیادی از قضات دادگاههای دیگر نیز در این شبکه مشغولند. تیم قاضی کرمی دادگاه باهنر به همراه منشی شعبه و یکی ازمسئولین انتظامی کلانتری همه از شاخه های فعالی می باشند که در این زیرمجموعه مشغول هستند. 

حاج آقا مولایی در این کمیته اموال، زمینها و املاک افرادی که مصادره شده و یا در مزایده های زوری بگونه های دیگر توسط کمیته امداد گرفته شده بین قضات تقسیم می کند.

اگر اعضای خانواده زندانیانی که در انتظار صدور رای قطعی هستند از طریق پیروان ولایت با حاجی مولایی ارتباط برقرار کنند و مبلغ مورد نظر را از طریق مسئول دفتر به ایشان برسانند امکان شکستن حکم زندانیشان وجود دارد در غیر اینصورت گرفتن قوی ترین وکلاء نیز بی فایده است.


من می نویسم
چون دکتر خزعلی
نخواهد نوشت

چون بعید میدانم آقای دکتر خزعلی جرات کند مستند به نوشته ای در پیک نت، مطلبی درباره آقای ادیب یزدی بنویسد، بنده این اطلاعات اندک را جهت تنویر افکار عمومی در پاسخ به استمداد خواننده ای که خواهان اطلاعاتی درباره ایشان شده بود می نویسم"

حجت الاسلام ادیب یزدی امام جمعه مسجد بلال در صدا و سیماست و پدر عروس سردار ضرغامی رئیس و نماینده مقام معظیم در صدا و سیما. ایشان بشدت ساده لوح است و عوام، اما نامرد نیست.

امضاء محفوظ

(ما این اصطلاح "نامرد" را صرفا بعنوان اصطلاحی که بیان کننده بد جنس و بد نیت نبودن است منتشر کردیم. اگر نویسنده اصطلاح دیگری را استفاده می کرد بهتر بود. ضمنا نوشته ایشان در ارتباط است با مطلبی که در پائین همین ستون می خوانید)


نگاهی به گذشته
روستای "خامنه"

با سلام - یک مرد در جمهوری اسلام نیست که برای یكبار هم كه شده از مقام رهبری بپرسید: میرحسین كیست؟

او فرزند میر اسماعیل است كه بارها  مبارزین اهل خامنه را با لابی كردن با تیمسارصمدیان پور(معاون قدرتمند رئیس کل شهربانی زمان شاه) كه با او همشهری بود را از  زندان نجات داد. از جمله شخص علی خامنه ای را بعد از چند هفته که در زندان شاه بود و برادرش را که چون سابقه مبارزاتی بیشتری داشت، بیش از علی خامنه ای در زندان مانده بود.

میراسماعیل كیست؟

او فرزند میر مهدی است كه در زمان رضا خان به اتفاق 8 تن از اهالی خامنه، روستای خامنه را

ازخان ظالم این ده، به قیمت یازده هزار تومان خرید و خامنه را از ستم خان نجات داد. سپس ده را به مردم واگذار و پول پرداختی را از محل فروش سهم آب قنوات ده تهیه کرد. سند فوق در موزه هدایای موسوی در خامنه موجود است. شرم و حیا در میان ما ایرانی ها چیز خوبی است!

عكس فوق آرامگاه میر مهدی پدر بزرگ میر حسین می باشد. 


ما نمی شناسیم
شاید دکتر خزعلی
بشناسد و بنویسد

با سلام- آقای دکتر خزعلی جریانی از ملاقاتش با آقای مصطفی ناطق نوری را در سایتش نوشته است و اوضاع دفتر آقازاده ناطق نوری و نحوه برخوردش با او را شرح داده است. بدینوسیله از آقای دکتر خزعلی می خواهم  به دیدار حجت الاسلام حاج آقا ادیب یزدی نیز برود و مقداری درباره اوضاع مالی و وضع زندگی ایشان هم تحقیق کند و نتیجه را در سایتش بنویسد تا یقین کنیم ایشان در تحقیقش همواره دقیق بوده  و بازی نخورده و حقیقت را هم فدای مصلحت ننموده است.

  والسلام (لطفا" ایمیل بنده محفوظ باشد)

متاسفانه ما (پیک نت) آقای ادیب یزدی را نمی شناسیم و امیدواریم آقای خزعلی اگر ایشان را می شناسد، پاسخی به این خواننده پیک نت بدهد. البته اگر خواندن پیک نت هم تبدیل به برگی از پرونده قطورش نشود!


فنر اوباش
سرانجام
"در" می رود!

سلام- در مورد استفاده هردمبیل حاکمیت از اوباش و اراذل که در واقع ارتش غیر رسمی و میلیشیای ولایت است باید منتظر در رفتن سررشته کار از دست خود آقایان هم بود.

در گذشته، آدمی که در نیروی انتظامی یا سپاه و یا یک ارگان رسمی استخدام بود تحت قواعد و نظمی به امر سرکوب مشغول بود، اما اراذل و اوباش کارشان نه به سامان است و نه قابل کتنرل.

مسلم است که اگر نیروها سرکوب کارشان را خوب انجام و به آنها اطمینان داشتند که به یکباره وسط یک درگیری خیابانی پا سست نمی کنند، احتیاج به استخدام اراذل و اوباش نداشتند.

این اراذل دیر نیست که باند های بزرگ دزدی های مسلحانه درست کنند و با استفاده از سلاح هائی که در اختیار دارند چه ها که بکنند. دهه 20 و30 آمریکا را بیاد بیاوریم که گانگستریزم در چه بستری شکل گرفت و سر انجام از کنترل تراست ها وانحصاراتی که اراذل واوباش را برای سکوب سرمایه داران کوچک بکار گرفته بودند خارج شد.


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)