مصاحبه مهدی کروبی با CNN
راه سختی در پیش است
که با آگاهی مردم طی می شود

 

تهدید به عقد اجباری و جریمه نقدی
کاسبی جدید نیروی انتظامی
با استفاده از مانکن پلاستیکی

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

30 خرداد

1389

20 ژوئن

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

آغاز محاصره نظامی ایران
بعد از تحریم های جدید

خبرگزاری ها و نشریات عمدتا عرب زبان، روز گذشته خبر واحدی را منتشر کردند که بموجب آن 11 ناو جنگی امریکائی و یک زیر دریائی اتمی اسرائیل از کانال سوئز در مصر گذشته و بطرف خلیج فارس در حرکت اند.

عبور این ارتش دریائی از کانال سوئز با تدابیر نظامی ارتش مصر انجام گرفته است.

شماری از ناوهای امریکائی که راهی خلیج فارس شده اند هواپیمابراند و شماری دیگر حامل خودروها و تجهیزات زرهی.

در ایران، خبر فوق بعنوان مقدمه ای برای حمله نظامی به ایران ارزیابی شده است، درحالیکه برخی مطبوعات امریکا در هفته های اخیر مدعی شده بودند ارتش امریکا برای کنترل کشتی های عازم ایران و یا کشتی هائی که از ایران بارگیری کرده و سواحل ایران را ترک می کنند، شماری کشتی نظامی را در خلیج فارس مستقر خواهد کرد.

هفته گذشته فرماندهان سپاه در مصاحبه های خبری خود، با اشاره به تصمیم امریکا برای کنترل کشتی های عازم ایران و یا جدا شده از سواحل ایران تهدید کرده بودند که دراینصورت سپاه نیز حق خود میداند که کشتی های عازم کشورهای دیگر خلیج فارس را کنترل کند! همچنین سه روز پیش برخی خبرگزاری های جهانی به نقل از منابع آگاه مرتبط با خود اعلام کردند که جمهوری اسلامی قصد عملیات نظامی در خاک کشورهای خلیج فارس را دارد.

پیک نت، با توجه به این اخبار و خبرهای دیگری که در ایران روی داده، خبر تفسیری کوتاهی را با عنوان "دو دست آلوده که از خارج و داخل ایران یکدیگر را می شویند!" منتشر کرد. اکنون خبر حرکت 11 ناو جنگی امریکا به طرف خلیج فارس، آن خبر تفسیری را که می توانید آن را از اینجا نیز بخوانید کامل می کند.


تهدید عضو کمیته تحقیق و پیگیری مجلس
پرونده شبیخون 24 خرداد به کوی دانشگاه را باز می کنم

مجتبی واحدی
طرح جدید جدا کردن حساب
علی خامنه ای از احمدی نژاد

سئوال روز درحاکمیت:
چگونه احمدی نژاد مرخص شود؟

زمزمه ها، برای رهائی از شر احمدی نژاد در عالی ترین سطح حکومتی به مسئله روز تبدیل شده است. آنگونه که شایع است، علی خامنه ای نیز موافقت تلویحی خود را با کنار گذاشتن احمدی نژاد  اطلاع داده اما به این شرط که مسئله با جنجال همراه نشود و راه حل قانونی آن پیدا شود. در برخی محافل گفته می شود که از طرف علی خامنه ای برای احمدی نژاد پیغام برده شده که بهتر است خود وی به هر بهانه ای جز بهانه سیاسی اعلام کناره گیری کند و یا استعفای خود را با ذکر دلائلی غیر سیاسی تقدیم رهبر کند. تلاش می شود که این برکناری و یا رهائی از شر احمدی نژاد تا آستانه انتخابات مجلس نهم انجام شود و در این مدت حضور او در مجامع کم شود و صدا و سیما پوشش خبری او را بتدریج کاهش دهد. برخی رایزنی های اخیر با مراجع مذهبی در قم و اعضای مجلس خبرگان نیز در همین ارتباط انجام شده است. اگر همه تدابیر آنگونه که سنجیده شده پیش برود، علی لاریجانی طبق قرار جانشین وی خواهد شد و اگر بهردلیل لاریجانی صلاح نباشد از مجلس بیرون بیاید، فرد دیگری جز قالیباف درحال حاضر بعنوان آلترناتیو در نظر نیست. این زمزمه ها چنان وسعت یافته که نه تنها محمد خاتمی در آخرین دیدار و سخنرانی اش آن را مطرح کرده(عنوان اول شماره پنجشنبه پیک نت)، حتی برخی روزنامه های اینترنتی نیز آن را با اشاره مطرح کرده اند که در همین شماره پیک نت نمونه هائی از آن را در کنار انتقادات علنی که احمدی نژاد شروع شده می خوانید.


گزارش دریافتی
علی خامنه ای
انتخاب سوم آقای خمینی
در مجلس خبرگان انتخاب اول شد!

آیت الله خمینی در حلقه یاران نزدیکش، وقتی درباره سرنوشت انقلاب و رهبری پس از درگذشت وی، مورد سئوال قرار می گیرد، تعدادی از حاضرین از جمله خامنه ای را دارای صلاحیت برای جانشینی معرفی می کند. اما نکته ناگفته این که خامنه ای انتخاب سوم آقای خمینی بود نه اولین!

پس از رهبر شدن، رسانه ها از انتشار فیلمها و عکسهای دوران ریاست جمهوری خامنه ای به رهبری منع شدند تا بینندگان در مقام مقایسه برنیایند و متوجه تفاوت های فاحش اشرافیت دوران ریاست جمهوری وی و دوران صحنه سازی "ساده زیستی" وی نشوند. در همین دوران تمام ساختمانها و تاسیسات اطراف «مجموعه پاستور» با هزینه ی گزاف و با توصیه شخصی او مبنی بر «جلب رضای مالکین به هر نحو!» خریداری و کلیه خیابانها و فرعی های اطراف مجموعه پاستور مسدود گردید و در حلقه حفاظتی بیت معظم قرار گرفت. محافظین تنومند و تن پرور یا همان نیروهای ویژه پاسدار ولایت، هرکدام با هزینه بیت رهبری مجموعه ای با عنوان «هیات رزمندگان اسلام» را در نقاط متعدد کشور به راه انداختند و با هزینه بیت المال، جوانان چفیه به گردن جنگ ندیده را به یمن قیمه پلو و حواله موتور و موبایل و اتوموبیل قسطی دور خود جمع کردند وهمچنین در مناسبت های مختلف، سینه زنی بیت معظم را رونق دادند. اطلاعیه های این هیاتها نیز به رغم تعرفه های سرسام آور تبلیغات در صدا و سیما، به صورت رایگان پخش گردید. همین ها بودند که در دو دهه گذشته با برخورداری از امکانات ویژه اعطایی از سوی رهبر معظم، با شعار «حیدر حیدر» در کلیه غائله آفرینی ها تحت عنوان لباس شخصی ایفای وظیفه کردند و پس از ختم غائله پاداشهای کلان نیز دریافت نمودند و یا دست کم با معرفی به دانشگاه های امام حسین و امام صادق و دریافت مدارک بی اساس، خود را به دستگاه های اجرایی تحمیل کردند.

نظر به تعلقات ویژه دیرینه خامنه ای به فرهنگ فیلم های فارسی و هنرپیشگان کلاه مخملی، موضوع اراذل و اوباش همواره ذهن آقا را به خود مشغول کرده بود.  خامنه ای البته فکر جابجایی قدرت پس از رحلت ملکوتی خویش را هم کرده بود. مقرر گردید «مجتبی خامنه ای» مجتهد خودخوانده، جانشین بلافصل شود و پیکر معظم له پس از دفن در جمکران، بسان معبد بودا هزاران سال بر امت خداجو نورافشانی و حکومت کند. به همین منظور طرح از «حرم تا حرم» را علم کردند. با خرید ده ها هکتار زمین در اطراف ده سابقا متروکه جمکران و تخصیص صدها میلیارد تومان بودجه به افراد خاصی نظیر مصباح یزدی به بهانه تاسیس مدرسه و حوزه علمیه مقدمات ایجاد امامزاده در جمکران فراهم گردید.

از سوی دیگر وظیفه اسطوره سازی از شخصیت آقا از طریق خواب دیدن و نقل و قول آن خوابها در محافل سینه زنی و حتی برنامه های رسمی رسانه ها به عهده خزعلی، پناهیان، منصور ارضی، حدادیان و سایر مداحان و واعظان گوش به فرمان قرار گرفت. همچنین برای سید علی خامنه ای در منطقه جنگی جنوب قدمگاه برپا کردند و جماعتی را پول دادند و یا فریفتند تا پس از خاتمه مراسم در حسینیه اعظم، به صورت سینه خیز خود را به محل جلوس معظم له برسانند و آن جا را ببوسند و چشمان خود را با آن تبرک کنند. در همین راستا، چفیه و آب دهان آقا معجزه آفرید و با نمایش های رسمی و غیررسمی متعلقات آقا شفابخش گردید.


با نامه 7 زندانی سیاسی سرشناس کودتای 22 خرداد
مجلس بر سر دو راهی یک آزمون دیگر قرار گرفت

سخنان خاتمی در سالگرد راهپیمائی عظیم 25 خرداد
خیرخواهان کشور خواهان تغییر این دولت اند

مصطفی تاج زاده
با راهپیمائی 25 خرداد
مردم جلوی یک فاجعه را گرفتند

حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" از اینجا

پیام ها و نظرات


سوغات برادران

سلام- در سفری که از آلمان به شهر "پانایا" در کشور تایلند داشتم، صحنه هائی از مسافراان از ایران امده دیدم که چشمهایم باور به دیدن آن نداشت. برادران ریشدار در هرزگی دست هر مسافر تایلندی را بسته بودند. چنان که من و شماری دیگر از ایرانیان مقیم اروپا که به تایلند سفر کرده بودیم خجالت می کشیدیم خود را ایرانی معرفی کنیم.

هواپیمائی ماهان هر روز یک پرواز به |پاتایا" دارد که این آقایان را برای ادای واجبات به پانایا می آورد. باید باشید و به چشم ببینید! شک نداشته باشید که تا چند وقت دیگر بیماری های مقاربتی مشابه ایدز را همین برادران که با رانت حکومتی به تایلند می آینده به ایران سوغات می برند.


تیرخلاص
در مصاحبه
احمدی نژاد

سلام بر پیک نت- به نظر من چیزی که در مصاحبه اخیر تلویزیونی احمدی نژاد از نظرها پنهان ماند، و مهم تر از شارلاتان بازی او برای انکار دستگیری زنان و دختران کم حجاب بود، آن ادبیات تیر خلاص زنی بود که او آن را بارها تکرار کرد. او دائم تکرار می کرد: "تیر خلاص خورد به شورای امنیت"، "تیر خلاص خورد به اوباما" و...

من فکر می کنم این آدم قبلا تیر خلاص زن بوده و از تمام برخوردهایش  هم پیداست. از حرف هایش معلوم است خشونت و بی رحمی در وجودش نهفته است. لطفا از خوانندگان خود که روانشناسی بلد هستند بخواهید شخصیت احمدی نژاد و خامنه ای را بررسی کنند.  اینطوری  خیلی چیزها معلوم وهم قابل پیش بینی میشود.


آنها دیگر نیستند
تا ادامه
جهالت را ببینند
وبلاگ سعیده منتظری

من که یک لحظه نمی توانم غم فراق برترین عزیزان از دست رفته ام را - پدر و مادرم را که در کمتر از صد روز به دیدار یار شتافتند - در خاطر نداشته باشم، اما در این دنیای وارونه گاهی اوقات می شود که خداوند حکیم را بر این که تقدیر دانست و آنها از این دار فانی رحلت نمودند شاکر باشم! 

وقتی نامردمی ها را می بینم، وقتی نابخردی ها را می بینم، و وقتی این همه ظلم و اجحاف را می بینم، آری شاکرم که آنها از این دنیا رخت بربسته اند و دیگر شاهد این همه جهالت ها نیستند. 

تهاجمی که نیروهای لباس شخصی دیروز در آغازین ساعات بامداد دوشنبه، اول ماه رجب بر دفتر آیت الله منتظری روا داشتند، و زشت تر از آن، مهر تأییدی که نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات و دادگاه ویژه روحانیت بر این تهاجم زدند و دفتر معظم له را پلمب نمودند، اوج توحش و نابخردی و جهالت بشری بود. 

و من باز هم شاکر خداوند بودم که اراده اش بر این قرار گرفته که پدر و مادر که فراوان این توحش ها و جهالت ها را ناظر بوده اند، دیگر آرام بخوابند به دور از همه نامردمی ها. 


رقابت میان
"متی کلا"ی بابل
با "اوین" تهران

علی طاری رئیس ستاد انتخاباتی مهندس موسوی در زندان دچار حمله قلبی شده و در بهداری زندان "متی کلا"ی بابل بستری شد.  این حمله قلبی نتیجه فشارهای سنگین وارده بر وی برای اعتراف گیری از سوی بازجوهای اداره اطلاعات مازندران  و همچنین تاخیر در رساندن داروهای وی اعلام شده است. علی طاری بیماری نوسان ضربان قلب دارد.

گفته می شود پزشکان زندان "متی کلا"ی بابل در روزهای اخیر بارها درمورد وضعیت نامساعد قلبی علی طاری به مسئولین زندان و دادستانی بابل هشدار داده بودند اما آنها حتی با مرخصی استعلاجی وی نیز مخالفت کردند.

علی طاری در فروردین ماه سال جاری پس از احضار به اداره اطلاعات شهرستان بابلسر بازداشت و به زندان اداره اطلاعات ساری و سپس به زندان متی کلای بابل منتقل شد.


22 خرداد
در مشهد

هنوز گزارشی از  تظاهرات و راهپیمائی مردم بمناسبت 22 خرداد در شهرستانها به ما نرسیده است، مگر در باره مشهد. از این شهر گزارش شده که در اطراف پارک ملت و دانشگاه فردوسی مشهد درگیری بین نیروهای انتظامی و بسیج و مردم روی داد و شماری از مردم دستگیر شدند. در پارک ملت حداقل 10 تن دستگیر شدند. ‌از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح دانشگاه های مشهد، از جمله دانشگاه های فردوسی، آزاد، سجاد و پیام نور این شهر شاهد حضور گسترده نیروهای پلیس و لباس شخصی بود. آنها بدلیل وحشت از شکل گیری اجتماع و سپس حرکت دانشجویان از تجمع آنها جلوگیری می کردند که اغلب با درگیری بین دانشجویان و نیروهای انتظامی همراه بود.


فنر اوباش
سرانجام
"در" می رود!

سلام- در مورد استفاده هردمبیل حاکمیت از اوباش و اراذل که در واقع ارتش غیر رسمی و میلیشیای ولایت است باید منتظر در رفتن سررشته کار از دست خود آقایان هم بود.

در گذشته، آدمی که در نیروی انتظامی یا سپاه و یا یک ارگان رسمی استخدام بود تحت قواعد و نظمی به امر سرکوب مشغول بود، اما اراذل و اوباش کارشان نه به سامان است و نه قابل کتنرل.

مسلم است که اگر نیروها سرکوب کارشان را خوب انجام و به آنها اطمینان داشتند که به یکباره وسط یک درگیری خیابانی پا سست نمی کنند، احتیاج به استخدام اراذل و اوباش نداشتند.

این اراذل دیر نیست که باند های بزرگ دزدی های مسلحانه درست کنند و با استفاده از سلاح هائی که در اختیار دارند چه ها که بکنند. دهه 20 و30 آمریکا را بیاد بیاوریم که گانگستریزم در چه بستری شکل گرفت و سر انجام از کنترل تراست ها وانحصاراتی که اراذل واوباش را برای سکوب سرمایه داران کوچک بکار گرفته بودند خارج شد.


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)