ماجرای ساده دستگیری ریگی و آزادی عطار زاده
سناریوی امنیتی عطار زاده
در قوطی هیچ عطاری نمی گنجد!

 

موقعیت اقتصادی و حکومتی سپاه- 2
یکدست تفنگ، یک دست دلار
رقص فرماندهان سپاه در ج. اسلامی

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

18 فروردین

1389

7 آوریل

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

حمله اتمی به ایران
استراتژی نظامی امریکا

مصاحبه "اوباما" رئیس جمهور امریکا با روزنامه آمريكايى «نيويورك تايمز» در 48 ساعت گذشته همراه با تفسیرهای گوناگون در صدر خبرهای خارجی، اما مرتبط با ایران قرارگرفته است. در واقع نیز مهم ترین بخش این مصاحبه، همان بخشی است که وی در باره ایران سخن گفته است. با آنکه وی کره شمالی را نیز در کنار ایران قرار داده، اما همگان میدانند که مسئله اتمی کره شمالی، با آنکه از آزمایش سلاح اتمی این کشور نیز اطمینان حاصل شده، مسئله ای بکلی جدا از مسئله اتمی ایران است. کره شمالی در کنار کره جنوبی و در منطقه ایست که ژاپن و چین در آن قرار دارند و حوزه جغرافیای سیاسی آن به هیچ وجه قابل مقایسه با ایران نیست. بنابراین، مصاحبه جدید اوباما را، با آنکه در چارچوب مذاکرات و معاهدات جدید اتمی با روسیه مطرح است، عمدتا می توان آنرامصاحبه ای در چارچوب نه تنها هشدار و آماده سازی افکار عمومی جهان برای حمله اتمی به ایران، بلکه مقدمه اعلام حمله به ایران ارزیابی کرد. (تمام شواهد ونشانه ها حاکی از آنست که شخصیت هائی نظیر خاتمی و میرحسین موسوی و حتی هاشمی رفسنجانی نگران چنین واقعه ای هستند و در لابلای اظهارنظرهای خود آن را بصورت غیر مستقیم مطرح می کنند. از جمله در گفته های خاتمی در دیدار 14 فروردین وی با فراکسیون اصلاح طلب مجلس که در همین شماره پیک نت آن را میخوانید)

اوباما در مصاحبه خود که در ارتباط با استراتژی جدید امریکا برای استفاده از سلاح اتمی انجام شد، گفت: امریکا براى مقابله با كشورهائى که قوانین اشاعه سلاح اتمی را نقض می کنند از سلاح اتمی استفاده نخواهد کرد. حتی اگر امریکا مورد حمله میکروبی و اتمی قرار گیرد نیز از سلاح اتمی برای دفاع از خود استفاده نخواهد کرد، اما این استراتژی شامل ایران و کره شمالی که معاهده عدم اشاعه سلاح اتمی را نقض می کنند نخواهد شد. براى دفاع از امینت مردم آمريكا، من تمام ابزارهاى لازم را حفظ خواهم كرد!

سمت گیری فعالیت‌های اتمی ایران به گونه ایست که شورای امنیت سازمان ملل آن را منع کرده و مقامات این کشور آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را درجریان این فعالیت های خود قرار نداده و گامی درجهت حل و فصل سئوالات و ابهامات برنداشته است.  این درحالی است که ما می‌دانیم ایران در گذشته به دنبال ساخت سلاح اتمی بوده و اکنون نیز در مسیر دستیابی به توانایی تولید سلاح اتمی گام بر می‌دارد. این مسیر غلطی است که ایران طی می کند.


دیدار فراکسیون خط امام مجلس با کروبی
مراجع قم، بصورت همآهنگ
با احمدی نژاد دیدار نکردند


محمد خاتمی:
جوابگوی مسائل اقتصادی
و بین المللی سال نو کیست؟

اعتراف قائم مقام شهرداری تهران
اعتراض های خیابانی
تبدیل به شعار نویسی خیابانی شده

قائم مقام زیباسازی شهرداری تهران، در مصاحبه با ماهنامه "مهرنو" یک اعتراف کرده و یک خبر داده است. اعتراف به رشد شعارنویسی علیه مقامات حکومت- بویژه خامنه ای- و ماموریت جدید کارکنان شهرداری برای رنگ پاشی روی شعارها.

او گفت: شعار نویسی در چند ماه اخیر رشد نامتعارف داشته و رفع آن به مشکلی برای همه مناطق تبدیل شده است. بسیاری از همکاران ما در شهرداری موظف شده اند در خودرو هایشان اسپری های سفید رنگ داشته باشند تا در مسیر رفت و آمد از منزل به محل کار، اگر با شعار مواجه شدند در جا برای سفید کردن آنها اقدام کنند. سعی ما اینست که التهاب ها را کم کنیم. پیش از انتخابات شعار نویسی یک دهم اوضاع موجود بود و گرایش های سیاسی و جناحی هم در آنها وجود نداشت و بیشتر شکل خدماتی داشت.

طی یکی دو ماه اخیر شعارها کم شده که این مربوط به تلاش پلیس در برخورد با شعار نویسان و شهرداری برای رنگ پاشی روی شعارهاست!


دیدار فراکسیون خط امام مجلس با میرحسین موسوی
حوادث پس از انتخابات نتیجه گریز ازعقل جمعی بود

حوادث و جریانات سال گذشته موجب بازگشت به این واقعیت شد که خوب است یکبار دیگر به گذشته نگاه شود و با مبنا قرار دادن عقل جمعی و الگو قرار دادن امام، آنگونه که بود و نه آنگونه که توسط برخی رسانه‌ها معرفی می‌شود گذشته را جبران کرد. اگر در جریانات و حوادث بعد از انتخابات به عقل جمعی رجوع می‌شد و به راه و منش امام که نگاهی وسیع به قضایا داشتند و تنها یک فرقه یا جناح را نمی‌دیدند عمل می‌شد شاهد این اتفاقات تلخ نبودیم.

سخنگوی فراکسیون خط امام: سال گذشته ملت در دفاع از دستاوردهای انقلاب و با حضور پرشکوه در انتخابات سنگ تمام گذاشت اما متاسفانه پاسخ درخوری نشنید و حاکمیت معامله خوبی با ملت انجام نداد.


زیر فشار جنبش سبز
مقام معظم، از آن بالا آمد پائین

«جوان‌آنلاین» از شاخه های خبری درخت آفت زده کودتای 22 خرداد است. خبرهای رهبر را مثل یک لقمه چرب پوشش می دهد.

این عکس، به همراه چند خط خبر به نقل از پایگاه خبری که اخیرا برای علی خامنه ای درست کرده اند توسط جوان آنلاین منتشر شده است. اعضای دولت، هیأت رئیسه مجلس و رؤسای کمیسیونهای مجلس، مسئولان عالی قضایی، دبیر شورای نگهبان و اعضای حقوقدان آن شورا برای عید دیدنی نزد مقام معظم برده شدند.

البته انگیزه این دیدار و انتشار این خبر، همراه با تصویر، تبلیغ مردمی شدن مقام معظم است. یعنی از آن بالا، پائین آمده و خیلی خودمانی در جمع دیدارکنندگانش حاضر شده است. تمام انگیزه این دیدار و نمایش همین بوده است. تقلید توام با رقابت، از خصلت های بنیادین خامنه ایست. همه کسانی که هفته اول زلزله بم و اخبار و فیلم های آن را بخاطر دارند، دو سفر شتابزده او به بم، در رقابت با محمد خاتمی که راهی بم شده بود را هم بخاطر دارند. البته بر خلاف خاتمی که به میان زلزله زدگان رفت، او از بلیزر ضد گلوله اش پیاده نشد، بلکه  چفیه عربی را جلوی دهانش گرفت که خاک وارد سینه اش نشود! این دیدار نوروزی هم به تقلید از دید و بازدیدهای نوروزی خاتمی و کروبی و موسوی ترتیب داده شد. عید دیدنی عاملین و آمرین کودتا با رهبر، دید و بازدید قربانیان کودتا با موسوی و خاتمی و کروبی. دو صف بندی در برابر هم!

ضمنا در این دیدار نوروزی، مقام معظم فرمودند: «ظرفیت های کشور در زمینه های اقتصادی بسیار بالا و در زمینه های علمی نیز ظرفیت ها، حیرت آور است.» و کسی هم در آن جمع نبود که بپرسد: چرا در دوران ریاست جمهوری و رهبری جنابعالی که از دو دهه بیشتر است، از این همه استعداد فقر و گرانی و فساد و وابستگی به واردات 70 میلیارد دلاری جلوه دارد؟


وزیر سابق سپاه و رئیس اسبق بنیاد مستضعفان
حاج آقا "رفیقدوست" و کلاهبرداری 15 میلیارد ریالی

رهبر و اژه ای دوره افتاده اند
انتخابات مجلس نهم کابوس تازه کودتاچی ها

یک گزارش تحقیقی که در چند بخش منتشر می شود-1
سپاه پاسداران
پدیده ای که از نو باید آن را شناخت

حاکمیت سپاه از آغاز  دهه 1370 سرعت گرفت. مخالفت پاره ای از مسئولین و فرمانده هان با ورود سپاه به فعالیت های اقتصادی با عزل و استعفای برخی و انتصابات جدید مرتفع گردید.

 بنیاد تعاون سپاه تحت پوشش ارائه خدمات رفاهی به پرسنل سپاه در وجوه دیگر از جمله جهاد خانه سازی وارد فعالیت اقتصادی شد و این رویکرد همچون یک بیماری واگیر دار ، تمام یگان های تحت امر سپاه را فراگرفت. سپاه قدس که از دل واحد اطلاعات (اداره اطلاعات) ‌سپاه بیرون آمده و عمدتا مأموریت خارجی داشت ـ با کارکردی امنیتی و سیاسی در سطح منطقه، عهده دار بخشی از وظایف وزارت اطلاعات در برون مرز شد. از این مرحله سپاه وارد دستگاه دیپلماسی و امنیتی جمهوری اسلامی نیز شد.

پیش تر واحد هایی از سپاه بمنظور حمایت  از شیعیان جنوب لبنان با حضور در دره بقاع لبنان سپاه لبنان را تشکیل داده بود و این نخستین خیزها برای تشکیل حزب الله در لبنان و سپس در کشور هائی مانند افغانستان، پاکستان، بحرین، عربستان، یمن، سودان و ... بود.

پادگان امام علی در ضلع شمالی کاخ موزه سعد آباد، به مرکز هدایت این طرح اختصاص یافت. شناسایی مخالفان سیاسی خارجی و داخلی نیز بخشی از وظیفه این پایگاه شد و شماری از فرماندهان سپاه با حفظ سمت، با نظارت همین پادگان و پایگاه عهده دار مسئولیت های کلیدی در وزارت اطلاعات و عهده دار وظایفی تحت پوشش دیپلماتیک در وزارت امور خارجه شدند.

ترور عبدالرحمان قاسملو(رهبر وقت حزب دمکرات کردستان ایران) در کشور اتریش ، کاظم رجوی در سوئیس، صادق شرفکندی و گروه کردهای همراهش در رستوران میکونوس برلین در آلمان و ترور شاپور بختیار در فرانسه همگی حاصل تدریجی این خیز سپاه در خارج از کشور بود.

در سالهای پیش از روی کار آوردن احمدی نژاد، سپاه صندوق های قرض الحسنه تحت پوشش خویش را که در رأس آنان صندوق انصار المجاهدین و صندوق بسیجیان قرار داشت  به عنوان متروپل جهت ضمیمه ساختن صندوق های قرض الحسنه کوچک در سراسر کشور و فعالیت موازی با نظام بانکی کشور استفاده کرد. پولشویی از همین مسیر آغاز و تورم و هرج و مرج مالی در کشور سازمان داده شد و سلطه بر سیستم بانکی کشور نیز آغاز شد.

از زمان تصدی احمدی نژاد به شهرداری تهران سپاه در سطحی بسیار گسترده در ساخت و ساز شهرک های مسکونی و برج های بزرگ مشغول شد.

در همین سال ها سپاه با استفاده از حدود 70 اسکله اختصاصی و انتقال بخشی از سرمایه های ملی به دیگر کشور ها از جمله امارات متحده عربی، سودان، نامیبیا، چین و سایر کشورها وارد تجارت خارجی شد. بخشی از قاچاق نفت عراق را نیز درهمین دوران سپاه عهده دار شد و درآمد هنگفتی را بدست آورد.


حامد کرزای
بندبازی در سیرک طالبان

رقابت نان و آب دار میان
نهاد های امنیتی ج. اسلامی

آنچه را می خوانید بر مبنای یک گزارش دریافتی مشروح تنظیم شده است:

رقابت اطلاعاتی، بین نهادهای امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی همیشه وجود داشته است، اما این رقابت هرگز مرزهای کارشکنی این نهادها علیه یکدیگر را پشت سر نگذاشته بود. در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد چنین شده است. یعنی نهادهای اطلاعاتی و امنیتی هم افزون شده اند و هم رقابت میان آنها مرزهای کارشکنی را پشت سر گذاشته است. بویژه که در این رقابت و کارشکنی عامل مهم اقتصادی نیز عمل می کند. پشت هر تصمیم امنیتی و حتی هر تصمیم دولتی که یک گوشه آن به مسائل امنیتی و اطلاعاتی و ضد جاسوسی و جاسوسی باز می گردد، یک لفت و لیس میلیونی به دلار و یورو هم وجود دارد. از جمله داستان دنباله دار عبدالمالک ریگی و...


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

پیام ها و نظرات


کامیون های
ترمز بریده!

با سلام- این نامه را خطاب  به ریاست قوه قضائیه مینویسم. مسلما ایشان هم در چند روز گذشته مطالب پیک نت که تنها منبع درج واقعیت ها می‌باشد را مطالعه کرده و از دریافت کمیسیون 12  میلیون دلاری توسط شرکت تجارت آسیا  و مسلما پرداخت مبلغی از آن به مسئولان خرید کامیون‌های چینی‌ در ایران خودرو که مسولیت مرگ تعداد زیادی از رانندگان این مملکت را به عهده گرفته اند با خبرند. من از طرف خودم و سایر داغ دارانی که در این ماجرا هستی‌ خود را از دست داده‌اند، از ایشان می‌خواهیم که به مسئولیت خود در مسند قضاوت کند و با محاکمه مسئولان این شرکت، درسی‌ به سایرین بدهد تا از مقام خود سو استفاده نکرده و با زندگی‌ مردم بازی نکنند.

نام محفوظ


خواب های طلائی

برای احمدی نژاد

سلام و خسته نباشید- من از خوانندگان قدیمی شما هستم.

مطالبی منتشر ساخته بودید در باره اینکه احمدی نژاد گزینه مطلوب آمریکاست. به نظر من قطعا در آمریکا عده ایی به دنبال احمدی نژاد هستند، اما فراموش نکنید که بیشتر از آنها خود احمدی نژاد و فرماندهان سپاه برای این رابطه عطش دارند.  در این راستا خواهش میکنم که خلاصه این مصاحبه مهم را در اختیار خوانندگان قرار دهید. این مصاحبه در برنامه پر بیننده چارلی رز انجام شده و لورت (افسر کهنه کار سیا) مشغول دفاع از احمدی نژاد است. حرفهای مهم را باید در لابه لای مصاحبه شنید. مثلا آنجا که زن لورت فاش میکند که با فرماندهان سپاه دیدار داشته و در پایان مصاحبه هم بطور کاملا معنی داری احمدی نژاد را با انور سادات مقایسه می کند.

نظر به اینکه لورت به طور مستمر با ایران ارتباط دارد( آنطور که خود در مصاحبه میگوید هفته قبل به ایران آمده بوده) باید گفت که از تیم احمدی تژاد شناخت دقیقی دارند و این زدوبند دارودسته احمدی نژاد را اثبات میکند . تصور کنید که اگر کسی از مدیران خاتمی با سیا دیدار می کرد چه غوغایی به پا میشد. یعنی برخلاف این همه هارت وپورت و ژست ضد آمریکایی، فرماندهان سپاه حاضرند با بدنام ترین آدم ها زد و بند کنند و یواشکی هم بگویند که شما ما را به رسمیت بشناسید ما انور سادات شما می شویم. اینجاست که شخصیت ملی و ارزنده امثال موسوی اثبات می شود. این هم لینک مصاحبه: روی تصویر کلیک کنید. متاسفانه من گرفتار کارهای روزمره هستم، والا این مصاحبه اینقدر مهم بود که خودم برایتان ترجمه کنم. ضمنا جا دارد از ارتباطات لورت با برخی افراد نظیر محمد مرندی نیز اطلاعاتی را بدست آورده و منتشر کنید.

------

توضیح: انورالسادات، پس از مرگ ناگهانی عبدالناصر – حمله قلبی مشکوک- جانشین وی شد. پس از این جانشینی، برای تبدیل او به قهرمان ملی مصر، یک جنگ میان مصر و اسرائیل سازمان داده شد بنام جنگ رمضان که مصر در آن پیروز شد و صحرای سینا را که در زمان ناصر به تصرف اسرائیل در آمده بود پس گرفته شد. بدنبال این پیروز، سادات پرچم صلح و به رسمیت شناختن اسرائیل را بلند کرد و پیشگام این سیاست در خاورمیانه شد.


درجستجوی
یک شیرپاک خورده!

 درود و خسته نباشید بخاطر تلاش های شبانه روزیتان.

من مصاحبه چارلی رز با "لورت و همسرش" را گوش کردم. وقاحت این زن و شوهر در حمایت از احمدی نژاد و دفاع از نتیجه انتخاباتی که ملت نتیجه آن را کودتا می داند در حد وقاحت خود احمدی نژاد و سایر مقامات و مدیران فعلی جمهوری اسلامی است. «ما را قبول داشته باشید. ما انور سادات شما می شویم»  بعدش چی؟  اگر یک شیر پاک خورده توانایی این مصاحبه را ترجمه کند خدمت بزرگی به مردم ایران کرده است.

ارادتمند- نظام


نگذارید حجتیه
فراموش شود!

با عرض سلام، خواهش میکنم این مطلب را منتشر کنید:

انجمن حجتیه با هدایت محافل انگلیسی تاسیس شد تا در جامعه شیعه و ایرانیان نفوذ کند. دکتر شریعتی این مسئله را خیلی زود کشف و شناسائی کرد و علت مشکل پیدا کردن گروهی از روحانبیت با مرحوم شریعتی  همین نکته بود. مرگ مشکوک شریعتی زیر سر همین فرقه بود. در زندان یکی از همین قرص ها و داروهائی که بعدها در جمهوری اسلامی باعث بیماری فوری و مرگ فوری تر عده ای شد به او هم خورانده شد و سپس آزادش کردند تا بیرون از زندان بمیرد.

گروه فرقان که مطهری و مفتح و قرنی را در جمهوری اسلامی ترور کرد هم وابسته به همین انجمن بودند.

بعد از انقلاب امام  قصد متلاشی کردن این فرقه را داشت و حتی نوشت و گفت که نگذارید انقلاب به دست این نااهلان بیفتد، اما موفق نشد و این فرقه با هدف حفظ خویش برای آینده خود را به حاشیه کشید و به همین دلیل دعای ندبه مدتی در جمهوری اسلامی رونق نداشت. الان 10 و 12 سالی میشود که این فرقه با رونق دادن دوباره دعای ندبه در ایران همه جا نفوذ کرده و تمامی ابزارهای قدرت را در دست گرفته است. جنگ لفظی آنها با انگلیس و امریکا و حتی اسرائیل را جدی نگیرید. به قول معروف این جنگ زرگری است تا افکار عمومی را منحرف کند. از خودتان پرسیده اید که بعد از 11 سبتامر چرا "جک استرو" وزیر خارجه وقت انگلیس بلافاصله به ایران سفر کرد؟

وظیفه همه شیعه های 12 امامی اکنون اینست که  شیعیان ایران را از این مانورها و وابستگی ها آگاه کنند. از شما هم خواهش می کنم اطلاع رسانی کنید.

این یادداشت را برای شما نوشتم زیرا دو هفته پیش خواندم که نوشته بودید الان فرقه حجتیه با نام های موسسه غدیر و اندیشه های مصباح یزدی – تنویز افکار امام- فعالیت می کند.

فرهاد


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)