قوه قضائیه برای خاشقچی سینه به تنور نچسباند

دکتر فرشید هکی سلاخی شد

و سپس به آتش کشیده شد!

 

مرور مطبوعات 30 مهر و اول آبان

وقتی یک شکنجه گر

درباره عرفات دهان باز می کند

(پیک هفته ۱۰۹) 2 آبان  1397 برابر با 24 اکتبر 2018 

 pyknet100@gmail.com


پرخواننده ترین مطلب پیک نت روز گذشته عنوان اول "پیوندهای خاشقچی که آنها را باید دانست" بود که روی فیسبوک و کانال تلگرام علیرغم فشردن بی سابقه گلوی اینترنت در سه روز گذشته در ایران 8 هزار و 700 خواننده داشت و روی 11 فیسبوک خوانندگان نیز به اشتراک گذاشته شد.


اول آبان

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


اول آبان

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


اول آبان

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


اول آبان

منتخب اخبار
شهرستان ها


اول آبان

منتخب اخبار ورزشی


اول آبان

منتخب اخبار اقتصادی


عنوان اول پیک نت 2 آبان

امریکا گلوی ایران

و حکومت دهان مردم را میگیرند

در روزهای اخیر، اظهار نظرهائی از سوی مقامات قضائی منتشر می شود و حوادثی در ایران روی می دهد که حتی اگر بخشی از حدس و گمان ها و شایعات درباره آنها صحبت داشته باشد، در جلسه هفته گذشته رهبر با سران سه قوه و معاونان درجه اول آنها و همچنین فرماندهان سپاه و مسئولین امنیتی بیت رهبری و سپاه تصمیماتی در جهت مقابله با تحریم های امریکا و نتایج آن گرفته شده است. این جلسه 2 ساعت و نیم طول کشیده اما هیچیک از کسانی که در آن حضور داشته اند درباره تصمیمات و نظراتی که در آن ارائه شده حرفی نمی زند. مرحله دوم تحریم های امریکا از 5 نوامبر (11 روز دیگر) آغاز می شود و ظاهرا نظام خود را آماده دوران پس از 5 نوامبر کرده و در راس همه تصمیمات و آمادگی ها، مقابله با شورش احتمالی مردم است. فلج بی سابقه اینترنت در روزهای گذشته که حکومت شایع کرده کار امریکا و نتیجه تحریم هاست، قتل یک روشنفکر و محقق اجتماعی (فرشید هکی) که شباهت کامل به قتل های زنجیره ای دارد، وحشت از عقب نشینی در برابر زنانی که می خواهند به ورزشگاه آزادی بروند و تهدید های مضحک دادستان کل جمهوری اسلامی در همین ارتباط (حکومت اسلامی است و زنان حق دیدن پر و پای فوتبالیست ها را ندارند!) و متعاقب آن، یاری خواستن نماینده ولی فقیه در سپاه از طلبه ها برای گرفتن مقابله با زنانی که میخواهند مسابقات ورزشی را ببینند، قطع برنامه 90 از سیما، چند نمونه ایست از بازتاب و یا نتایج جلسه ای که محرمانه در بیت رهبری تشکیل شد. بجای یافتن زبان مشترک با مردم برای ایستادن مقابل تحریم ها و گرفتن دست چپاول غارتگرانی که سایه به سایه قدرت و حکومت حرکت می کنند، ظاهرا می خواهند فضای سیاسی را بیش از این ببندند که بسته است. وزیر نفت می گوید نفت ایران را خواهیم فروخت و تحریم های امریکا بی تاثیر است و امریکا نسبت به فروختن نفت ایران و دور زدن تحریم ها به روسیه هشدار داده است.


پس از صلح شاه و صدام

کردهای عراقی بعنوان معاود

در ایران چه رنجها متحمل شدند


فرشاد مومنی:

روزی 15 میلیون لیتر گازوئیل

قاچاقی از "گیت" عبورمیکند؟


نگرانی از تقابل اتمی درجهان

حاضر جوابی پوتین

در دیدار با جان بولتن امریکائی


روزی که سقف فرودگاه مهر آباد فرو ریخت


فیلم را ببینید!

بخش هائی از بازی

شب گذشته پرسپولیس- السد

بازی پرسپولیس – السد با نتیجه یک بر یک در ورزشگاه آزادی که مالامال از تماشاچی بود پایان یافت و پرسپولیس فنیالیست آسیا شد. قضاوت درباره گلهای از دست رفته پرسپولیس را به خود شما واگذار می کنیم. فقط اضافه می کنیم که هنوز "خوی" تکروی بر فوتبال ایران حاکم است!!


منتخب اخبار روزهای گذشته


بروید به میدان شوش و کوچه های آن

کوچه هائی که در آنها

معتادان در هم می لوُلند!


دیدار با فرشاد مومنی:

قدرت و ثروت در برابر

هر اصلاحی مقاومت می کند


عنوان اول پیک نت اول آبان

پیوندهای "خاشقچی"
با رویدادهائی که بایدمرور کرد


ببنید و بشنوید!

خائن کیست و خیانت چیست؟

در جمهوری اسلامی قدرتی مافوق قدرت رهبر و سران سه قوه وجود دارد که سررشته بسیاری از بحران ها در دستش است. این قدرت در مجلس، در سه قوه و در رسانه ها کارگزار و تبلیغاتچی دارد. این قدرت متکی به میلیاردها دلاری است که از راه قاچاق و پولشوئی بدست آورده و می آورد. این قدرت امثال کیهان شریعتمداری را سر انگشت می چرخاند. این قدرت تریبون امام جمعه در اختیار دارد، در مجلس خبرگان و شورای نگهبان نماینده دارد. این سخنان اسحاق جهانگیری در باره ضرورت تصویب 4 لایحه فاتف را در کنار مخالفان این لوایح و آن خبر شستن پول قاچاق در ایران را که روز گذشته در پیک نت منتشر شد و همچنان در صفحه اول قابل دسترسی است بگذارید تا عمق توان "قدرت" کلیه ارگان ها و ارکان نظام در جمهوری اسلامی بیشتر درک شود.

جهانگیری می گوید: سران سه قوه در جلسه شورای عالی اقتصاد که بدستور رهبر تشکیل شده دو بار پذیرش ۴ لایحه FATF   را تائید کرده اند و آن را در مقطع کنونی ضروری تشخیص داده اند.

حالا مرور کنید نام آنهائی را که مثل "کریمی قدوسی" کارگزار علم الهدا در مجلس، رای دهندگان به تصویب یک لایحه از 4 لایحه را خائن به ملت معرفی کرده اند. واقعا "دُم" آنها به کجا وصل است؟


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


مرور صفحات اول

 روزنامه های ایران

پیش و پس از انقلاب 57


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


 
 

سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران