سرمقاله ۸۷۰

پیشرفت صنایع نظامی ایران

چرا تاکنون‌شامل‌صنایع‌مصرفی نشده؟

 

با ۳ میلیارد پرداخت تهاتری

ترمینال ۴۱۰ هزار نفری

فرودگاه امام را چینی‌ها می‌سازند!

(پیک هفته ۱۰۹) ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ - ۱۵ فوریه ۲۰۲۳

 pyknet100@gmail.com


۲۵-۲۶ بهمن

خبرهای
 سیاسی - اجتماعی


۲۵-۲۶ بهمن

رویدادهای
منطقه و جهان


۲۵-۲۶ بهمن

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


۲۵-۲۶ بهمن

 منتخب اخبار
شهرستان ها


۲۵-۲۶ بهمن

منتخب اخبار ورزشی


۲۵-۲۶ بهمن

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت ۲۶ بهمن

دیدار و گفتگوی پوتین

بارهبرحزب‌کمونیست روسیه

تلویزیون حزب کمونیست روسیه- ترجمه نعمت بوستانی

روز ۱۳ فوریه، گنادی زیوگانف، رهبر حزب کمونیست روسیه، با ولادیمیرپوتین رئیس جمهور روسیه، دیدار کرد. در ابتدا، پوتین  ۳۰ مین سالگرد احیای حزب کمونیست روسیه را به گنادی زیوگانف، تبریک گفت و نظر و اعتقاد خود را به پیروزی روسیه، در جنگ با نئوفاشیست ها اعلام کرد.

گنادی زیوگانوف، در این دیدار گفت: در باره پیروزی روسیه تردیدی ندارم «ما موظف به پیروزی هستیم و پیروز خواهیم شد» زیرا «جنگ صلیبی» و «جنگ جدید» از سوی کشورهای اتحادیه اروپا علیه «کل روسیه» اعلام شده است و متأسفانه آن‌ها گوش به فرمان آمریکایی ها شده اند.

پوتین در پاسخ گفت: بله همین‌طور است.

در ادامه رئیس جمهور روسیه، از نظر  دیگر زیوگانف که مربوط به تقابل ایدئولوژیک روسیه و غرب است حمایت کرد. وی اشاره کرد که کار با دانش آموزان و معلمان از اهمیت بسیاری برخوردار است. رهبر حزب کمونیست فدراسیون روسیه در مورد کودکان در دونباس گفت: افکار بسیاری از کودکان به دلیل تبلیغات کثیف نازی ها در آنجا منحرف شده‌ اند . پوتین در پاسخ با گفتن بله، تایید می کنم.

در ادامه گنادی زیوگانوف توضیح داد که در حال حاضر مبارزه با نازی ها و فاشیست ها، اهمیتی حیاتی پیدا کرده است. من به مدت ۲۰ سال با شورای اروپا کار کرده ام، هرگز تصور نمی کردم که اروپا، تا این حد زیر چکمه های آمریکا قرار دارد. در عین حال آنها گستاخ نیز شده اند.

پوتین خاطرنشان کرد که حزب کمونیست فدراسیون روسیه، سهم قابل توجهی در بحث های سیاسی کشور و جامعه ایفا می کند. این حزب هرگز هیچ تناقضی با نظر مقامات روسیه در مورد مسائل دفاعی و امنیتی کشور نداشته است بلکه برعکس، نظر حزب کمونیست فدراسیون روسیه، اغلب پیشتاز بوده و در همه سطوح در مورد حمایت از امنیت و دیگر مشکلات کشور چه امروز و چه در آینده سؤالاتی را از مقامات مطرح کرده و می کند.

این دیدار از شبکه تلویزیونی ۲۴ روسیه پخش شد.

یادآوری می‌شود که دیدار رئیس جمهور روسیه با رهبران احزاب و فراکسیون های حزبی در مجلس دوماً، جهت مشورت و تبادل نظر بصورت منظم انجام می شود.

 https://www.rline.tv/news/2023-02-13-putin-pozdravil-gennadiya-zyuganova-s-yubileem-partii-i-zayavil-o-vere-v-pobedu-rossii/


سوخو ۳۵ ها به ایران رسید!


نه چهار راه بلکه

دهها راه در غرب چین

 

این تنها یکی از تقاطع های اتوبانی در غرب چین است. برای حل مشکل ترافیک در ایران، راه حل دیگری جز بهره گیری از تجربه چینی  ها و البته آموختن نظم و دیسپلین از آنها وجود دارد؟


چین برای افغانستان نفت

وبرای زیمباوه "لیتیوم" استخراج میکند


رادیو هفته، به خواست و توصیه شنوندگان این رادیو، از این پس بجای روزهای یکشنبه، روزهای چهارشنبه به روز می شود تا با استفاده از تعطیل پایان هفته در ایران وقت کافی برای شنیدن آن فراهم شود.

در این چهارشنبه (۲۶ بهمن ۱۴۰۱) مقالاتی می شنوید با این عناوین:

اسرائیل چشم اسفندیار حمله نظامی امریکا به ایران

چرا تکنولوژی پیشرفته ایران شامل صنایع مصرفی نمی شود

پس از آزادی زندانیان گام بعدی چه می تواند باشد؟

امریکا ۳۱ تریلیون دلار با ۸ تریلیون بهره بدهکار است

سخنگویان روسیه هراسی هیچ فرصتی را از دست نمیدهند!

سازمان بازرگانی با هدف کنترل صادرات و واردات تشکیل می شود!

۳ خبر از منابع روسیه

وضعیت وخیم داخلی در امریکا

سرمقاله راه توده ۸۷۰ باعنوان: چرا پیشرفت های  صنایع نظامی ایران

تاکنون شامل صنایع مصرفی نشده؟

بدون حاکمیت ملی، هیچ کشوری نمی تواند پیشرفت کند


راه توده ۸۷۰ منتشر شد!

هفته نامه راه توده - شماره ۸۷۰ (۲۶ بهمن ۱۴۰۱)- منتشر شد و مطالب آن علاوه بر سایت این نشریه، روی تلگرام و فیسبوک راه توده نیز قرار گرفت. ضمنا باطلاع خوانندگان و کسانی که آبونمان راه توده را پرداخت می کنند می رسانیم که آدرس بانکی راه توده تغییر کرده که در پائین صفحه اول این نشریه اعلام شده است. گزارش ویژه این شماره نیز بخش ۹ مرور رویدادهای ایران از انقلاب مشروطه تا انقلاب ۵۷ است. سرمقاله این شماره نیز درباره پیشرفت های شگرف صنایع و تولیدات  نظامی و اتمی در ایران و محروم ماندن تولید مصرفی از این پیشرفت اختصاص دارد. در همین شماره مطالب دیگری می خوانید با عناوین زیر:

بدون حاکمیت ملی هیچ کشوری نمی تواند پیشرفت کند، راه توده ضرورت گردش به شرق را ۸ سال پیش طرح کرد، نبرد بر سر "گردش به شرق" تکلیف نهائی انقلاب ۵۷ را روشن خواهد کرد، تغییر سیاست ها در جمهوری اسلامی چه مسیری را باید طی کند، آیا چین یک قدرت شیطانی  است؟، حمله پهپادی به تاسیسات اصفهان دام امریکائی بود، بزرگترین کشور امریکای لاتین میخواهد پل صلح در اوکراین شود، تظاهرات علیه سن بازنشستگی اروپا را فرا گرفت، تروریسم زیر آبی امریکا علیه خط لوله گاز استریم ۱ و ۲ و بالاخره لهستان و رومانی نخود آشی که امریکا در اوکراین بار گذاشته است.

 

تلگرام راه توده: https://telegram.me/rahetudeh


مصاحبه رئیس جمهور لهستان

درخواست نزدیک ترین متحد زلنسکی

ازغرب برای ارسال‌سلاح به‌اوکراین


به گفته دبیرکل ناتو

انبار سلاح و مهمات

درکشورهای اروپائی خالی‌شده


عنوان اول پیک نت ۲۵ بهمن

"نگاه به شرق" تبدیل به

"جهش به شرق"میشود؟


نخست وزیر اسبق ایتالیا

امریکا باید به زلنسکی بگوید:

دلاروسلاح نیست، آتش‌بس اعلام کن!


ابراهیم الاصیل تحلیلگر سوری:

اشتباهات مشترک معترضان

در ایران و در سوریه!


بیش از ۵ میلیون به روسیه پناه برده اند

اروپا زیر فشار

موج پناهندگان فراری از اوکراین


زمین زیر پای

کشورهای اروپائی می لرزد!

 

زمین زیر پای کشورهای اروپائی، بویژه کشورهائی مانند فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و.... می لرزد و مردم نان و کار می خواهند و نگران افرایش بازهم بیشتر قیمت ها هستند، درعوض زلنسکی از رهبران همین کشورها سلاح می‌خواهد تا جنگ اوکراین ادامه یابد. این فیلم مربوط به  تظاهرات میلیونی کارکنان بخش بهداشت و درمان در "مادرید" اسپانیا در اعتراض به پایین بودن دستمزد ها و کمبود نیروست. بسیاری از نیروها در همین بخش ها در ماههای اخیر مشمول اخراج از کار شده اند تا کارخانه ها نخوابد و صاحبان آنها سود خود را ببرند.

سازماندهندگان تظاهرات مادرید شمار شرکت کنندگان در این راهپیمائی را یک میلیون نفر اعلام کرده اند.


حساب جدید بانکی

Natalia Vernis
IBAN: DE92 1203 0000 1085 4703 81
BIC: BYLADEM1001
BANK: DKB
--

--------------------------

----------------------------


 جستجو در پیک نت

Site Meter Site Meter

 

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


چهارشنبه ۲۶ بهمن به روز شد!

رادیو هفته

 چهارشنبه 

به روز شد

 رادیو هفته را بشنوید و شنیدن آن را به دیگران نیز توصیه کنید!

----------------

کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

.مقاله تحلیلی اشتباهات مشترک معترضان در ایران و در سوریه! که در شماره روز گذشته پیک نت منتشر شد، روی تلگرام این روزنت با افزون بر 5 هزار خواننده پر مخاطب ترین مطلب بود. روی فیسبوک پیک نت مصاحبه برلوسکونی نخست وزیر اسبق ایتالیا در باره زلنسکی بیشترین خواننده را داشت و روی 12 فیسبوک خوانندگان آن نیز به اشتراک گذاشته شد.

----------------

تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت