بیانیه پیروان  رهبری
شتر کودتا، برای زانو زدن
به در خانه عسگراولادی رسیده!


 


دیدار با یک فرمانده بسیج در جنوب تهران
شک و تردید در پادگان ها
به تشنجات قهری خواهد کشید!

       پیک هفته 107  --------  17 مرداد 1388  برابر  اوت 2009

  infos@peiknet.com  

منتخب اخبار

بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم 


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما

شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی

گزارشی از خیابان انقلاب
مردم ایران
بسیج و نیروی انتظامی را خواهند بخشید؟

پارلمان نیوز- پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس
جزئیات تخلفات انتخاباتی
یک مرجع داخلی نیست که به اسناد رسیدگی کند؟

 

موسوی امروز به اصفهان می رود؟

روز گذشته فیس بوک میرحسین موسوی را بستند. همزمان با این اقدام که چند بار وصل و قطع نیز شد، در تهران و اصفهان شایع شد که بدعوت آیت الله طاهری، قرار است میرحسین موسوی امروز (شنبه) از اصفهان دیدار کند. تلاش روز گذشته ما برای دست یابی به منابعی که بتوانند این شایعه را تائید یا تکذیب کنند بی نتیجه ماند و به همین دلیل به همین چند خط بسنده کردیم.


نامه دریافتی
آغاز موج جدید
افشاگری درباره فرماندهی سپاه

مثلث مجتبی، وحید و فیروزآبادی از دو سال پیش و با برکناری سرلشگر رحیم صفوی و برگماری سرتیپ سپاه عزیز جعفری، که علی خامنه ای به او درجه سرلشگری داد، مقدمات کودتای امروز را فراهم ساختند. او به دلیل موج گرفتگی سر درد همیشگی و مزمن دارد و بر خلاف سردار رشید و یا رحیم صفوی و حتی محسن رضائی، روحیه تسلیم و فرمانبری کورکورانه دارد و اساسا به همین دلیل نیز مثل توطئه او را در فرماندهی سپاه بالا کشید. به گونه ای که وقتی او را فرمانده سپاه کردند، همه فرماندهان سپاه که روحیه و توانائی های محدود او را می شناختند حیرت زده شدند.


بار دیگر وحشت از نماز جمعه هاشمی
سانسور نماز جمعه دیروز تهران
وحشت از نماز جمعه آینده تهران!

چاقو کش های حرفه ای
از ستاد انتخاباتی احمدی نژاد شروع کردند
به کشتار خیابانی بعد از انتخابات رسیدند

سیامک زند

دوشنبه 12 امرداد
صحنه های فراموش نشدنی
از جدال خیابانی مردم و ماموران

هاشم آقاجری:
مردم حماسه سبز را آفریدند
کودتا ننگ سیاه را با خود آورد

دیدار با خانواده بهزاد نبوی
کودتا نه جمهوریت را باقی گذاشت
نه اسلامیت نظام را باقی می گذارد

ملاقات دردانگیز با عبدالله مومنی در اوین
این کودکان وقتی بزرگ شدند
از این دوران کودتائی چه خواهند گفت؟

چه می دانند که اینگونه ایستاده اند

خاتمی چهار سال پیش و در نخستین روزهای آغاز به کار دولت نهم در مشهد گفت:

«جریان واپس‌گرای داخلی که سعی دارد تا اقتصاد و دانشگاه و مدیریت نظام را فاسد و غیراسلامی نشان دهد، رهبری انقلاب را نیز مورد حمله قرار خواهد داد و در صورت ادامه روند، قطعاً در مقابل ایشان خواهد ایستاد.»

خاتمی آن روز چه می دانست که اینگونه دقیق پیش بینی کرد؟ و امروز نیز او، هاشمی، میرحسین، کروبی، ناطق نوری و ... همراه با مراجع بزرگ تقلید چه می دانند که اینگونه ایستاده اند؟(وبلاگ تورجان)


فیلم را درپایان خبر ببینید
چهلم "کیانوش" در کرمانشاه

برای حضور در تظاهرات
راه های مقابله با شلیک
اشک آورهای جدید نیروی انتظامی

فیلم نیمه شعبان در تهران

تولد امام زمان

با فریاد مرگ بر دیکتاتور

در ایران جشن گرفته شد!

فردا – جمعه- نیمه شعبان و روز تولد امام زمان است. یعنی یکی از جشن های سنتی شیعیان. همان سالروزی که در سال انقلاب-57- آیت الله خمینی با پرخاش به دار و دسته حجتیه و از جمله مصباح یزدی که در قم تدارک جشن امام زمان را دیده بودند گفت: کدام جشن؟ وقتی مردم را دارند می کشند چه جشنی؟ حرام است چنین جشنی. مردم عزادارند.

تمام کسانی که تاریخ انقلاب را به یاد دارند می دانند که این یکی از چالش های آشکار میان آیت الله خمینی و حجیته و مصباح یزدی بود که آن را تعبیر به "تودهنی" آیت الله خمینی به این دار و دسته کردند. البته آنها جشن خودشان را با حمایت ساواک و دربار شاهنشاهی گرفتند، گرچه محدود!

فردا سالروز آن تو دهنی آیت الله خمینی به حجتیه و مصباح یزدی و کسانی است که با کمال تاسف پس از در گذشت آیت الله خمینی، از ضعف و بی تدبیری و جاه طلبی علی خامنه ای استفاده کرده و در تمام ارگان های نظامی و امنیتی، کشوری و لشکری نفوذ کردند و قدرت را به چنگ آوردند.

به همین دلیل فریاد "مرگ بردیکتاتور" که غروب دیروز در بسیاری از نقاط مرکزی و جنوبی تهران بلند شد، معنائی منطبق با این تاریخچه دارد. فریادی که شب نیز، بر بام خانه ها و همراه با الله اکبر ادامه یافت. مردم ایران، 31 سال پس از محکوم کردن هر نوع جشن نیمه شعبان و چراغانی این جشن از سوی آیت الله خمینی را، دیروز و دیشب بار دیگر یا فریاد "مرگ بر دیکتاتور" لبیک گفتند. واقعا چه جشنی؟ جشن را آنهائی باید بگیرند که پس از 50 روز کشتار و جنایت، هنوز در شهرها و خیابان ها مردم معترض به کودتای انتخاباتی را شکار می کنند و از بیم شکل گیری یک تظاهرات عظیم و چند میلیونی در تهران و شهرهای بزرگ کشور خواب ندارند!

غروب امروز از میدان انقلاب، میدان ولی عصر، میدان فاطمی، میدان هفت حوض نارمک، فلکه اول تهرانپارس، میدان امام حسین، ونک، خیابان آزادی، خیابان ولی عصر گزارش تظاهرات مردم انتشار یافت. در میدان انقلاب گارد ویژه و بسیج به همراه لباس شخصی ها با مردم درگیر شدند. بوق ممتد اتومبیل ها بعنوان همدردی و همراهی با معترضان که علیرغم حمله نیروهای انتظامی با باتوم به اتومبیل ها و وارد کردن خسارات به آنها ادامه یافت، یعنی "ما همه با هم هستیم!" از نواحی جنوبی شهر تهران و بویژه میدان امام حسین و خیابان ها منتهی به آن( از جمله خیابان ژاله که کشتار بزرگ سال انقلاب 57 در آن بوقوع پیوست) نیز گزارش تظاهرات مردم رسیده است. حتی اگر شمار کشته شدگان 50 روز اخیر همان باشد که تاکنون اعلام و برآورد شده، کودتاچیان رکورد کشتار میدان ژاله در سال انقلاب را پشت سر گذاشته اند.


ادامه حضور خیابانی نیروهای سپاه و انتظامی و بسیج، بتدریج زمینه فرسودگی روحی و اختلافات درونی میان آنها را موجب خواهد شد

وحشت کودتاچی ها
از یک لحظه غفلت
و شکل گیری تظاهرات غیر قابل کنترل


فرماندهان خواب آرام دارند؟

این 4 تن از جمله اعضای شورای کودتای انتخاباتی اند. سرلشگر فیروزآبادی با چفیه فلسطینی و موی رنگ کرده متمایل به خرمائی، عزیز جعفری فرمانده کل سپاه که با آقاوحید پیشکار آقا مجتبی پسر خامنه ای در حال گفتگوست و بالاخره احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی که بازداشتگاه کهریزک یک برگ از پرونده اتهامی اوست. عکس مربوط به مراسم تحلیف احمدی نژاد در مجلس است.


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

Site Meter

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

پیام ها و نظرات

درباره شعارها


در پالایشگاه تهران
چه می گذرد!


امکان و احتمال سوم


با کدام شعار
برای چه هدفی؟


نقش آفرینی
سلطنت طلب ها
و کمونیست کارگری ها


به چشم خودم دیدم


چهارشنبه سوری
در سوله کهریزک


من "دشمن" بودم
و خود نمی دانستم


"ذبیح ترکه"
در خدمت کودتا!


جنبش سبز
زیر چادر


باور نکنید که در
تبریز خبری نیست


اخبار را
با دقت بخوانیم!

میترا- شما در اوج خبر ها علیه دولت کودتا در بالای صفحه سایت خود نوشته اید که هواپیمای سقوط کرده را در زمان شاه گرفته اند. یعنی  دولت کودتا کاملا بیگناه است .در ضمن کارخانه تبرک را هم همه میدانند وابسته به رژیم است.

در مجموع از زحماتی که برای انتشار اخبار می کشید تشکر می کنم . اما فکر میکنم هر نامه ای را نباید در سایت گذاشت .

با تشکر و سپاس 

با سلام!

خواننده گرامی، متاسفانه شما خبر یا نامه مورد اشاره خودتان را با دقت نخوانده اید. نه ما نوشته ایم هواپیما را زمان شاه تحویل گرفته اند و نه نویسنده آن نامه. کجا نوشته ایم هواپیما را در زمان شاه گرفته اند؟ این هواپیما- توپولوف- در زمان ریاست جمهوری رفسنجانی گرفته شده و ضمنا بحث به هیچ وجه بر سر زمان تحویل هواپیما نیست. بر سر نوع هواپیما هم نیست. بحث بر سر بی لیاقی و باند بازی، کارهای امنیتی و حتی بازی با جان مردم برای ایجاد انحراف در افکار عمومی ضد کودتاست. ضمنا ما اشکالی در انتشار نامه خوانندگان نمی بینیم. همانگونه که در انتشار پیام شما نمی بینیم. این پیام ها و نامه ها به ما و خوانندگان امکان میدهد که با دقت و کنجکاوی بیشتری مطالب را بخوانیم.

موفق باشید- پیک نت


راهنمائی برای
باز کردن پیک نت


فارسی را
کتابی بنویسید!

دوستان محترم که پیام ارسال میدارید.
بابت ارسال لینک ها و پیام ها سپاسگزاریم. اما قبل از همه اینها، از شما خواهش می کنیم فارسی را و بویژه افعال جملات را کامل بنویسید. پدر فارسی در این سالهای اخیر با این دیالگ نویسی در وبلاگ ها در آمد. "میگه" یعنی چه؟ "یه کم" یعنی چه؟ "بیام" یعنی چه؟
اینها همه غلط است. درست آنها می شود: می گوید، کمی، بیایم و... می بخشید که این توضیحات را دادیم اما باور کنید برای انتشار مطالب دریافتی و خارج کردن آنها از این فارسی هر روز خون دل می خوریم.


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)