پرواز بمب افکن استراتژیک روسیه

نشست جنگی امریکا و ناتو

در آلمان برای جنگ با روسیه

 

وزیرخارجه روسیه:

هدفی جهانی امریکا و ناتو

همان هدف هیتلر است!

(پیک هفته ۱۰۹) ۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ - ۲۱ ژانویه ۲۰۲۳

 pyknet100@gmail.com


۲۹- ۲۸ دی

خبرهای
 سیاسی - اجتماعی


۲۹- ۲۸ دی

رویدادهای
منطقه و جهان


۲۹- ۲۸ دی

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


۲۹- ۲۸ دی

 منتخب اخبار
شهرستان ها


۲۹- ۲۸ دی

منتخب اخبار ورزشی


۲۹- ۲۸ دی

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت اول بهمن

بخشی از سخنرانی مهم پوتین در لنینگراد:

جنگ در اوکراین

ادامه جنگدوم‌جهانی است!

بمناسبت هشتادمین سالگرد شکسته شدن محاصره لنینگراد، مراسم ویژه ای با حضور پوتین رئیس جمهوری روسیه در این شهر برگزار شد. در این مراسم پوتین سخنرانی مهمی ایراد کرد که نه تنها در ارتباط با جنگ کنونی در اوکراین، بلکه درباره آینده جهان بود. او سپس به یکی از کارخانه های تولید تانک رفت و در آنجا با کارگران در یک گفتگوی مستقیم شرکت کرد. این کارخانه از جمله کارخانه های تولید سلاح جنگی از زمان جنگ دوم جهانی تاکنون است. پوتین در این سخنرانی و پرسش و پاسخ گفت: ما تاکنون بدلائل دیپلماتیک نمی خواستیم حقایقی را درباره جنگ دوم و محاصره جنایتکارانه لنینگراد بگوئیم، اما اکنون می گوئیم. تنها در همین کارخانه ۶۵ هزار نفر کشته شدند. تمام کشورهای اروپائی در محاصره لنینگراد نقش داشتند. هدف از حمله به روسیه، نابودی کشور ما بود. محاصره  در ۱۸ ژانویه ۱۹۴۳ شکسته شد. امروز هم ما با ادامه همان هدف، یعنی نابودی روسیه روبرو هستیم و آنچه در اوکراین می گذرد ادامه جنگ دوم جهانی است. در اوکراین نازی ها را حاکم کردند ، کسانی را که با اشغالگران آلمانی همکاری کردند. کسانی که از نازی های اوکراین حمایت می کنند نئونازی هستند.

غیرممکن است که ما رئیس جمهور فعلی اوکراین را مشروع بدانیم. دولت اوکراین در نتیجه یک کودتای غیرقانونی در سال ۲۰۱۴  قدرت را بدست گرفت. روسیه با دقت تمام جنایاتی را که رهبران و شبه نظامیان نازیست کنونی اوکراین علیه غیرنظامیان در اوکراین انجام می دهند ثبت می کند. ما میدانیم که در اوکراین، بسیاری از مردم تمام حقیقت را در مورد آنچه اتفاق می افتد یا نمیدانند و یا درک نمی کنند. روسیه سعی کرد راه حلی مسالمت آمیز برای حل مناقشه در "دونباس" بیابد، اما حقیقت اینست که آنها دشمن برای جنگ آماده شده بود. تصمیم برای شروع عملیات ویژه نظامی تصمیمی دشوار، اجباری اما ضروری و لازم بود.

در حمله ارتش آلمان هیتلری به روسیه نیز ارتش های غربی فعالانه در محاصره لنینگراد شرکت کردند و در قلمرو اتحاد جماهیر شوروی مرتکب جنایات جنگی شدند. این موضوع نباید فراموش شود.

در ۱۸ ژانویه ۱۹۴۳، نیروهای شوروی حلقه محاصره ارتش آلمان در اطراف لنینگراد را شکستند. عملیات تهاجمی موفقیت آمیز نیروهای شوروی "ایسکرا" امکان بازگرداندن ارتباط شهر محاصره شده با کشور را فراهم کرد و یک سال بعد، در ژانویه ۱۰۴۴، محاصره فاشیستی را به طور کامل درهم شکست. محاصره لنینگراد ۹۸۲ روز به طول انجامید.

پوتین در سخنرانی خود بار دیگر هدف نهائی سرکوب نازی ها در اوکراین و مقابله با ناتو را خاتمه بخشیدن به جهان تک قطبی و برقراری نظمی چند قطبی و انسانی بر سراسر جهان اعلام کرد.


مردم با تحریم روسیه و کمک نظامی به اوکراین مخالفند

تظاهرات و اعتصابات

ضد دولتی در آلمان و فرانسه


شاپور بختیار

 وحمله ارتش‌عراق به ایران

اخیراً یک فایل صوتی از شاپور بختیار که وی در آغاز حمله ارتش عراق به ایران که سرنوشت انقلاب ایران را از مسیر خود منحرف ساخت و چند صد هزار کشته و چندین برابر آن مجروح و معلول باقی گذاشت و جنوب ایران را به ویرانه تبدیل کرد منتشر شده است. برخی سایت های خبری ایران این نوار صوتی را با قسمت بسیار کوتاهی از سخنان آقای شاهسوندی در برنامه پرگار بی بی سی منتشر کردند که نارسا بود. ما عین آن برنامه را در لینک زیر منتشر می کنیم. در آن برنامه قرار بود مشخص شود که شاپور بختیار با چه انگیزه  و تحلیلی از شرایط حاکم بر کشور، در آستانه سقوط رژیم شاه در سال 57 نخست وزیر شد؟ اگر ارتش در خیابان ها آب نمی شد و آیت الله خمینی نیز به خروج شاه از ایران بسنده می کرد و به ایران باز می گشت، مردم از خیابان ها به خانه هایشان باز می گشتند و بختیار بتدریج و با بازسازی ارتش می توانست به انقلاب غلبه کند؟ شاه در چنین شرایطی بار دیگر به ایران باز نمی گشت و دوران پس از 28 مرداد را شروع نمی کرد؟

دوران پس از سقوط رژیم شاه و خروج از کشور، بختیار وارد چه ماجراجوئی هائی شد و چقدر در کودتای نوژه که در آن قرار بود، پس از بمباران جماران و دستگیری های وسیع، حتی اگر لازم شد تا دو میلیون نفر را بکشند و در حمله ارتش عراق به ایران پس از شکست کودتای نوژه نقش داشت؟


چین پهپاد نظامی سنگین

خود را به پرواز در آورد!


آموزش نظامیان اوکراین در اوکلاهاما

نقش امریکا در جنگ اوکراین

روز به روز آشکارتر میشود

تلویزیون حزب کمونیست روسیه

ترجمه نعمت بوستانی


سرمقاله راه توده ۸۶۶

روشن‌بینی اصولگرایان منتقد

دربرابر اصلاح‌طلبان منتقد


زیر فشار بحران انرژی

شرکت های آلمانی

پیاپی ورشکست می شوند!


عنوان اول پیک نت ۲۸ دیماه

رسانه‌های دلار زده ایران
علیه منافع ‌ملی عمل ‌میکنند


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

عنوان اول پیک نت چهارشنبه که در ارتباط با سلطه دلارهای سرمایه داری تجاری بر مطبوعات ایران بود روی تلگرام این روزنت بالای ۵ هزار و ۵۰۰ خواننده داشت. روی فیسبوک پیک نت نیز همین عنوان اول پر خواننده ترین مطلب بود و روی ۸ فیسبوک خوانندگان آن نیز به اشتراک گذاشته شد.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت