گزارشی از میدان آزادی
حمله زمانی شروع شد
که مردم به خانه باز می گشتند


 


سر گیجه در سیمای ج. اسلامی
ادامه تظاهرات روز قدس
در بازی استقلال- استیل آذین

       پیک هفته 107  --------  28 شهریور 1388  برابر 19 سپتامبر 2009

  infos@peiknet.com

 

منتخب اخبار

بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


گزارشی از خیابان انقلاب
مردم ایران
بسیج و نیروی انتظامی را خواهند بخشید؟


پارلمان نیوز- پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس
جزئیات تخلفات انتخاباتی
یک مرجع داخلی نیست که به اسناد رسیدگی کند؟


 

خطبه قدس در پناه نیروی نظامی در دانشگاه تهران
نزدیک بود دیروز
مردم "آش را با جاش ببرند"

وقتی سیل جمعیت از طرف میدان آزادی و میدان فاطمی سدهای انتظامی را پشت سر گذاشته و به سمت دانشگاه تهران نزدیک شد، یگانه ماموریتی که با بی سیم به فرماندهان انتظامی و بسیج ابلاغ شد حفاظت از نماز جمعه داخل دانشگاه و جلوگیری از ریختن مردم به دانشگاه و بردن "آش با جاش" بود.


در حاشیه راهپیمائی قدس
حرف های دیروز مردم نشان می داد
 امیدی به عاقل شدن حکومت ندارند

یک گوشه از یک میدان

این گوشه ای از خیابان آزادی در نیمروز قدس است که نویسنده گزارش دریافتی که در این شماره پیک نت با عنوان "گزارشی از میدان آزادی" می خوانید ارسال داشته است.


سرگیجه دیروز گزارشگران صدا و سیما

اصفهان

اصفهان- تظاهرات مردم اصفهان در میدان امام، خیابان سپه و دروازه دولت و چهار باغ عباسی بود. نیروی ویژه با باتوم و گاز اشک آور به مردم حمله کردند اما کسی کوتاه نیآمد و البته حملات هم خیلی شدید نبود. نیروئی که ادارات ونهادهای حکومتی برای تظاهرات بسیج کرده بودند خیلی کم بود و اکثرا پیر زنان بی سواد و سالخورده بودند که طبق عادت به تظاهرات می آیند. از تمام شهرهای استان بسیجی وارد اصفهان کرده بودند.


درسی که خامنه ای از انقلاب 57 گرفته
تکرار همه اشتباهات شاه
جز اشتباه سرکوب نکردن مردم!

توصیه آیت الله دستغیب به خامنه ای
"توبه" کنید و از نیمه راه باز گردید!

نخستین گزارش مستقیم پیک نت از راهپیمائی امروز

نماز قدس

درمحاصره راهپیمایان قدس!

نخستین گزارش مستقیم پیک نت از راهپیمائی امروز تهران در ساعت 11 و نیم صبح:

تخمین شمار جمعیت بسیار دشوار است. از هر طرف جمعیت در گذرگاه ها و تقاطع ها مثل چشمه بیرون می زند. من همراه مردمی بودم که از امیرآباد و خیابان های اطراف ولیعصر و کریمخان و انقلاب و بلوار کشاورز حرکت را به سمت دانشگاه تهران و میدان آزادی آغاز کرده بودند.

در تقاطع بلوار کشاورز و فلسطین مردم شعار می دادند. نیروهای گارد ویژه مانع عبور آنها شدند. من منتظر باز شدن راه نشدم و رفتم به سمت میدان ولیعصر. آنجا مردم سینه به سینه نیروهای ویژه راه را باز می کردند. جمعیت از میدان ولیعصر در امتداد خیابان ولیعصر به سوی خیابان انقلاب رفت .

در چهارراه طالقانی نیروهای گارد ویژه در دسته های بزرگ خودشان را به منطقه رساندند تا مانع از عبور آنها مردم شوند. صدایی شنیدم که نمیدانم اشک آور بود یا تیر هوایی . جمعیت ابتدا کمی وسط خیابان را خالی کرد و سپس حرکت به سمت میدان و خیابان های اطراف دوباره شکل گرفت. از کریمخان گروه های بزرگ مردم رسیدند و در امتداد بلوار کشاورز جمعیت عظیم شکل گرفت و حرکت به سمت امیرآباد آغاز شد.

نیروهای گارد ویژه و بسیجی هائی که امروز در نقش مردم در کنار آنها وارد عملیات می شدند، نتوانستند سیل جمعیت را مهار کنند و به همین دلیل تمام نیروی خود را در حفظ حلقه ای کردند که دور دانشگاه تهران کشیده بودند تا جمعیت وارد آن نشده و بساط نماز جمعه رسمی را بهم بریزد. جمعیت در طول مسیر، بویژه در تقاطع ها با نیروهای بسیجی و لباس شخصی نیروی انتظامی و سپاه روبرو می شدند اما در نهایت راه را می شکافتند. آشکار بود که نیروی نظامی دستور تیراندازی به سمت مردم را ندارد و این را مردم خیلی زود متوجه شدند و به همین دلیل آنجا که بسیجی ها و لباس شخصی ها که امروز نقش مردم را بازی می کردند با مشت و لگد می خواستند جلوی مردم را بگیرند، مردم نیز مقابله به مثل می کردند و گریبان آنها را می گرفتند. این نوع درگیری، در تقاطع حجاب به صحنه ای دیدنی تبدیل شده بود. مردم حریف مشت و لگد می شدند و بسیجی ها فرار می کردند. آشکار بود که خشم مردم بسیار بیشتر از عزم بسیجی ها بود. در همین محل بالاخره بسیج ها عقب نشینی کردند و جمعیت راه خود را از طریق پیاده رو بلوار ادامه داد.

در تقاطع امیرآباد و بلوار کشاورز نیروهای انتظامی و گارد  با تمام نیرو مانع عبور جمعیت شد، زیرا خطر محاصره نماز جمعه و یا ورود سیل جمعیت به دانشگاه تهران لحظه به لحظه شده بود. مردم و نیروهای نظامی در همین حالت ایستادند تا اینکه دسته های بزرگ مردم از سمت میدان انقلاب رسید و هر دو نیرو توانستند دیوار نظامی را شکافته و به سمت میدان انقلاب سرازیر شود.

شعارهای مردم "مرگ بردیکتاتور"، "نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران"،"دروغگو دروغگو 63 درصدت کو"، "منتظری زنده باد، صانعی پاینده باد" و "دولت کودتا استعفا استعفا" بود. تا گزارش بعدی

-----------

صحنه ای از حمله چند تن ازاوباش بسیجی که گفته می شود به سرپرستی پسر حسین شریعتمداری قصد داشتند با چاقو خاتمی را از پای در آورند اما مردم فرد چاقو بدست را توانستند دستگیر کنند. هنوز جزئیات این حادثه دقیقا معلوم نیست. حتی گفته می شود که خاتمی برای پانسمان زخمی سطحی که برداشته بود به بیمارستان منتقل شد.(عکس زیر)

در شیراز، اصفهان و تبریز نیز تظاهرات و راهپیمائی گسترده مردم گزارش شده است.


راهپیمائی مهم است
نه سخنران و امام جمعه

همه زمینه چینی ها برای برگزاری بی دردسر راهپیمائی روز قدس بطرف میدان آزادی، سرانجام به اینجا ختم شد که نماز قدس را از هاشمی رفسنجانی بگیرند و بدهند به سید احمدخاتمی. سیدی که معلوم نیست چرا بخاطر این همه دروغی که میگوید جدش، کمرش را نمی زند. مگر سیدی اش هم دروغ باشد.

ابتدا فکر کرده بودند صد هزار نفری را برای روز قدس جمع می کنند و در میدان آزادی عکس و تصویری می گیرند و در سیمای جمهوری اسلامی به نمایش می گذارند تا برای دولت کودتا مشروعیتی دست و پا کنند. مشروعینی که باید با راهپیمائی 3 میلیونی مردم در 25 خرداد مقابله کند!

از روز جمعه که رهبر، گز نکرده پاره کرد و گفت که همه در راهپیمائی روز قدس شرکت کنند تا دیروز که 4 شنبه بود، چندین خبر ضد و نقیض در باره روز قدس از طرف حکومت اعلام شد که همگی نشان دهنده آشفته فکری و وحشت در اتاق فکر بود. حتی روز دوشنبه همین سید احمد خاتمی که قرار شده نماز روز قدس را بخواند، با مطبوعات مصاحبه کرده و این امر را شایعه دانسته و تکذیب کرد!

از تهران، در یک پیام کوتاه برای پیک نت نوشته اند:

از بعد از ظهر دوشنبه تا ظهر سه شنبه 3 بار جلسه قدس در شورای امنیت ملی و بیت رهبری تشکیل شد و بالاخره قرار شد برای دلسرد کردن و نیآمدن مردم به راهپیمائی اعلام شود نماز را از هاشمی گرفته و به سید احمد خاتمی داده اند. در یکی از همین سه جلسه یک گزارش امنیتی را بخش اطلاعات سپاه ارائه داد که بموجب آن مردم اهمیت نمی دهند چه کسی نماز را می خواند و می خواهند در راهپیمائی شرکت کنند. درهمین گزارش، اعلامیه های شرکت در راهپیمائی که از سوی موسوی و کروبی و هاشمی و خاتمی و صانعی انتشار یافته بعنوان دعوت به فتنه جدید یاد شده است. فصل الخطاب را نماینده بیت رهبری ابلاغ کرد و آن گنجاندن احمدی نژاد در برنامه روز قدس برای سخنرانی بود.

ستاد برگزاری روز قدس، این پیام را تغییر نظر رهبر برای شرکت وسیع مردم در راهپیمائی تلقی کرده و به صدا و سیما ابلاغ شد که فتیله دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمائی را پائین بکشد!

در همین جلسه نظر رهبری برای پرهیز از تقابل با مردم نیز ابلاغ شده و از ستاد قدس خواسته شده حداکثر نیروی خودی را برای راهپیمائی بسیج کنند اما فقط برای راهپیمائی و نه برای درگیری با مردم.

دعوت از خبرنگاران و خبرگزاری های خارجی برای مراسم قدس، به نقطه ضعف بزرگی برای مقابله به مردم، در صورت به خیابان آمدن سیل مردم با علائم جنبش سبز، عکس های  موسوی و یا شعارهای علیه کودتا تبدیل شده است.

آنگونه که در برخی محافل مطبوعاتی داخل کشور گفته می شود، یگانه امید برگزار کنندگان رسمی روز قدس آنست که بتوانند حلقه ای چند ده هزار نفره را در اطراف احمدی نژاد و پشت سر امام جمعه روز قدس – احمد خاتمی- بوجود آورند و جمعیت اصلی را بعد از این حلقه نگهدارند تا شعارهای آنها نماز و سخنرانی را بهم نزند.

از روز گذشته اخباری برای ایجاد هراس در مردم روی شبکه اینترنت – بویژه فیس بوک- منتشر می شود، که همگی در ستاد جنگ روانی تهیه می شود. به این اخبار نباید پوشش خبری داد، زیرا بموجب خبری که ما دریافت کرده ایم و در بالا بصورت گزارش منتشر کردیم، همه تدابیر حکومت در جهت جلوگیری از تقابل است و نه تدارک تقابل.


نگران از شورش مردم
چماقداران و شجره اصغرقاتل
ازورامین به ماموریت تهران رفتند


نامه یکی از فرماندهان سابق سپاه

ناطق نوری و هاشمی رفسنجانی

زیر پایشان در بیت رهبری جارو شد


اعلامیه آیت الله صانعی و دفتر محمد خاتمی
ملت ایران!
بپیوندید به راهپیمائی روز قدس

بازی های چرخ بازیگر در جمهوری اسلامی

نسلی که انقلاب کرد، چه چیزها که ندید و نشنید و امروز چه چیزها باید بیند و بشنود. شاید نسل سبز نیز در سالهای آینده، وقتی روزنامه ها و وقایع امروز را مرور می کند، به همان اندازه حیرت زده شود که نسل انقلاب 57 از آنچه دراین 30 سال دیده و شنیده می شود. این روزنامه "ابرار" است. روزنامه ای که هنوز هم منتشر می شود. آن امام جمعه تهران که تضعیف آیت الله منتظری را تضعیف نظام و کار دشمن می داند، همین آقای خامنه ایست که اکنون رهبر است. آنها که امروز تضعیف مقام معظم رهبری را کار انگلیس و صهیونیسم و امریکا میدانند و چنین تضعیفی را تضعیف جمهوری اسلامی، چه تضمینی وجود دارد که چند سال دیگر همان موضعی را نداشته باشند که امروز علی خامنه ای در برابر آیت الله منتظری دارد؟


بالاخره یک روزی باید
احمد خاتمی و احمدی نژاد با مردم روبرو شوند

سلام- احمد خاتمی و محمود احمدی نژاد بعنوان سخنران قبل از نماز روز قدس اعلام شده اند. چه عیبی دارد که یک بار هم شده ما مردم مستقیما با این افراد روبرو شویم؟ آقایانی هم که همیشه عادت کرده اند در جمع محدود خودی ها نماز بخوانند و رجز خوانی کنند بد نیست یکبار مستقیما با مردم سینه به سینه شوند. بالاخره یکروز باید این اتفاق بیفتد.

با تشکر از زحمات شبانه روزی شما


  2عکس با یک شرح

جایزه به چماقداران پس از بازگشت از تهران و همچنین تدارک دوباره صادرات چماقدار از ورامین به تهران( به گزارش دریافتی از ورامین با عنوان "چماقداران و شجره اصغرقاتل از ورامین به ماموریت تهران رفتند") مراجعه کنید.


راهپیمائی روز قدس
استخوان درگلوی کودتاچی ها

با اعلام حضور میرحسین موسوی، مهدی کروبی و هاشمی رفسنجانی در راهپیمائی روز قدس، فرصت دیگری فراهم آمد تا مردم بدون بیم از به گلوله بسته شدن و یا زیر ضربه باتوم رفتن و آتش افروختن برای خنثی کردن گاز اشک آور به خیابان ها بیآیند.

همه تلاش کودتاچی ها آنست که این راهپیمائی بدون شعار علیه کودتا و جنایاتی که در دو ماه و نیم گذشته انجام شده برگزار شود تا بتوانند آن را به سود کودتا مصادره کرده و پایگاه مردمی دولت و حاکمیت کودتا معرفی کنند. حتی خبرسازی کرده بودند که هاشمی رفسنجانی نماز روز قدس را نمی خواند، که این خبر از سوی دفتر وی تکذیب شد.

مشکل بزرگ حکومت آنست که نمی تواند در روز قدس با مردم ایران همان کاری را بکند که اسرائیل با فلسطینی ها می کند و بعد هم بگوید مردم برای محکوم کردن اسرائیل در روز قدس به خیابان ها آمده بودند. به همین دلیل تمام تلاش را روی جلوگیری از شعاری ضد کودتا کرده اند، نه روی وعده سرکوب مردم. بدین ترتیب است که روز قدس به فرصتی استثنائی برای مردم تبدیل شده است. حتی حکومت خود نیز مشوق حضور مردم در روز قدس شده است، زیرا در آستانه مذاکرات اتمی با گروه 1+5 بسیار نیازمند است نمایشی از حمایت مردم را پشتوانه خود کند تا مشروعیتی برای دولتی که فاقد مشروعیت انتخاباتی است فراهم آورد. با همین هدف است که از شب گذشته سیمای جمهوری اسلامی رجزخوانی در باره پیشرفت های اتمی در دوران احمدی نژاد را شروع کرد. حتی اگر از بیم شعارهای خشمگین مردم علیه احمدی نژاد نبود، شاید او را بعنوان سخنگوی روز قدس به میدان می فرستادند!


موسوی:
در کنار مردم و همراه مردم
در راهپیمائی روز قدس شرکت می کنم

فراخوان هاشمی رفسنجانی
برای حضور مردم در روز قدس

هاشمی رفسنجانی نیز روز گذشته با صدور اطلاعیه ای مردم را به حضور در راهپیمائی روز قدس فراخواند. وی در بخشی از اطلاعیه خود  نوشت:

«... نکند خدایی نکرده، تدبیر پیر فرزانه این انقلاب که روز قدس را روز بیداری اسلام نامیده در اثر اختلافات به فراموشی سپرده شود و آب در آسیاب دشمن بریزد که سال‌های سال در آرزوی حذف هویت اصیل اسلامی بیت‌المقدس به عنوان قبله اول مسلمین است.

انشاءالله حضور غیورانه شما در راهپیمایی روز قدس در سراسر کشورهای اسلامی و غیراسلامی و در روستاها و شهرهای ایران عزیز، بیدار باشی جاودانه به غفلت زدگان باشد که فکر می‌کنند گذشت زمان، غبار فراموشی بر آرمان فلسطین نشانده است و شما نیز مطمئن باشید که فجر صادق همیشه بعد از تیره ‌ترین زمان شب طلوع می‌نماید.»


جلال الدین فارسی و شیخ جعفر شجونی
پادوهای ستاد کودتا
میخواهند لباس کروبی را درآورند!


ملاقات با لاریجانی درمجلس
پس از 3 ساعت مذاکره
کروبی توصیه سکوت را نپذیرفت


ایران پشت میز مذاکره اتمی

بیانیه حاشای جنایت، در ستاد کودتا تنظیم شد
3 مجرم قدیمی
در نقش هیات 3 نفره قضائی

این "شتر"
از حمام گرم "اوین" می آید!
دکتر مهدی خزعلی

تله ای برای گرفتن جمهوری اسلامی
دو پیامد گریزناپذیر
در مذاکرات اتمی ایران و 1+5


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

Site Meter

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

پیام ها و نظرات


همایش قدس

در برلین

در پایتخت آلمان "برلین"، روز شنبه (فردا) همزمان با شرکت مردم داخل کشور در راهپیمائی روز قدس که تبدیل به فرصتی دوباره برای اعتراض به کودتای 22 خرداد شده، همایشی برگزار می شود. این همایش  از ساعت 4 بعد از ظهر در آدرس زیر برپا می شود:

Kurfürstendamm Ecke Joachimstaler Straße


درباره شجونی
و جلال الدین فارسی

با درود به شما

در مورد آقایان شجونی و فارسی‌:

شیخ جعفر شجونی وقتی در کرج روضه خوان بود، اغلب در امام زاده محمد کرج اشاره به دستش می کرد و به مردم می‌‌گفت که ساواک ناخن او‌ را کشیده، یکبار از او خواستند دستش را نشان بدهد. او گفت ناخن پایم بود. مردم کرج او را آخوندی دورغ  گو و شیاد می شناسند. درباره جلال الدین فارسی هم بد نیست این نکته را بدانید: ایشان ‌ یک زن از طالقان گرفته که اهل روستای دمبلید است. آن ماجرای شکار و قتل در همین روستا اتفاق افتاد. یعنی آقای فارسی اغلب وقتی همسرش را برای دیدار با خانواده می آورد به روستا، خودش می رفت اطراف روستا شکار. یکبار یکی از اهالی روستا به او معترض شد و گفت که شکار کبک در این روستان ممنوع است و جلال الدین فارسی طرف را با یک گلوله ساکت کرد.


هویت یکی دیگر
از قربانیان کودتا

با سلام - یکی از افرادی که در وقایع پس از انتخابات به شهادت رسیده دکتر محمد رضا مقصودلو می باشد. وی در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران مشغول کار بود و در جریان وقایع 30 خرداد در شهر تهران به شهادت رسید. جسد وی تحت تدابیر امنیتی در شهر گرگان گورستان امام زاده عبدالله  به خاک سپرده شد.

بی رنگ ها
سبز شدند

دکتر خزعلی- پیامکی از دوستی عزیز دریافت کردم، او نه مخملی بود نه رنگی، بی ریا و بی رنگ، بی تعلق به هر رنگ، اهل سیاست نبود، از سیاسی بازی بیزار بود، اما مدتی او را بناحق به سلول انفرادی بردند،از او انسانی دردمند و سیاسی ساختند، از روحیات پس از انفرادی او تعجب کردم، متن پیام چنین بود : روز قدس: روز قیام دلاوران سبز


اول ذوب شد
 بعدا فیل شد!
ابراهیم نبوی

بیخودی نیست که سردار فیروزآبادی که یکی از نظامیانی است که رژیم مورد نظر رهبری را حفظ می کند، اندازه تانک چیفتن شده است. من فکر می کنم این آدم خیلی به حرف های رهبری عمل می کند. آقای خامنه ای گفته است: "سیاست نظام جذب حداکثری و دفع حداقلی است."
همین است دیگر! آدم وقتی جذب حداکثری داشته باشد و دفع حداقلی می شود اندازه فیل.

دانشگاه فردوسی

سلام-  پیرو خبر "برای خنثی سازی طرح شنود گذاری خوابگاه ها را تخلیه  نکنید "که شما نیز در پیک نت منتشر کردید، امروز صبح آب خوابگاه دانشگاه فردوسی را قطع کردند. به بهانه ضدعفونی برای پیشگیری از آنفولانزای خوکی گفته اند 25 شهریور باید خوابگاه تخلیه شود, ولی از امروز اقدام به قطع آب کرده اند.


نامه به شهردار نیویورک

سلام . در سایت پیک مطلبی دیدم با عنوان"احمدی نژاد را به نیویورک راه ندهیم". دراین رابطه میخواستم بگویم که این اقدام جمع آوری امضاء برای شهرداری نیویورک،زمانی قابلیت اجرایی دارد که شهروندان خود این شهر خواهان جلوگیری از آمدن احمدی نژاد گردند.بنابراین فقط ایرانیان و عیر ایرانیان مقیم این شهر میتوانند در این مورد اقدام کنند.
من و دوستانم از یکماه پیش در این جهت کوشیده ایم . با استفاده از لینک زیر دوستان دیگر هم میتوانند نامه به شهردار را امضاء و به دیگران معرفی کنند.
http://nyc-against-ahmadi.blogspot.com/

احمدی نژاد را
به نیویورک راه ندهید

با سلام خدمت دوستان در پیک نت
و باسپاس از اطلاع رسانی بموقع و درست شما. همانطور که میدانید، احمدی نژاد برای شرکت در نشست سازمان ملل قرار است راهی شهر نیویورک شود. تنها کسی که مطابق قانون می تواند از سفر یک رئیس جمهور به نیویورک جلوگیری کند شهردار این شهر است. این کار سابقه تاریخی دارد. زمانی که "جولیانی" شهردار وقت نیویورک بود یاسر عرفات را باتهام تروریست بودن به این شهر راه نداد. بنابراین فکر می کنم اگر ایرانیان همت کرده و در یک کارزار وسیع، با ارسال ای میل از "بلومبرگ" شهردار کنونی نیویورک بخواهند احمدی نژاد را بعنوان یک کودتاچی که مردم ایران او را رئیس جمهور خود نمی دانند به این شهر راه ندهد واقعه زمان "جولیانی" می تواند تکرار شود.
برای این کار باید یک متن انگلیسی مناسب تهیه کرده و بصورت تومار امضا و تائید شود و سپس برای شهردار نیویورک ارسال گردد. دراین تومار باید به وضوح دلایل و ضرورت جلوگیری از ورود رئیس جمهور برآمده از یک کودتای خونین را توضیح داد و آن را به دفتر شهردار نیوریورک فرستاد.


دوران های سیاه
ملت ایران


اطلاعاتی درباره
دشت مرغاب

درود بر شما-  هم میهنمی در پاسخ نامه بنده پیرامون کارخانه شاداب نامه ای داده بود که بخشی از نوشته اش درست می باشد .یعنی شرکت شاداب و تمامی متعلقاتش از جمله باغ چند هکتاری اش که مقابل کارخانه قرار دارد، در زمستان سال 86 به شرکت دشت مرغاب شیراز به مبلغی حدود 12 میلیارد تومان واگذار گردید. این در حالیست که ارزش واقعی شرکت شاداب و متعلقاتش؛ باغها و زمین ها و انبار و محل کارخانه و ماشین آلات و موجودی انبار و مطالبات و نام تجاری اش بیش از 20 میلیارد تومان در همان زمان برآورد شده بود، که همین صاحب خدا جوی دشت مرغاب با رابطه هایی که با سپاه داشت، آنها را  به مبلغی که نوشتم خرید .
البته بعد ها بر سر این رقم و نحوه معامله اختلافاتی پیش آمد و بنا بر شنیده هایی به سازمان بازرسی نیز کشیده شد که در نهایت در پشت پرده توافقات تازه ای حاصل گردید.


مومن

و خدا جوی

با سلام- بنده يكي از كارمندان شركت يك و يك و از خوانندگان سايت شما هستم. در رابطه با مطلبی که از قول یکی از خوانندگان پیک نت با عنوان "اقوام می خورند و سهم امامش را به رهبر میدهند" منتشر کرده بودید خواستم اطلاع بدهم که كارخانه كمپوت و رب شاداب اكنون يكي از شعبات شركت يك و يك و متعلق به شخصی مومن و خداجوی می باشد که درعین حال صاحب چند شركت ديگر، از جمله دشت مرغاب نیز هست.

(تا آنجا ما به خاطر داریم، ارسال کننده خبری که ایشان توضیح بالا را به آن افزوده، بحثی درباره مومنی و خداجوئی صاحب این واحدها نکرده بود. بحث بر سر سهم امامی بود که به بیت رهبری داده می شود و همچنین ارتباطی که صاحب این واحدها با این بیت دارد. بهرحال توضیح ایشان را هم منتشر کردیم. ضمنا، همزمان با این توضیح، خواننده دیگری برای ما نوشته است که شرکت دشت مرغاب نیز در اختیار سپاه است و حالا که دولت و سپاه و دیگر وزارتخانه ها به مردم نمی گویند سپاه صاحب کدام کارخانه ها و شرکت های تجاری است، مردم خود همت کنند و هر کس دراین باره اطلاعی دارد اعلام کند.)


همه

جاسوسیم!


شرکت های سپاه

با سلام و احترام- شرکت دشت مرغاب ( یک و یک) به مدیریت سردار سپاه "فحاندج" یکی دیگر از شرکت هائی است که سپاه روی آن دست گذاشته است. از مردم بخواهید شرکت های مشابه را شنائی و معرفی کنند.


صادق باکفر

سرکوبگران را بشناسیم

من از ایران تماس می گیرم. خواستم شخصی بنام "صادق باکفر" را به شما معرفی کنم که در دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه امیر کبیر بوده است. او از نزدیکان "حاج داوود" برادر احمدی نژاد است. صادق باکفر از سران اصلی چماقداران است. ایشان در تهران سر ساکن است .


بازی سپاه
با برگ کودتا


جای خالی عکس
کهریزک در کیهان

سلام - این زندان کهریزک که بدستور رهبر تعطیل کردند، کجاست؟ چه شکلی دارد؟ عکس و فیلمش را چرا نشان نمی دهند؟
روزنامه کیهان که چپ و راست عکس زندان ابوغریب را منتشر می کرد و در باب گوانتانامو سر "مقاله" می نوشت، چرا عکس کهریزک را منتشر نمی کند؟ کهریزک که در آلاسکا نیست، همین بغل دست حسین شریعتمداری و فرمانده صدا و سیما "ضرغامی" در تهران است. عکاس و فیلمبردار ندارند، از سردار "رادان" و سردار "احمدی مقدم" خواهش کنند چند قطعه از آن عکس های ناب و تاریخی را که از کهریزک دراختیار دارند برایشان بفرستند و اگر رحمتی نیست فیلمی هم بفرستند تا در نوبت نمایش قرار بگیرد!
ملیجک ناصرالدین شاه و دلقک دربار او "کریم شیره ای" کم رو تر از آقایان نامبرده بودند.


فارسی شکسته
کمر ما را می شکند!


راهنمائی برای
باز کردن پیک نت


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)