مرور مطبوعات 26 اسفند

کسی نباید به منصوبین رهبر

بگوید:بالای چشمشان ابروست!

 

مبارزه واقعی با قاچاق با چند اپراتور ساده

در تهران می توان رد پای

گوسفندها را در مرزها گرفت!

(پیک هفته ۱۰۹) 27 اسفند ماه  1397 18 مارس 2019 

 pyknet100@gmail.com


پر خواننده ترین مطلب پیک نت روز گذشته (یکشنبه) مطلب مربوط به دلائل مصونیت احمدی نژاد و مصاحبه وزیر نفت "زنگنه" بود که او را فرد دروغگو معرفی کرد. این مطلب روی فیسبوک و تلگرام پیک نت جمعا 15 هزار و 900 خواننده داشت و روی 9 فیسبوک خوانندگان نیز به اشتراک گذاشته شد.


26-24 اسفند

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


26-24 اسفند

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


26-24 اسفند

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


26-24 اسفند

منتخب اخبار
شهرستان ها


26-24 اسفند

منتخب اخبار ورزشی


26-24 اسفند

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 27 اسفند

5 متهم‌اصلی پرونده‌پتروشیمی

چه کسانی‌اند  و کجا هستند؟

متهم ردیف ششم پرونده پتروشیمی "مرجان شیخ الاسلامی" در مصاحبه ای که با هدف نشان دادن چنگ و دندان افشاگری انجام داده، از دادگاهی که در تهران جریان دارد خواسته نام آن 5 نفری که متهمان اصلی هستند را برای مردم فاش کنند. او گفته که من را تابلو کرده اند تا آن 5 نفر در پناه این تابلو در مصونیت باقی بمانند. ما بدون هیچ قضاوتی درباره نقش این خانم در پرونده پتروشیمی( با فاصله گیری از مسائل شخصی و خانوادگی او که اتفاقا همین دو بخش در شبکه مجازی بیش از اصل ماجراهای دوران غارت مملکت بنام دور زدن تحریم ها مورد توجه بوده)، این مصاحبه را منتشر می کنیم.

از ابتدای انتشار اخبار این پرونده و دادگاهی که برای آن در تهران جریان دارد، تفسیر ما این بوده که تا چهره های اصلی حکومتی پرونده های غارت و اختلاس اعم از نظامی و غیر نظامی، معمم و غیر معمم به پای میز محاکمه کشیده نشود و رسانه های داخل کشور این آزادی را نداشته باشند که همه واقعیات مربوط به فساد نهادینه شده در حکومت را بنویسند و بدنبال واقعیات بروند، مردم این دادگاه ها را جدی نمی گیرند و جدی تلقی نمی کنند! بر اساس همین تفسیر است که ما آن بخش از گفته های خانم شیخ الاسلامی را مهم و به جا میدانیم که وی از دادگاه و حکومت می خواهد نام 5 چهره اصلی پرونده پتروشیمی را اعلام کنند. متاسفانه خود او نیز به دلائلی که از آن با خبر نیستیم از اعلام نام آن 5 نفر که آنها را می شناسد خود داری می کنند!


استقبال رضاکیانیان از نوروز

رقصی چنین، میانه میدان

کار هر کسی نیست!

این رقص، شاید تحت تاثیر رقص زیبای آنتونی کوئین در فیلم معروف زوربای یونانی، رقص رضاکیانیان هنرپیشه قدیمی تئاتر و سینمای ایران برای نوروز است. به استقبال بهار و روز نو رفته است.

کیانیان متولد 29 از تحصیل کرده های دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در رشته تئاتر است که در سال 1355 فارغ التحصیل شد. از سال 1345 بازیگری تئاتر را آغاز کرد و در نمایش های آنتیگونه، خرده بورژوا، چهره های سیمون ماشا، ازدواج آقای می سی سی پی، یادگار سالهای شن و... بازی کرد.

آغاز فعالیت رضا کیانیان در سینما از سال 1368 با حضور در فیلم "تمام وسوسه های زمین" ساخته حمید سمندریان بود. برای بازی در فیلم "خانه ای روی آب" سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را از بیستمین جشنواره بین المللی فیلم فجر بدست آورد. معروف ترین نقش تلویزیونی رضا کیانیان نقش جمشید در سریال "شلیک نهایی" است. شهرت و محبوبیت کیانیان در نقش «جمشید» چنان بود که مدل مو و لباس های «جمشید» در میان جوانان و به نام «مدل جمشیدی» رایج شد. اما بحث برانگیزترین و جنجالی ترین نقش تلویزیونی وی در سریال های کیف انگلیسی در نقش یک روحانی مسن  است. رضا کیانیان یکی از بازیگران ثابت مجموعه تلویزیونی وکلای جوان نیز بود.

بعد از دانستن همه اینهاست که رقص او در استقبال از نوروز معنای دیگری پیدا می کند.


مصاحبه با وزیر جوان کابینه روحانی

دولت آینده ایران، دولتی

مدرن و الکترونیک خواهد بود؟


منتخب اخبار روزهای گذشته


صدراعظم اسبق آلمان

علیه تهدید امریکا وارد میدان شد

راشا تودی ترجمه رضا نافعی


برای شناسائی و دستگیری

بانک اراذل و اوباش تهران

بزودی راه اندازی خواهد شد!


عنوان اول پیک نت 26 اسفند

وای بر آن که نمیداند

وای برآن که میداند وانکار میکند


مرور مطبوعات 25 اسفند

اگر قبر مجانی می خواهید

یک عضو بدن را قبل از مرگ هدیه کنید!


بشنوید!

همه از دلائل مصونیت

احمدی نژاد باخبرند و سکوت می کنند

همه میدانند. هم احمدی نژاد، هم رهبر، هم دولتی ها، هم قوه قضائیه، هم مجلسی ها، هم آنها که حصر خانگی شدند. میدانند احمدی نژاد مملکت را به باد داد و مردم را به خاک سیاه نشاند اما هیچ عزمی برای محاکمه او وجود ندارد. این عزم وجود ندارد زیرا او تهدید به افشاگری تا حد فاش کردن کودتای 88 خواهد کرد، هرچند به قیمت رسوائی خودش، وزیر کشورش و دولتش بشود. او تهدید می کند که کبریت زیر اجاق همه خواهد کشید. در اینصورت یگانه برنده موسوی و کروبی اند و این همان چیزی است که رهبر و حامیان دولت احمدی نژاد از آن می ترسند. تمام تبلیغات کودتاچی ها بر محور فتنه بر باد می رود. همین است که احمدی نژاد روز به روز فعال تر می شود و روی موج نارضائی مردم از اوضاع سوار می شود. گاهی لگدی هم به منبر رهبر می زند و چند روز بعدش در جلسه مجمع مصلحت ظاهر می شود، به مسابقه فوتبال می رود و به کمک مداحان و بر و بچه های بعضی از مساجد تیم استقلال را تشویق می کند تا طرفداران پر شمار این تیم را به سوی خود جلب کند. شاید تاکنون تنها کسی که اندکی درباره او دهان گشوده "نامدار زنگنه" وزیر نفت باشد که سخنرانی که می شنوید یکی از همان دهان گشوده هاست.

 

رانت خوارها به کنار

 کلاس شناخت FATF  و CFT

برای مخالفان باید تشکیل داد!


حاشیه شهرها پر می شود و روستاها خالی

از 82 میلیون جمعیت ایران

22 میلیون در روستاها هستند!


عنوان اول پیک نت 25 اسفند

دلبر یا همسر

درد مردم و مملکت نیست!


اعتبار روحانیون در عراق و در ایران امروز

یک عکس و دو نکته

از دیدار روحانی با سیستانی


مرده می برند کوچه به کوچه!

ایشان مدیرکل بهشت زهراست که می گوید سالی 60 هزار مرده را پذیرش می کند! (لابد با خاک هم پذیرائی می کند!) و از این 60 هزار مرده 17 هزارش را می فرستد شهرستان ها. او در این مصاحبه شلوغش می کند تا از زیر بار طبقاتی شدن بهشت زهرا فرار کند. منظور سه طبقه بودن قبرها نیست، بلکه طبقات اجتماعی بر حسب پول و ثروت منظور است. خلاصه اش اینست که قبر سه طبقه در محل دارای درخت و آب 47 میلیون تومان است!

https://www.asriran.com/fa/news/658381

زنده یاد غلامحسین ساعدی، نمایشنامه هایش را با امضای "گوهر مرداد" منتشر می کرد. شادروان احمد شاملو شعر زیبای "شبانه" را که شرح اختناق دوران شاه و تاثیر پذیری از ماجرای سیاهکل و جنبش چریکی و کشته شدن جوانها بود خطاب به وی که از جمله قربانیان دستگیری و شکنجه و اعتراف گیری و نمایش تلویزیونی شد سرود و فرهاد همین شعر را با تمام وجودش خواند. دهه 1350.

کوچه‌ها باریکن
                  دُکّونا
                      بسته‌س، 
خونه‌ها تاریکن
                 تاقا
                     شیکسته‌س،
از صدا
       افتاده
             تار و کمونچه
مُرده می‌برن
              کوچه به
                       کوچه.
بعد از مصاحبه مدیرکل بهشت زهرا شعرشاملو را با صدای فرهاد بشنوید


مرور مطبوعات 23 اسفند

عزم راسخ ج.اسلامی برای

اجرای توافق شاه با صدام حسین


سرمقاله 685

همه میهن دوستان واقعی

نگران‌ادامه‌بحران درسال آینده‌اند!


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


مرور صفحات اول

 روزنامه های ایران

پیش و پس از انقلاب 57


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران