روزنامه خراسان:

آستانقدس رُک و شفاف

مالیات میدهد اما نه به دولت!

 

افزایش ۶۰ در صدی قیمت

روسیه با "گاز"

گلوی اروپا را گرفته است!

(پیک هفته ۱۰۹)  ۶ تیر ماه ۱۴۰۱ - ۲۷ ژوئن ۲۰۲۲

 pyknet100@gmail.com


۵-۶ تیر ماه

خبرهای
 سیاسی - اجتماعی


۵-۶ تیر ماه

رویدادهای منطقه

 و جهان


۵-۶ تیر ماه

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


۵-۶ تیر ماه

منتخب اخبار
شهرستان ها


۵-۶ تیر ماه

منتخب اخبار ورزشی


۵-۶ تیر ماه

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت ۶ تیر

چه پیامی میان طائب

واسرائیل ردوبدل شده‌بود؟

برکناری ها و برگماری های تازه، پس از برکناری حسین طائب از ریاست ۱۳ ساله اش براطلاعات سپاه، یکی پس از دیگری در نهادها و ارگان های امنیتی سپاه بی سر و صدا جریان دارد، بی آنکه اعلام شود آنکه بر کنار می شود جرمش چه بوده؟ و آیا این برکناری ها به معنای تغییر روش و رویه اطلاعات سپاه و خاتمه دخالت آن در امور مربوط به وزارت اطلاعات است؟ تجدید سازمان برای کار آمد کردن آن برای عملیات ضد جاسوسی است؟ و یا حکومت، سرانجام و پس از ضرباتی مهلک جاسوسی که خورده، به هسته مرکزی نفوذ دست یافته است؟ این کشف در داخل کشور انجام شده و یا از خزانه غیب، اطلاعاتی را به رهبر جمهوری اسلامی رسانده اند که بقول معروف "مو لای درزش" نمی رفته و باید فورا بر مبنای آن دست به کار می شدند؟ هر فعال سیاسی و مطبوعاتی و حتی توده مردم نیز می دانند که هر تغییری در ترکیب اصلی سپاه بدون دخالت مستقیم رهبر جمهوری اسلامی ممکن نیست و دستورات از جانب او صادر می شود. بویژه در ارتباط با تغییرات در اطلاعات سپاه.  این یک نمایش است که فرمانده سپاه جانشین برای حسین طائب تعیین کرده! شک نیست که در آینده ای نزدیک دلیل و انگیزه واقعی برکناری طائب و تجدید سازمان اطلاعات و ضد اطلاعات سپاه آشکار خواهد شد و صحنه سازی ها و شایعه پراکنی های کنونی نیز رنگ خواهد باخت. در کنار همه این ابهامات، بصورت مشکوکی که بقول معروف "تابلو" شده، رسانه ها یک خبر دستوری را منتشر کرده اند مبنی بر این که حسین طائب رفته زیارت امام رضا! چون این ترفند هم افاقه نکرد، حالا یک فتوشاپی درست کرده اند که نشان میدهد هنگام معارفه رئیس جدید اطلاعات سپاه حسین طائب در کنار فرمانده کل سپاه حضورداشته! اگر نبود "کاسه ای زیر نیمکاسه" به این خبرسازی های شتابزده چه نیازی بود؟ فرمانده کل سپاه را برکنار و فرمانده جدید را معرفی میکنند و آب از آب تکان نمیخورد و نیاز به این توجیهات نیست.

در تازه ترین خبری که در سایت سپاه منتشر شده آمده است:

«رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه (حسین طائب) مدتی پیش به یک کشور همسایه سفر کرد و همزمان با این سفر رژیم صهیونیستی با ارسال یک پیام توسط واسطه درخواست کرد، سپاه حملات خود به مواضع اسرائیل را متوقف کند و خواستار آتش بس در جنگ پنهان بین طرفین شد».

این دیگر شایعه نیست، بلکه خبری است در ستایش شاهکارهای اطلاعات سپاه. اما از دل این خبر، یک خبر مهم تر نهفته است. این که رژیم بقول سپاه صهیونیستی از کجا میدانسته که حسین طائب به فلان کشور همسایه سفر کرده؟ توسط چه کسی پیام به او داد؟ متن پیام چه بوده؟ و اساسا طائب با چه هدفی به آن کشور همسایه سفر کرده بوده؟ چه زمانی این سفر انجام شده؟ آیا رندان خارجی که در سفارتخانه های کشورهای منطقه دبیر اطلاعاتی و جاسوسی دارند ته و توی این سفر را در نیآورده و به نوعی ارتباط پی برده وگزارش نداده اند؟ حتی اگر طائب به عراق هم سفر کرده باشد، باندازه کافی چشم و گوش های روسیه - بویژه پس  از ترور قاسم سلیمانی- در آنجا فعال هست که بداند کی پیام داده و کی پیام آورده و کی پیام برده! آن هم درعراقی که پرده امنیتی اش پر از سوراخ های جاسوسی است!


بجای رسیدگی به خواست های معلمان

۲۳۰ معلم در تهران

و دیگر شهرها زندانی اند!


اجلاس این سران در آلمان تشکیل شده

۷ کشور بزرگ سرمایه داری

درباره تقسیم اوکراین بحث میکند!


زمزمه جداسری ایالت ها در امریکا

انفجار قیمت ها به انفجار

مردم در کانادا  و امریکا می انجامد


نمونه آن نتیجه سفر "بورل" به ایران

چشم رسانه های داخل

به‌دهان تلویزیون‌های خارج دوخته‌شده


دیدارهای چند جانبه در روسیه

روسیه توان مقابله با ۲۰۰

کلاهک اتمی در اروپا را دارد


عنوان اول پیک نت ۵ تیر

دور جدید مذاکرات اتمی
چه دستآوردی باید داشته‌ باشد!


"لاوروف" دیپلماتی برای

تغییرمسیر دیپلماتیک جهان


اقدامی غافلگیرانه در تلویزیون فرانسه

تنش میان مردم طرفدار روسیه

در شرق با ارتش اوکراین


سخنگوی وزارت خارجه روسیه

 وزیرخارجه آلمان را بیسواد خطاب کرد!


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

عنوان اول پیک نت روز گذشته (یکشنبه) نزدیک به ۵ هزار خواننده روی تلگرام داشت و به نسبت دیگر مطالب این شماره پر مخاطب تر بود. روی فیسبوک پیک نت، بیشترین خواننده را اظهار نظر ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در باره وزیر خارجه آلمان که او را بیسواد خطاب کرده بود بیشترین خواننده را داشت و همین مطلب روی ۱۱ فیسبوک خوانندگان آن به اشتراک گذاشته شد.
. https://www.facebook.com/

pyknet1357/


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران